quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:17 schreef Banzaiaap het volgende:
Trouwens, kutgarp. Je had inderdaad gewoon een mep voor je kop moeten hebben.
Ik heb over die spelfout al gereageerd, en ik ben 15.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Natuurlijk word (ja, met alleen maar een d aan het eind) je niet gewaardeerd.
Je bent vakkenvuller en je kennis van de Nederlandse taal laat te wensen over.
Ik waardeer zulke mensen ook niet. Zeker niet als ze "grapjes" maken waarvan het niveau hun IQ overstijgt.
ik was vreselijk van slag om zo'n flauwe reactiequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
Hoezo liet hij je in "wanhoop" achter?
En wat vond je nou zelf van die "grap" dan. Niet flauw?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef karsh het volgende:
[..]
ik was vreselijk van slag om zo'n flauwe reactie
kijk daar heb ik wat aanquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je had 'm moeten uitschelden voor eikel![]()
![]()
.
jawel, maar er is niks mis met een flauwe grap op zijn tijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:21 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
En wat vond je nou zelf van die "grap" dan. Niet flauw?
daar hoopte ik stiekem ook een beetje opquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
Als ik je baas was had ik ontslag genomen en je mijn baan gegeven
Dan is wanhopig niet de juiste woordkeuze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef karsh het volgende:
[..]
ik was vreselijk van slag om zo'n flauwe reactie
het spijt mequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan is wanhopig niet de juiste woordkeuze.Ja sorry, ik moet even zeiken he, ik ben ten slotte vrouw.
ja, ik zag het ook al. Ook al gezegd. Enig idee hoe ik dit kan veranderen?quote:
Van wie moest dat, staat de lolcat met een zweepje achter je?quote:
waarom koester jij zoveel haat jegens mij?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Van wie moest dat, staat de lolcat met een zweepje achter je?
Ga jij nou ff een keer naar buiten toequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
jahaa. ik weet. IPV uitlachen kan je ook uitleggen hoe ik de tt moet veranderenquote:
Hoe kom je daarbij, die opmerking was toch niet tegen jou bedoeld?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:40 schreef karsh het volgende:
[..]
waarom koester jij zoveel haat jegens mij?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:44 schreef karsh het volgende:
[..]
jahaa. ik zweet. HIV uitlachen kan je ook uitleggen hoe ik de tijd moet veranderen
Je moet 16 zijn om op dit forum te mogen zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef karsh het volgende:
[..]
Ik heb over die spelfout al gereageerd, en ik ben 15.
ik ben 15 hoor. noem es een ander bijbaantje dan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef godigita het volgende:
Ik moest lachen, TS. Neemt niet weg dat je nog steeds in een supermarkt werkt.
ik ben 16 van binnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Je moet 16 zijn om op dit forum te mogen zijn.
Esquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef karsh het volgende:
[..]
ik ben 15 hoor. noem es een ander bijbaantje dan.
Hebben 15-jarigen tegenwoordig niet minstens 5 minderjarige hoeren onder hun hoede?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef karsh het volgende:
[..]
ik ben 15 hoor. noem es een ander bijbaantje dan.
Nee, TS is COOP-pauperquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hebben 15-jarigen tegenwoordig niet minstens 5 minderjarige hoeren onder hun hoede?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:22 schreef Saaaaab het volgende:
Een beetje laat, maar hij kan alsnog. Drukken maar TS!
http://instantrimshot.com/
Je bent gewoon jaloers omdat ik geen pauper benquote:
dankjewelquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:50 schreef Nikmans het volgende:
Arme gast, hij opent eens een topic ter vermaak van de forumgangers van KLB en dan wordt ie zo afgemaakt
Tip voor TS: Ga naar het feedbacktopic bovenaan het forum en vraag daar of een modje je topictitel (kort: TT) wil aanpassen want dat kun je zelf namelijk niet.
aah! je hebt me door!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:51 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik geen pauper ben
hahaquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:55 schreef Tigertje het volgende:
Niet zeuren ja, gewoon je werk doen...
Jij ziet er voor je klanten uit alsof je altijd in bent voor een praatjequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Stofje het volgende:
Ik had het vandaag ook, klant komt langs en start een praatje:
Zij: "Ja, ik heb sinds kort nieuwe werkschoenen"
Ik: "Oh"
Zij: "Ja, het nadeel is dat je ze elke dag flink moet schoonmaken"
Ik: "Ja"
Zij: "Dat is zwaar werk hoor!"
Ik: "Tja, maar dan blijven ze wel langer heel"
Zij: "Ja, maar het is wel kut"
Ik: "Ja, maar ze blijven wel langer heel, dat is het hele eieren eten"
Zij: "Oh, maar ik lust helemaal geen eieren".
Ze keek me aan. Ik keek haar aan. Zij begreep niet wat voor enorm stupide opmerking ze zojuist gemaakt had.
Dat is trouwens helemaal niet hetzelfde. TS' grap is wel leuk.
Nee, alleen lelijke wijven nemen die moeite.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij ziet er voor je klanten uit alsof je altijd in bent voor een praatje
Jij alsof je elke dag fokt,,,en dan hebben we et niet over 2 uurtjes per dagquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij ziet er voor je klanten uit alsof je altijd in bent voor een praatje
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Stofje het volgende:
Ik had het vandaag ook, klant komt langs en start een praatje:
Zij: "Ja, ik heb sinds kort nieuwe werkschoenen"
Ik: "Oh"
Zij: "Ja, het nadeel is dat je ze elke dag flink moet schoonmaken"
Ik: "Ja"
Zij: "Dat is zwaar werk hoor!"
Ik: "Tja, maar dan blijven ze wel langer heel"
Zij: "Ja, maar het is wel kut"
Ik: "Ja, maar ze blijven wel langer heel, dat is het hele eieren eten"
Zij: "Oh, maar ik lust helemaal geen eieren".
Ze keek me aan. Ik keek haar aan. Zij begreep niet wat voor enorm stupide opmerking ze zojuist gemaakt had.
Dat is trouwens helemaal niet hetzelfde. TS' grap is wel leuk.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef falco18 het volgende:
[..]
Jij alsof je elke dag fokt,,,en dan hebben we et niet over 2 uurtjes per dag
Je had ook spiegelei moeten zeggen, dan had hij hem wel gesnapt....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:15 schreef karsh het volgende:
Ik werk hier in de buurt bij een coop als vakkenvuller. Ik was klaar met mijn gang vullen en speigelen, dus ik loop naar de baas om te vragen wat ik moet doen.
'Ga jij de eieren maar spiegelen' zegt ie tegen mij.
een geniale gedachte schoot omhoog in mijn brein, en ik zeg tegen hem: 'Een speigelei zegmaar?![]()
![]()
!!!
Glunderend wachtte ik op een reactie. 10 seconden lang was het stil. Zegt hij: 'Niet van die flauwe grapjes.' en loopt weg, mij in grote wanhoop achterlatend.
Klacht: baas heeft geen gevoel voor humor
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:16 schreef Mriya het volgende:Als ik je baas was had ik je mooi een knal voor je kop verkocht.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:17 schreef Banzaiaap het volgende:
Trouwens, kutgarp. Je had inderdaad gewoon een mep voor je kop moeten hebben.
Hey!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
Hoezo liet hij je in "wanhoop" achter?
Nu heeft die kat mij weer gedwongen om te lachenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |