Dat is kosmische bescherming. Ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag nog een bezoekje aan de Hema gebracht, maar ik zag die leuke thermoskan helemaal niet.Niet dat ik hem nodig heb, maar ik wilde zien hoe hij in het echt was!
nee joh, dalijk vat iemand het verkeerd opquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:30 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb wel bijnamen, maar die ga ik lekker niet vertellen...
Ik kan bij de naam Pandora alleen maar een heel gemene bedenkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:30 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb wel bijnamen, maar die ga ik lekker niet vertellen...
Ik woonde er zelf dus weet hoe het er daar aan toe gaat (best leuk eigenlijk)quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
Oh kleurdoos dat is dan wel jammer![]()
ik ben daar te naief in denk ik, mijn beeld over dat soort opvanginstanties. Ik neem aan dat je er een reeeler beeld van hebt ja.
Sugar das een leuke bijnaam![]()
ik ben altijd gewoon leen. of Mleen![]()
en voor familie ook wel Marleen Winterpeen of Marleen Koekepeen of Marlenepeen
joepie.haha
Spuug wat stom dat ze hem (nog) niet hadden!
Ik ben nog steeds van plan morgen even bij Hema te spieken hier. Maar ik ben bang dat ie dan hier wellicht ook nog niet in de winkel is te vinden...
ja dat bedoel ik inderdaad, omdat je er zelf gewoond hebt zul je een beter beeld hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik woonde er zelf dus weet hoe het er daar aan toe gaat (best leuk eigenlijk)
jaaaa daar ga ik morgen ook losquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
bij kruidvat heb je nu dus allemaal geweldige prulliesnuists
die moet ik ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
bij de blokker heb je die kleine matruschka die ik ook heb, kan ook open2,50
en teh cute!
dan ben je niet de enigequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef PM-girl het volgende:
bix, ik las dat je ook een preek kreeg van de tandenschraper, ik krijg elke 6 maanden op mijn todde!
Sugar, wat eng van Maria! Brrr
Ik dus straks ook! Och, verzinnen we weer iets nieuws!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Teringjentje, ik heb hem allang gewijzigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |