sjohee volgens mij is de correctequote:Op maandag 24 augustus 2009 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
sjowieshow?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:29 schreef Penisbaard het volgende:
zobieso
dank je, die link wat nog niet in vorige 2600 topics gepost.. maar toch bedankt voor deze nostalgische topic ervaringquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Meer informatie over sowieso kan men hier vinden.
jij gebruikt het ook sowieso te vaak: http://www.google.nl/#hl=nl&q=sowieso+Terrorizing_Cookie+site%3Aforum.fok.nl&meta=&fp=9a67849a3a440faequote:Op maandag 24 augustus 2009 15:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Blijkbaar moet er meer over geklaagd worden, want ik lees/hoor het nog elke dag.
Ik deed het met liefde!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:35 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dank je, die link wat nog niet in vorige 2600 topics gepost.. maar toch bedankt voor deze nostalgische topic ervaring
gelukkig maar, hier een koekje als dankquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik deed het met liefde!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:40 schreef Tamashii het volgende:
Jaa. Heel veel mensen weten sowieso niet hoe ze sowieso moeten schrijven.
uberhout?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:41 schreef 9611Niels het volgende:
Je kan ook gewoon überhaubt zeggen, dat is een makkelijker woord.
er zitten sowieso al twee schrijffouten in je post.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:41 schreef Darkomen het volgende:
Het is een duits word dus oprotten uit onze nederlandische taal!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef Deetch het volgende:
[..]
er zitten sowieso al twee schrijffouten in je post.
"Ik spreek sowieso überhaupt geen duits"
Jij wel dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:01 schreef leetzors het volgende:
Terechte klacht, van pauper tot nerd, niemand schrijft het goed.
Asterix en Obelixquote:
Idefixmeeenbiertjequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:11 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Asterix en Obelix![]()
Nostalgix, Hippix, Walhalla, stuk voor stuk helden
Als iedereen het gewoon goed zou doen zijn deze topics ook niet meer nodigquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:39 schreef McGilles het volgende:
Kunnen mods deze topics niet gewoon al van te voren filteren, elke week weer.....
Ja, maar daar kan je niet op rekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als iedereen het gewoon goed zou doen zijn deze topics ook niet meer nodig
De mensen die het fout hebben komen toch hier niet lezen. Iedereen die hier leest weet het ondertussen wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als iedereen het gewoon goed zou doen zijn deze topics ook niet meer nodig
Als je het over FOK! hebt, kan je je ernstig vergissen, ik zie nog altijd die foute spellingen staan. En sowieso zit KLB vol met idioten die wat meer moeten leren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
De mensen die het fout hebben komen toch hier niet lezen. Iedereen die hier leest weet het ondertussen wel.
Ik heb het over mensen die in KLB rondhangen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je het over FOK! hebt, kan je je ernstig vergissen, ik zie nog altijd die foute spellingen staan. En sowieso zit KLB vol met idioten die wat meer moeten leren.
sowiesoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is sowieso.
Om vervolgens zelf een (verkeerd gespeld) Duits woord te gebruikenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:41 schreef Darkomen het volgende:
Het is een duits word dus oprotten uit onze nederlandische taal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |