abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72148526
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner begon het heel erg low-carb, maar mocht je later bijvoorbeeld wel havermout, volkorenbrood en peulvruchten. Sowieso moet je bij South Beach veel meer voor gezonde producten kiezen, dacht ik Bij Atkins is het natuurlijk: vreet maar raak, als het maar geen carbs zijn.

Niet dat ik zo'n waanzinnige SB-fan ben (South Beach dan, geen Sonja), maar ik vind het veel te ver gaan om die twee dieten in een adem te noemen, terwijl er m.i. een flink verschil in zit
Jouw info over Atkins klopt ook niet helemaal. Bij Atkins is het alleen de eerste 2 weken heel koolhydraat arm (hoogstens 20 gram per dag) Daarna heb je een 2e fase, waarin je langzaam koolhydraten invoert (ook alleen gezonde) En daarna heb je het handhavingsdieet en dat ligt voor iedereen anders, maar iig eet je dan zoveel koolhydraten zodat je niet afvalt en niet aankomt. En dat kan dus best veel zijn. Als ik vanavond zin heb zal ik eens het boek erbij pakken en opschrijven wat het precies inhoudt, zo'n dag per fase.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:49:34 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72148744
Hooihooi!

*smakkerd voor die Mouseski*

J'ai des lijstje!

O: muesli met melk
L: twee sneetjes brood met ham en kaas
T: snee banana bread
D: twee tartaartjes met broccoli (uit de oven met zelfgemaakte kaas-kerrie saus )
T: ?

Ik heb het idee dat het wat weinig is (had ook honger als een paard toen ik thuis kwam ) dus er moet denk ik een T-tje aan het eind bij.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:58:07 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72149011
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Netjes zeg. Je moet het ook rustig opbouwen, maar dit is toch al een stuk meer dan eerst!
Voelt het alsof je heel veel moet eten nu, of gaat het wel?

Even een huishoudelijk vraagje, jullie weten dat vast wel. Ik heb broccoli en prei die al wat oud beginnen te worden. Die broccoli wil ik eigenlijk nu vast kort koken en dan in de koelkast of het vriesvak bewaren, zou dat kunnen? En zou zoiets ook met de prei kunnen?
Persoonlijk zou ik "oude" groenten niet meer invriezen maar het verwerken tot bijvoorbeeld soep. De meeste voedingswaarde is er toch al uit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72149294
SOEP

Zo, laatste groep geweest, waarvan er eentje meteen vroeg hoe vaak ik er was En nu naar huis en soep eten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72149485
Bah de macaroni-smaak komt steeds naar boven . Dat was mn avondeten en ik vind het echt helemaal niet lekker .

@Maria: ik vind het ook erg weinig klinken, bijvoeren maar .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72149566
Oh noes, ik was jullie kwijt.

Gelukkig weer gevonden
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:20:00 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72149651
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:
Bah de macaroni-smaak komt steeds naar boven . Dat was mn avondeten en ik vind het echt helemaal niet lekker .

@Maria: ik vind het ook erg weinig klinken, bijvoeren maar .
Noes! Macaroni

Voorlopig iig nog even niet, want nu zit ik propvol Heb weer bijna een complete struik broccoli op in mn upje
*burp*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:27:21 #208
70532 loveli
N
pi_72149867
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Het onderzoek zelf gaat ook niet echt over South Beach in het bijzonder, maar om low carben in het algemeen. Dat is wel relevant voor allerlei mensen hier, lijkt me.
Ben benieuwd of het dieet van Bernstein er ook zo slecht af komt. M.i. is dat een van de echt gezonde dieten en behoorlijk low-carb. Low-carben door verder troep te eten ben ik ook geen voorstander van.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:30:40 #209
70532 loveli
N
pi_72149968
Ik heb trouwens een gaaf recept voor soep, zal het ff opzoeken.

En ik had vandaag een lekke band. Op de A4.
crap in = crap out
pi_72150830
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:30 schreef loveli het volgende:
Ik heb trouwens een gaaf recept voor soep, zal het ff opzoeken.

En ik had vandaag een lekke band. Op de A4.
Oeh liep het goed af? Was 't een klapband?

Evy 7 ging erg goed hier wel last van m'n knietjes, dus ik ga nu twee dagen rust inlassen, en dan vrijdag weer rennen. Ik wil geen blessures.
  Vis een optie? dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:03:00 #211
70532 loveli
N
pi_72150987
Step 1: choose your ingredients
Step 2: cook the aromatics
Step 3: simmer the vegetables
Step 4: puree
Step 5: finish

Ad 2, aromatics cooken:
Twee tablespoons vettigheid in totaal, boter of (olijf)olie, daarin de aromatics een minuut of 10 op laag vuur fruitten.
Kies 2 tot 5 van de volgende groep, in totaal 1 1/4 cup:
Gesnipperde ui, gesneden lente-uitjes, chalotjes, fijngesneden wortel, selderij, verse gember (max 1 theelepel), knof (max 1 theelepel).
Optioneel 1 van de volgende specerijen erbij:
Anderhalve theelepel currypoeder, 1 theelepel gecrushed venkelzaad, 1 theelepel garam masala, 2 theelepels gemengde gemalen komijn en koriander, 2 thlpls mosterdzaad, beetje saffraan, 0.5 tot 1 theelepel smoked paprika.

Ad 3, veggies simmeren:
Kies 700 gram veggies:
Asperges in stukkies, broccoli in stukken met fijngehakte stelen, geblokte geschilde zaadloze flespompoen (butternut squash), wortelen in blokkies, grofgehakte bloemkool, champies, tomaten uit blik (uitgelekt).
Vloeistof:
In totaal 1200 ml groentebouillon of 600 ml kippebouillon aangelengd met 600 ml water.
Drie eetlepels van een uit het volgende rijtje:
Witte wijn, droge vermouth droge sherry, appelcider, sinaasappelsap.

Ad 4, eerst 5 minuten laten koelen en pureer niet alles tegelijk (zal wel met veiligheid te maken hebben, want op pagina 83 schijnen safety-tips te staan).

Ad 5, zout en peper naar smaak en evt zuur en/of zuivel erbij.
Zuur: 0.5 tot anderhalve theelepel limoensap, citroensap of wijn/balsamizo/sherry/rijstazijn.
Zuivel: 120 ml room (heavy cream, is dat een speciaal soort room?), karnemelk, griekse yughurt.
Garnerin, kies 1 uit het volgende rijtje:
Gebakken bacon, gechopte kruiden (basilicum, peterselie, mint, cilantro, chives), croutons, gechopte noten, half theelepeltje gearomatiseerde olie.

Meteen opeten of de dag erna, wortel, pompoen en tomaat kunnen ingevroren worden, dan kunnen ze een maand mee. Klachten over de vertaling zijn niet ontvankelijk, klachten over typfouten wel.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:04:53 #212
70532 loveli
N
pi_72151054
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oeh liep het goed af? Was 't een klapband?

Ventiel was lek, denk ik. De banden van tegenwoordig klappen niet meer, die lopen gewoon leeg. Reservewiel erop gedaan, kwam 10 minuten te laat op m'n vergadering. En m'n nette pak was nog wit

En Razz, ik heb je geloof ik nog geen welkom terug gezegd. Bij dezen!
crap in = crap out
pi_72152030
Blegh ik ben ongesteld
En mijn buurmeisje blijkt vreemdgegaan, althans dat meen ik te horen uit haar vriend z'n geschreeuw. Juicy!
pi_72152111
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Blegh ik ben ongesteld
En mijn buurmeisje blijkt vreemdgegaan, althans dat meen ik te horen uit haar vriend z'n geschreeuw. Juicy!
Hihi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72152522
Ik had soep uit blik Maar wel naar de super geweest op weg naar huis en nu heb ik voor morgen maiskolf Daar kan ik me echt dood aan eten, zo lekker.

Vandaag 800 euro op de spaar gezet, die ik "over" had van augustus. Om te zien of ik het een maand red met alleen mijn loon (en de toeslagen). En nu heb ik net bij Hunkemoller 2 BH's en twee slips besteld voor 50 euro In plaats van naar de winkel te gaan en ook de korting te krijgen en geen verzendkosten te betalen. Naja. En toen schoot me net te binnen dat ze deze maand de eerste keer Zumba-lesgeld gaan afboeken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72152577
MAAR! Ik moet wel de factuur van mijn lenzen nog indienen bij CZ
(en de komende maand 4x 40 euro aan treinkosten voorschieten. Hmpf)

Oh, en de auto Gelukkig duurt het terugboeken van de spaarrekening geen drie werkdagen meer zoals vroegah.
pi_72152652
( niet ingedeeld in een groep bij Engels dus weet m'n rooster nog niet
Ja doei.
pi_72152865
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik "oude" groenten niet meer invriezen maar het verwerken tot bijvoorbeeld soep. De meeste voedingswaarde is er toch al uit.
Het is ook niet echt invriezen om te bewaren, ik probeer het te rekken zodat we ze morgen en overmorgen nog kunnen eten.
Al het eten dat ik voor deze week gekocht had besloot tegelijk te gaan bederven.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mini_rulez op 25-08-2009 21:16:28 ]
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:14:10 #219
70532 loveli
N
pi_72153123
O: gevulde koek + koffie met suiker en melk.
L: bruin bolletje rosbief + thee met suiker.
T: adrenaline

Geen idee wat ik aan het doen ben, maar ik heb niet eens honger vandaag.
crap in = crap out
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:16:27 #220
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72153198

Klaar met werken, niet echt op eten gelet maar toch stabiel gebleven op 55kg op moeders weegschaal, die is niet bepaald nauwkeurig

Lijstje:
O: 2 weetabix met magere melk, sinaasappel
L: halve bak kwark, overgebleven ketjap-schnitzelreepjes
T: 2 knäckebröd met frambozenjam light
T: 2 after eight
D: bietenrisotto op een bedje van rucola Jammer dat het roze van de risotto zo vloekte met mijn babyblauwe bord
T: bakje griekse yoghurt met honing
T: misschien nog sinaasappel of appel

Ik vind het wel moeilijk om een beetje normaal te eten na die enorme hoeveelheden die ik (voor mijn doen) bij het werken nodig had. Misschien dat ik deze week het sporten weer oppak en anders de week erop, dan is er weer een beetje regelmaat.
pi_72154717
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
En nee, ik heb dus nog geen kamer in Amersfoort. Ik laat het een beetje afhangen van waar ik een stageplek krijg, maar als het aan mij ligt is de keuze wel tussen regio Groningen en regio Amersfoort / Utrecht / A'dam. Mocht ik een stageplek krijgen in Utrecht / A'dam (en die kans is redelijk groot), dan kan ik altijd nog op de stadscamping bivakkeren tot ik een kamer heb . Ik hoor vrijdag of ik mag komen eten bij de woongroep van afgelopen vrijdag en ik mag maandag ook nog ergens komen kijken .
Je mag ook wel komen logeren hoor !

*denkt nog een keer na*

Je mag wel een paar daagjes in m'n kamer dan slaap ik bij m'n vriendje !
pi_72154791
O.. En ik ben echt een slecht feestbeest. Ik ging namelijk naar de stad om te drinken en nu zit ik in de bibliotheek !!
pi_72154973
zooooooooooooooooooooooooooooooooooow

de intro zit er op! Heerlijk! Geen verantwoordelijkheden meer voor kindjes, geen mensen entertainen, dit ga ik nóóit meer doen

vandaag nog wel geroeid dat was gewèèèèèèèèldig! In zo'n 4 persoons roeiboot, soort proefles, echt super gaaf om, als het eens een keer gelijk gaat, zo over het water te schieten.. alleen jammer dat er zo'n studentenvereniging vol ballen aan vast zit wellicht volgend jaar maar eens overwegen lid te worden... het is hier namelijk echt vlak bij, die botenloods van ze..

Daarna lekker gebbq-ed en nu lekker thuis
Ja doei.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:11:57 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72155341
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Je mag ook wel komen logeren hoor !

*denkt nog een keer na*

Je mag wel een paar daagjes in m'n kamer dan slaap ik bij m'n vriendje !
Haha, dat is lief .

Ik ga slapen . Hele dag bezig geweest met het zoeken naar mogelijk geschikte stageplaatsen en nu heb ik een lijstje, dus morgen ga ik weer mailen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72155720
Vanaf donderdag kom ik weer gezellig doen hoor ladies, maar vandaag geen tijd voor door cursus + huizenzoeken. Heb op twee huisjes gereageerd dus ben benieuwd! Volgens mij staat er vlakbij mijn vriend een huis te huur, nog geen twee jaar oud, is wel een leuke buurt.. Maar ik wil niet in zijn dorp wonen

Lijst was wederom drama. Niks salmiakriksen negeren, die stonden voor mijn neus op de cursustafel. Faal!

Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks !
pi_72156443
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Jouw info over Atkins klopt ook niet helemaal. Bij Atkins is het alleen de eerste 2 weken heel koolhydraat arm (hoogstens 20 gram per dag) Daarna heb je een 2e fase, waarin je langzaam koolhydraten invoert (ook alleen gezonde) En daarna heb je het handhavingsdieet en dat ligt voor iedereen anders, maar iig eet je dan zoveel koolhydraten zodat je niet afvalt en niet aankomt. En dat kan dus best veel zijn. Als ik vanavond zin heb zal ik eens het boek erbij pakken en opschrijven wat het precies inhoudt, zo'n dag per fase.
Ach, misschien heb ik een wat vertekend beeld door Meneers zeer fanatiek Atkinsende tante

En mini, ik wil best geloven dat het onderzoek klopt, ik heb alleen wat bezwaar tegen het slecht geschreven artikel op NU.nl. Sowieso blinkt die site tegenwoordig uit in ongefundeerde berichten vol spelfouten [/persoonlijke frustratie]

PPP, olijven zijn niet supergezond, maar ook niet super-ongezond. Ze bevatten weinig goede stoffen, maar ook geen slechte. En een beetje vet zo nu en dan is wel OK! Maar ik zou niet elke dag een schaaltje vol wegwerken.
pi_72156668
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach, misschien heb ik een wat vertekend beeld door Meneers zeer fanatiek Atkinsende tante

En mini, ik wil best geloven dat het onderzoek klopt, ik heb alleen wat bezwaar tegen het slecht geschreven artikel op NU.nl. Sowieso blinkt die site tegenwoordig uit in ongefundeerde berichten vol spelfouten [/persoonlijke frustratie]

PPP, olijven zijn niet supergezond, maar ook niet super-ongezond. Ze bevatten weinig goede stoffen, maar ook geen slechte. En een beetje vet zo nu en dan is wel OK! Maar ik zou niet elke dag een schaaltje vol wegwerken.
Ok, want ik heb er vandaag wel veel gegeten . Maar dat geeft niet, dan doe ik ze voortaan alleen nog door salades/pasta enzo.
pi_72157328
Ze bevatten veel zout. Niet schrikken dus, mocht je morgen op de weegschaal gaan Ik eet ze ook graag, liefst de varianten met pit, dat knabbelt zo lekker
pi_72157424
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ze bevatten veel zout. Niet schrikken dus, mocht je morgen op de weegschaal gaan Ik eet ze ook graag, liefst de varianten met pit, dat knabbelt zo lekker
Vrijdag pas, en heb nog gesport vanavond, en ik word waarschijnlijk morgen ongesteld, dus het zal wel meevallen.

Ik eet het liefst zwarte zonder pit, vooral door de pasta of op een pizza vind ik ze heerlijk.
pi_72161375
zo vind je niemand leuk... zo vind je 2 mensen leuk het leven is ONEERLIJK .....
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_72162126
hoi!

ik heb zo ontzettend iets verkeerds gegeten... creperen van de buikpijn is niet tof...

Zo toch maar even proberen te gaan werken, needs money

Lijstje vandaag weet ik nog niet... even zien wat ik wil eten met deze buikpijn
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:48:52 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72162875
Goedemorgen .

En weer kut geslapen van alle studiestress . Vanavond naar de voorlichting en dan zal een hoop duidelijk worden, hoop ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_72162940
Lijstje gisteren:
O: grapefruitsap, meloen met rauwe ham
T: 2 cappuccino, bak yoghurt
L: boterham kroket, cappucino met koekje
T: 4 bitterballen, 1 Afflichem dubbel
D: halve carpacciosalade, halve salade Nicoise
T: cappucino met koekje

Veel frituur!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:54:16 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72162958
Ik ben ook een beetje mukkig. Door de taalbarriere is iets wat ik ergens heb gezegd helemaal verkeerd overgekomen en "iedereen" schijnt nu te denken dat ik een negatief stuk vreten ben En dat terwijl ik alleen maar iets bevestigd wilde hebben.
pi_72163028
Morge!

Planning:

O: yoghurt met 2 lepels muesli
T: appel
L: ? ik heb nog een resje rauwkost met ?
T: banaan
D: wat de pot schaft op t werk
T: niet eten van alle dropjes koekjes en snoepjes daar
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:01:58 #236
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72163079
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook een beetje mukkig. Door de taalbarriere is iets wat ik ergens heb gezegd helemaal verkeerd overgekomen en "iedereen" schijnt nu te denken dat ik een negatief stuk vreten ben En dat terwijl ik alleen maar iets bevestigd wilde hebben.
Oh wat vervelend . Op je werk bedoel je toch? Ze staan niet open voor uitleg?

Vik, ik hoop dat het zo goed bevalt dat je je kan inschrijven
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:05:57 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72163141
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:01 schreef SiTu het volgende:

[..]

Oh wat vervelend . Op je werk bedoel je toch? Ze staan niet open voor uitleg?
Nee, op mijn -aanstaande- werk spreken ze gelukkig Nederlands
Het gaat hier om de naschoolse opvang van de school van mijn dochter. Ze hebben bepaalde zaken beloofd, komen die niet na, zeggen dat het goed komt, maar willen niets zwart op wit zetten. En daar hou ik niet van. Helemaal niet als het mijn kinderen betreft.
pi_72163169
da's naar ze kunnen toch wel begrijpen dat het soms voor een niet native speaker moeilijk is om de juiste woorden voor iets te vinden?
Ja doei.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:12:08 #239
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72163241
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, op mijn -aanstaande- werk spreken ze gelukkig Nederlands
Het gaat hier om de naschoolse opvang van de school van mijn dochter. Ze hebben bepaalde zaken beloofd, komen die niet na, zeggen dat het goed komt, maar willen niets zwart op wit zetten. En daar hou ik niet van. Helemaal niet als het mijn kinderen betreft.
Nee, dat boezemt niet bepaald vertrouwen in, iets niet zwart op wit willen zetten. Ik zou niet weten wat je daaraan kunt doen, behalve het even te laten rusten, maar daar schiet je dan weer qua afspraken niets mee op

Sorry trouwens, heb de laatste tijd maar halfslachtig meegelezen, ik dacht dat ik gemist had dat je al begonnen was. En dat je zo into Duits was geraakt dat je hier een taalbarrière ondervond ofzo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:15:49 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72163306
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:12 schreef SiTu het volgende:
Sorry trouwens, heb de laatste tijd maar halfslachtig meegelezen, ik dacht dat ik gemist had dat je al begonnen was. En dat je zo into Duits was geraakt dat je hier een taalbarrière ondervond ofzo
Is oke! Ik denk overigens dat ik in de toekomst tijdens werktijd niet maar aan Fokken toekom .
pi_72163753
Zo, ik heb net alle ramen maar weer dichtgemaakt Kennelijk is er een flinke brand in de binnenstad, en de wind staat deze kant op

Tink, wat rot dat ze hun afspraken niet nakomen
pi_72163777

en vaagheid alom!

Niet ingedeeld in een groep bij Engels maar wel ingeschreven in BlackBoard voor alle cursussen die ik ga volgen deze periode

dus als ik 12 uur half 12, nog niets gehoord heb ga ik bellen want om 12 uur gaat het secretariaat dicht
Ja doei.
pi_72163829
@ moblo: moet je jezelf niet inschrijven via blackboard? ==> courses ==> faculteit der letteren ==> je studie ==> de vakken ? (en je aanmelden via u-twist).

@ Tink: wat vervelend!

Lijstje van mij vandaag:
O: vanilleyoghurt met cruesli balans (lekker, en maar 110 kcal per portie!)
L: vier boterhammen met filet A
T: paprika
D: nasi met veel groentetjes
T: druiven
pi_72163862
u-wattes?

Nee, bij Engels doen ze het voor de eerstejaars de eerste keer voor je ik wist ook niet wat ik hoorde maar briljant iig
Ja doei.
pi_72163874
Ik moet mezelf ook voornemen om sneller te bellen Al van voor de vakantie een probleem met de literatuur van HJO, 1 belletje gedaan net en ik krijg de lijsten netjes in mijn mail Zit ik daar al weken over in.

En maar goed dat ik belde, want een hoop boeken die volgens mijn informatie weg konden moeten dus blijven staan
pi_72164022
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
u-wattes?

Nee, bij Engels doen ze het voor de eerstejaars de eerste keer voor je ik wist ook niet wat ik hoorde maar briljant iig
Oh, zit je niet in Leiden? Dat dacht ik (daar heb je op blackboard de module u-twist, via dat moet je je aanmelden voor tentamens/cursussen).

Maar ok, dan moet je idd maar f bellen . Wel stom!
pi_72164052
Nope, Nijmegen

hier meld je je aan in KISS/TIS en dan verschijnen de cursussen automatisch in Blackboard
Ja doei.
pi_72164212
Hoi! Ik kan weer inloggen! Ik was even mijn gebruikersnaam vergeten van de mail in mijn profiel .

Tink, wat vervelend dat er een miscommunicatie ontstaan is door een taalbarriere... Maar je hebt groot gelijk dat je dingen zwart op wit wil hebben als het om je kinderen gaat!

Mo, fijn dat de intro is afgelopen! En die indeling komt vast wel goed, zeker als je gewoon ingeschreven staat.

Vik, hoe cool dat je toch studiefinanciering kan krijgen!! Wel spannend dat je misschien al volgende week gaat beginnen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72164242
Ah ok, dat klinkt handiger dan hier... voor sommige vakken moet ik me echt op 6 verschillende manieren aanmelden voor ik alles heb.
pi_72164263
probleem is een beetje dat ik vrijdag even een weekendje weg ga en vandaag mijn rooster voor de komende periode door zou geven.. en los van dat laatste, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben zodat ik mijn weken in kan gaan delen en de kalender kan gaan vullen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')