Dat is kosmische bescherming. Ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag nog een bezoekje aan de Hema gebracht, maar ik zag die leuke thermoskan helemaal niet.Niet dat ik hem nodig heb, maar ik wilde zien hoe hij in het echt was!
nee joh, dalijk vat iemand het verkeerd opquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:30 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb wel bijnamen, maar die ga ik lekker niet vertellen...
Ik kan bij de naam Pandora alleen maar een heel gemene bedenkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:30 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb wel bijnamen, maar die ga ik lekker niet vertellen...
Ik woonde er zelf dus weet hoe het er daar aan toe gaat (best leuk eigenlijk)quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
Oh kleurdoos dat is dan wel jammer![]()
ik ben daar te naief in denk ik, mijn beeld over dat soort opvanginstanties. Ik neem aan dat je er een reeeler beeld van hebt ja.
Sugar das een leuke bijnaam![]()
ik ben altijd gewoon leen. of Mleen![]()
en voor familie ook wel Marleen Winterpeen of Marleen Koekepeen of Marlenepeen
joepie.haha
Spuug wat stom dat ze hem (nog) niet hadden!
Ik ben nog steeds van plan morgen even bij Hema te spieken hier. Maar ik ben bang dat ie dan hier wellicht ook nog niet in de winkel is te vinden...
ja dat bedoel ik inderdaad, omdat je er zelf gewoond hebt zul je een beter beeld hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik woonde er zelf dus weet hoe het er daar aan toe gaat (best leuk eigenlijk)
jaaaa daar ga ik morgen ook losquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
bij kruidvat heb je nu dus allemaal geweldige prulliesnuists
die moet ik ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
bij de blokker heb je die kleine matruschka die ik ook heb, kan ook open2,50
en teh cute!
dan ben je niet de enigequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef PM-girl het volgende:
bix, ik las dat je ook een preek kreeg van de tandenschraper, ik krijg elke 6 maanden op mijn todde!
Sugar, wat eng van Maria! Brrr
Ik dus straks ook! Och, verzinnen we weer iets nieuws!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Teringjentje, ik heb hem allang gewijzigd.
o zit dat zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Je moet uitloggen, Stout. En dan kun je niet inloggen, moet je om een nieuw wachtwoord vragen en dan krijg je dan toegemaild.
Ik had mijn ww ook al veranderd
zie updatetopicquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:45 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
Heb ik nog wat gemist qua bevalling?
huh?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:48 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, ben je er alweer of nog steeds?
Lol,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een speciaal stukje in mijn hotmail waar ik alle paswoorden in bewaar.
ik ben nogal een zeef of het gebied van dat soort dingen
Oh dan wil ik wel weten welk voer jij hebt, want hier zijn ze in staking qua natvoerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:14 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij heb ik heel lekker kattenvoer.
sinds een paar weken wandelen de buurtkatten gewoon mijn keuken binnen en harken de voerbakjes leeg.
en die twee slappe sokken van ons zitten er een beetje![]()
bij te kijken.
Raam ver open idd. We slapen onder een schuin dak. Fijne vakantiedag!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:01 schreef YPPY het volgende:
Hoe heeft ie dat gedaan Rocka?
Fijne ochtend allemaal, ik ga naar de camping.
we jagen ze ook weg als we ze betrappen, maar met het mooie weer staat de keukendeur altijd open als we thuis zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:19 schreef huuphuup het volgende:
ahw wat sneu voor je eigen katten! haha, wel een beetje grappig ook.
maar eh, ik zou ze wegjagen geloof ik hoor die buurtkatten, anders blijf je bezig met andermans katten voeren.
bij mij eten ze ook geen natvoerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh dan wil ik wel weten welk voer jij hebt, want hier zijn ze in staking qua natvoer
O dear god... Ik vind dit al verwarrend...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Raam ver open idd. We slapen onder een schuin dak. Fijne vakantiedag!
Aeque, 7 maar?![]()
Ik zeg al niks meer! Maar ik heb er ongeveer het dubbele op mijn werk.
hahaha, arme jijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, dat schreef ik je al bijna een uur terug
Leuk, zo'n peuter die je continu vraagt: 'Mama, ben je verdrietig?'
En hoe lang is de kinderarts?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:23 schreef Stout het volgende:
Ohh en hij wordt volgens hun korter dan de kinderarts....
oh wacht even, dat deed ie een paar dagen terug...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha, arme jijen... ben je verdrietig?
beter dan eentje die de hele tijd roept "mama is boos!" of nie?
Ja ik vind dat Huup net als BE regelmatig updates via sms moet geven hoor, is beter voor mijn zenuwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind dat Huup me maar moet SMS-en als de kleine er is hoor...
Dan SMS ik jou wel, Lishe!
dan kan Lishe mij sms-enquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind dat Huup me maar moet SMS-en als de kleine er is hoor...
Dan SMS ik jou wel, Lishe!
Vinnik ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Niks ervan, de eerste de beste die een smsje ontvangt, gooit die op fok.
Om de drie minutenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:34 schreef huuphuup het volgende:
omg die TT![]()
laatste update van mij, weeen om de 3 mins en au enzovk komt over half uurtje ongeveer.
rest van t nieuws volgt via innepin![]()
Zou dat echt zo snel kunnen gaan?quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou dat echt zo snel kunnen gaan?![]()
Echt spannend!
Nou ja..haar vliezen zijn net gebroken en nu al om de 3 minuten weeen..dat kan heel snel gaan danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou dat echt zo snel kunnen gaan?![]()
Echt spannend!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja..haar vliezen zijn net gebroken en nu al om de 3 minuten weeen..dat kan heel snel gaan dan
Mijn laatste duurde van begin tot eind nog geen 3 kwartier
kan, maar ik had ook om 10 uur al om de 3 min goede weeen en 4 cm ontsluiting, maar ik heb nog 8 uur ontsluitingsweeen gehad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ja..haar vliezen zijn net gebroken en nu al om de 3 minuten weeen..dat kan heel snel gaan dan
Mijn laatste duurde van begin tot eind nog geen 3 kwartier
En dat kan ook ja. Niks zo onvoorspelbaar als een bevalling!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
kan, maar ik had ook om 10 uur al om de 3 min goede weeen en 4 cm ontsluiting, maar ik heb nog 8 uur ontsluitingsweeen gehad.
Ik hoop dat het bij huup lekker vlot gaat en ze haar meisje snel heeft
Ja erg is dat rammelen. En je verstand dat zegt, nee. Ook herkenbaar zeker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:34 schreef chacama het volgende:herkenbaar die weeenstorm. Niet weten hoe je het hebt en dan bij 5 cm bedenken: Nee, niet dit nog 5 uur lang. En vervolgens binnen de twee uur je guppie op je buik hebben liggen. Zo
En dat gerammel met al die nieuwe aanwinsten hier... ook heeeeeeeel erg herkenbaar.
Ik rammelde ook nooit, tot vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik rammel niet, met mijn kleine popje op mijn schoot
Maar kan het me helemaal voorstellen
wij wilden er maar 1, maar ik weet zeker dat als ik 10 jaar jonger was geweest, ik toch wel een tweede had gewild! het is, ondnks zwanger moeten zijn en bevallen, zooo geweldig. Nog veel mooier dan ik had durven dromen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:42 schreef miss_sly het volgende:
wij wilden er maar 1, maar ik weet zeker dat als ik 10 jaar jonger was geweest, ik toch wel een tweede had gewild! het is, ondnks zwanger moeten zijn en bevallen, zooo geweldig. Nog veel mooier dan ik had durven dromen
bonken en sliertjes in je koffiequote:
hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef Estrys het volgende:
Wij konden niet eens timen die weeen, het was een zooitje. Ik kon al vanaf het begin geen woord meer uitbrengen overigens. Was gelijk vanaf de eerste wee een negen op de schaal van 1-10 wat betreft pijn. Achteraf was het een weeenstorm, ja wisten wij veelIk zat mezelf maar voor te houden dat ik nog uuuuuren moest, en me maar afvragen hoe vrouwen dat in &*#(@&naam doen. Ik snapte er geen kont van, dacht dat ik dood ging. En nu wil ik een tweede na het aanschouwen van Oscar
![]()
rammel hier de tent uit joh
Peet heeft nu knippies, mijn baarmoeder schijnt opeens misvormt te zijn, dat het al een godswonder is dat ik er 3 heb kunnen dragenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef miss_sly het volgende:
echt nooit, kim? en Lilah is zo'n lekker ding
moussy, idd, dat Verstandig zijn is niet leuk en valt soms niet mee, maar soms moet het gewoon.
Wat rot dat het er voor jullie niet meer inzit, als je dat wel had gewild.
het is dat het midden in de nacht wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Mibos2 het volgende:
Haha Estrys ik zie het zo voor me... Die van mij besloot dat hij eerst wel even naar zijn werk kon en ging eerst nog effe douchen en eer hij aan het eind van e straat was kon hij terugkomen. Vliezen gebroken en heeeull veell vruchtwater hahaha...
Lang leve de krukken, nu kun je weer lopen strompelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef snoopy het volgende:
voet tussen wal en schip, ehbo, kneusing blauw, niet lopen, stom
Schaap was ook 33 toen hij voor het eerst verliefd werd en een vriendin kreeg...en nu is hij toch echt papaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef texelonia het volgende:
Ik zou ook graag willen dat mijn zus een kindje kreeg. Maar ze is inmiddels bijna 32 en nog nooit verliefd geweest, vriendje gehad, etc. Dus ik zie de kans steeds kleiner worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan zeker nog ja, ik hoop het!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schaap was ook 33 toen hij voor het eerst verliefd werd en een vriendin kreeg...en nu is hij toch echt papa
Kan nog best, hoor!
Ik wil iig nooit meer samen met mijn zus zwanger zijn
ja daar had ik ook nog zin in, maar dat durfde ik nu dus echt niet meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef miss_sly het volgende:
easy-going
hmm, overgebleven pastasalade van gisteren als lunch
Kijk, zo'n man moet ik hebben. En ik wil hem ook nog best helpen papa te worden dan hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schaap was ook 33 toen hij voor het eerst verliefd werd en een vriendin kreeg...en nu is hij toch echt papa
Kan nog best, hoor!
Ik wil iig nooit meer samen met mijn zus zwanger zijn
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:55 schreef bixister het volgende:
goeiemiddag. ik heb weer een leuke ochtend achter de rug.
IiiiiiiiieeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Mijn zusje woont samen en heeft gezegd dat ze graag kinderen wil, maar na de vakantie. En inmiddels is hun vakantie afgelopen. Dus wie weet. Alleen hebben ze nu ineens bedacht dat ze willen verhuizen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef texelonia het volgende:
Ik zou ook graag willen dat mijn zus een kindje kreeg. Maar ze is inmiddels bijna 32 en nog nooit verliefd geweest, vriendje gehad, etc. Dus ik zie de kans steeds kleiner worden...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:55 schreef bixister het volgende:
easy, wat ben je toch attent!
goeiemiddag. ik heb weer een leuke ochtend achter de rug.
bix tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe moet G nu vissen?
maar goed, waarom zou je ze in de koelkast bewarenin de groene kliko gaat het net zo goed en het worden er gratis steeds meer
![]()
heb ik ook serieus overwogen, om 'm naar huis te laten komen. maar hij was vanmorgen al bij de mondhygiëniste geweest, en dus de halve ochtend al niet op z'n werk. ik denk niet dat ze daar erg amused waren geweest als hij meteen weer weg zou moeten. ik heb 'm wel een mailtje gestuurd waarin ik uitgebreid m'n hart gelucht heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef Mibos2 het volgende:
Argh Bix ik had hem denk ik naar huis laten komen om de koelkast zelf schoon te laten maken. Heb een paar grenzen. Tip mijn vader heeft een oude koelkast in de schuur staan speciaal voor zijn maden er andere viskoeldinggebeuren. Er komen geen maden bij mijn moeder in de koelkast.
hihi..zo wilde ik niet van de wc afkomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Mibos2 het volgende:
Hahaha die mannen en vk's hebben het ook slecht met al die zwangere bevallende dames. Mij vk vond het wel een discussie waard om mij onder de douche te praten. Nou echt niet en na drie keer opnieuw beginnen erover schijn ik een soort van gesnauwd te hebben dat ik (piep)(piep) pas onder de douche ging als er een baby was punt uit!). Ze is er niet meer over begonnen en achteraf werd ik in het ziekenhuis op bed gewassen
Ja zeker, als ze wil heeft ze de mannen voor het uitkiezen volgens mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:59 schreef bixister het volgende:
tex, gek is dat, je zus is toch een hele leuke en vlotte meid als ik op de foto's en verhalen afga.
Dat lijkt me zo lastig. Voor vrouwen is het, hoewel ook niet altijd gemakkelijk, wel te realiseren, maar voor mannen ligt dat nog veel en vele moeilijker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef lily het volgende:
Mijn broer heeft ook altijd kinderen gewild maar is homo en heeft een vriend en dan is het een stuk minder vanzelfsprekend natuurlijk.
Hij heeft zich er nu bij neergelegd dat hij zich nooit zal voortplanten maar heeft het hier best moeilijk mee.
Dan moet ze gaan FOKkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja zeker, als ze wil heeft ze de mannen voor het uitkiezen volgens mijMaar zij wil hen niet
![]()
Op de middelbare school vond ze jongens maar kinderachtig, okay heeft ze wel wat gelijk in... En daarna spw gedaan en in de kinderopvang en daar kom je überhaupt maar weinig mannen tegen. Heel vaak gaat ze niet uit, en als ze gaat denken mannen altijd dat ze bezet is zegt ze. Blijkbaar straalt ze iets uit dat ze er niet voor open staat ofzow. Een vriendin die in eenzelfde soort situatie zit is nu op internet op zoek gegaan en probeert haar mee te krijgen met speed-daten enzow. Maar dat wil mijn zus dus ook weer niet. Tja....
ik bewaar ze ook in de koelkast, gelukkig nooit ope gegaan.vind ze verder ook niet vies ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bix tochen hoe moet G nu vissen?
maar goed, waarom zou je ze in de koelkast bewarenin de groene kliko gaat het net zo goed en het worden er gratis steeds meer
Like duh... (dit is tegen mezelf)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Moet je in Z&G volgen. Ik ga niet overal updaten
doe jij ook aan vissen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik bewaar ze ook in de koelkast, gelukkig nooit ope gegaan.vind ze verder ook niet vies ofzo.
ja 'adem in door je neus, adem uit door je mond'quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef Mibos2 het volgende:
Hahaha hier ook bij mijn ouders een extra koelkast in de garage voor mijn vaders maden en andere koel te bewaren visdingen.
Kleurdoos leuk he die discussies achteraf denk waar hebben we het over maar op dat moment is het gewoon irritant vond ik dan tenminste. Bemoei je er niet mee ik wil het zo en niet onder die (piep)douche of in jou geval van de toilet af hahaha...
iew Serpente!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef Ssserpente het volgende:
Tex! Ieuw!
Ik vind weinig beesten echt vies, maar maden... Ril!![]()
Komt ook omdat ze eens ons konijn levend hebben opgevreten. Die had een wondje waar die gore, groene vliegen eitjes in hadden gelegd. t Arme beest werd van binnenuit opgevreten. Geluk bij een ongeluk is dan nog dat die maden een bepaalde stof afscheiden waar zo'n konijn wat versuft van wordt.
Van de week ontdekte N. wat maden in de groene bak. Hij heeft ze met veel plezier aan de kippen opgediend die er met smaak van aten. Ze vochten er gewoon om. Noem me een muts -en dat ben ik ook want het slaat nergens op- maar de komende eieren gaan toch echt aan mijn bordje voorbij!
Nee! Dan ik hier niet meer openhartig ouwehoerenquote:
juhp..altijd een goed excuus om overdag een fles wijn open te trekken..aan de waterkant zitten en dobberturen. als ik veel vang knip ik t lijntje afquote:
Ik zou waarschijnlijk net zo reageren... Opzouten!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja 'adem in door je neus, adem uit door je mond'
DAT LUKT HEULEMAAL NIET PUFPUF
Jawel, doe dat nou maar.
NEE *HIJGPIEP*
(vriendlief komt ertussen: luister nou maar naar haar)
EN JIJ MOET HELEMAAL JE SMOEL HOUDEN
adem in!
FLIKKER OP *PIEP**PIEPPIEP*
enz
Tex, ik heb een berg aan ervaring en ik heb er ook niks meer aan omdat ik nu in een ander werkgebied moet solliciterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:53 schreef texelonia het volgende:
Owjah ik moet nu eigenlijk solliciteren maar het schiet niet zo opIk word er altijd zo moedeloos en depri-achtig van om zo zwart op wit te zien hoe weinig ervaring enzow ik heb, alsof iemand mij echt ooit aan zou nemen
En met zo'n instelling schiet het al helemaal niet op natuurlijk *zucht*
[/klaagmodus]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja 'adem in door je neus, adem uit door je mond'
DAT LUKT HEULEMAAL NIET PUFPUF
Jawel, doe dat nou maar.
NEE *HIJGPIEP*
(vriendlief komt ertussen: luister nou maar naar haar)
EN JIJ MOET HELEMAAL JE SMOEL HOUDEN
adem in!
FLIKKER OP *PIEP**PIEPPIEP*
enz
ik dus ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik was heel lief tijdens mijn bevalling. Heb het helemaal op z'n scientology-igs gedaan: zonder enig geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |