Kan prima via een satelliet. Die gaat ze toch gebruiken voor de dagelijkse communicatie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef mstx het volgende:
Los van de veiligheidsrisico's hoort zo'n kind gewoon op school te zitten. School via internet en e-mail volgen gaat natuurlijk niet lukken als je aan het zeilen bent.
Dát is het inderdaad. Ze offeren dat kind op aan hun publiciteitsgeilheid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja kan geen andere reden bedenken. Ze kan toch gewoon 3 - 5 jaartjes wachten, maar nee het moet perse nu gebeuren omdat ze anders niet als de jongste de boeken in gaat.
serieuzere zaken? Dit meisje wil in zichzelf tijdens de belangrijkste ontwikkeling in haar leven (de puberteit) 2 jaar lang afzonderen van leeftijdsgenoten. Daarnaast is ze vanwege haar leeftijd nog niet in staat om zelf de risico's en gevolgen in te schatten. (Als er piraten komen dan vaar ik toch gewoon een stukje om??)quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef Fockker het volgende:
[..]
Kan prima via een satelliet. Die gaat ze toch gebruiken voor de dagelijkse communicatie.
De kinderbescherming en de rechter moesten zich eens wat meer gaan bezighouden met de serieuzere zaken zoals kinderen die in elkaar geslagen/getrapt/vermoord worden.Daar hebben ze meer dan genoeg werk aan.
En niet met dit soort futiliteiten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef PhalanX het volgende:
Je bent een josti als je dit soort gedrag goedkeurt.
Zo simpel is het. Laat je doos maar dichtnaaien, hak je ballen eraf, want je verspeelt het recht om ooit nog kinderen te krijgen. Jullie zijn het soort volk dat een Britney Spears voortbrengt. Gedrevenheid tot het kind er zo getikt van word dat het niet meer weet wat het zelf wil, en het een leeg omhuldel is geworden dat voortgedreven word door de ambities van een vader of moeder. Een kind dat zo verknipt is dat het niet eens zelf meer weet wat het wil, maar alleen de ouders napraat. Het heeft geen eigen ambities, het heeft alleen de ambities van de ouders overgenomen en fungeert als spreekbuis voor andermans ambities.
Met hetzelfde gemak krijg je meisjes die zichzelf doodhongeren terwijl hun ouders er naast staan en zeggen: "sjah, ze heeft nu eenmaal de ambitie om de dunste van de klas te zijn, ze is zo mooi, en ze weet dat ze slank moet zijn om een model te worden. Mijn kind heeft nou eenmaal die ambitie. Ik ga haar geen strobreed in de weg liggen."
Moeder staat naast haar hoogzwangere tienerdochter: "Ze wil het nu eenmaal houden, en ze is zo verantwoordelijk, en ze was altijd al goed in de omgang met kleine kinderen. Mijn dochter is nu eenmaal geboren om moeder te worden. Dat is haar ambitie. Wie ben ik om daar bezwaar tegen te maken. Wie zijn jullie om een oordeel te vellen?"
Ankie van 13 heeft een vriend van 34. Dat is echte liefde, want liefde kent geen leeftijd. Liefde is meer dan een nummer. Ze houden van elkaar, dat is intens, dat is echt. Nederland ook altijd met die kutregeltjes. Ze mag dan wel fysiek 13 zijn... maar ze heeft een oude ziel.
Ouders die niet ingrijpen als hun kinderen de fout ingaan. Dat is verwaarlozing.
Als die Laura straks dood ergens aanspoelt, wat dan?
Dan heeft ze haar droom de droom van haar ouders in ieder geval waargemaaktquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef PhalanX het volgende:
Als die Laura straks dood ergens aanspoelt, wat dan?
Ik verheug me nu al op alle sympathieke reacties van ouders en de regering over hoe erg het wel niet is, en natuurlijk de rechtzaken van de ouders tegen het leger en de staat omdat ze beter hadden moeten opletten om hun dochter op internationale wateren te beschermen. Nou ik ga dus écht geen traan laten als dit wicht met bootje en al naar de kelder gaat, als het zo'n "volwassen" meisje is dan heeft ze die risico's blijkbaar ingeschat van te voren, en vond ze het niet serieus genoeg om haar op den wal te houden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heeft ze haar droom de droom van haar ouders in ieder geval waargemaakt
En als ze het wel redt komen alle hypocrieten betuigen dat ze al die tijd achter Laura gestaan hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op alle sympathieke reacties van ouders en de regering over hoe erg het wel niet is, en natuurlijk de rechtzaken van de ouders tegen het leger en de staat omdat ze beter hadden moeten opletten om hun dochter op internationale wateren te beschermen. Nou ik ga dus écht geen traan laten als dit wicht met bootje en al naar de kelder gaat, als het zo'n "volwassen" meisje is dan heeft ze die risico's blijkbaar ingeschat van te voren, en vond ze het niet serieus genoeg om haar op den wal te houden.
Leer mij dit volk kennen
Ook dat ja, hoe je 't wendt of keert we zullen wel weer ongelijk krijgen. Als we zeggen "zie je nou wel, nu is ze dood" worden we beticht van harteloos en smakeloos denken. Als ze het wel overleefd krijgen we "zie je nou wel, het is gewoon mogelijk" naar de kop gesmeten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En als ze het wel redt komen alle hypocrieten betuigen dat ze al die tijd achter Laura gestaan hebben![]()
Leer mij ook Nederland kennen
Dan ga ik in m'n vuistje lachen als ze over 2 jaar hier weer wenst te wonen. Dikke vette "NEE" op haar paspoort zetten en haar weer de zee in pleuren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:20 schreef sig000 het volgende:
Ze laat zich uitschrijven in NL en niewmand die haar gaat tegenhouden.
Ik ben voor team Laura,go girlquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:20 schreef sig000 het volgende:
Ze laat zich uitschrijven in NL en niemand die haar gaat tegenhouden.
Ik zeg ,ik hoop dat je mooie dromen hebt vannachtquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:23 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat het vooral onverstandig is met het oog op de grootheidswaanzin van dit meisje en haar ouders. "Normale" ouders zeggen tegen 'n kind van 13 dat de wereld over wil zeilen: prima, over 5 jaar, en nu naar school, wegwezen. Maar deze ouders zijn opeens 'bijzonder' en dit kind is een 'bijzonder kind' etc.Hou toch op.
Wettelijk gezien: laat haar in godsnaam gaan, deze 15 minutes of fame kan nooit goed zijn voor zo'n jong meisje. Het is komkommertijd, ok, maar toch.
De ouders napraten is tegenwoordig gewoon een standaard. Veel kereltjes lopen op straat gewoon tegen Marokkanen en Turken(en mij) te schreewen: "OPDONDEREN JULLIE, GEERT IS HIER DE BAAS!!!"quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef PhalanX het volgende:
Een kind dat zo verknipt is dat het niet eens zelf meer weet wat het wil, maar alleen de ouders napraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |