En als je 's ochtends op staat? Eerst lenzen in of eerst neuken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Karina het volgende:
Nee, waarom zou je je lenzen uitdoen, tenzij je met een hele lelijke vent bent
Ik heb geen lenzen (meer), en 's ochtends ga ik naar mijn werk, geen tijd voor wat andersquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En als je 's ochtends op staat? Eerst lenzen in of eerst neuken?
Hij dacht waarschijnlijk hetzelfdequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een keer aan het neuken met een lelijke vent omdat ik m'n lenzen niet in had
Hét excuus voor vóór dus. Dan mag je alles op de tast doen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:14 schreef mividaloca het volgende:
Erna, als ik ze ervoor uitdoe kan ik boven van onder niet onderscheiden en flikker ik geheid uit bed bij een te wilde beweging..
dat doe ik dus ook..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef snakelady het volgende:
Bril gaat af, als ik mijn lenzen in heb blijven ze in, heb ik ze uit dan ga ik ze er niet speciaal voor in doen.
dat moet je hem in je gezicht laten klaarkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn lezen zijn altijd zo droog na het klaarkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |