Collega's ook. Bijna elke maandag raak tegenwoordig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:35 schreef _Mike_ het volgende:
Vriendinnen zijn juist zwaar irritant als Ajax niet wint.
De eer aan jezelf houden en vooral niet happen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Collega's ook. Bijna elke maandag raak tegenwoordig.
Als je nou gewoon een vriendin zoekt die jou wil opvrolijken als je down bent na de zoveelste zielige prestatie van Ajax, dan is het wat mij betreft alleen maar een win-situatie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:35 schreef _Mike_ het volgende:
Vriendinnen zijn juist zwaar irritant als Ajax niet wint.
Dat wil ze ook wel, maar af en toe komt er dan zo'n smerige opmerking tussendoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een vriendin zoekt die jou wil opvrolijken als je down bent na de zoveelste zielige prestatie van Ajax, dan is het wat mij betreft alleen maar een win-situatie.
Ja. Ik vind van wel. Ik moest er ook inkomen. Itt BS.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef RayMania het volgende:
Vanavond maar beginnen aan Breaking Bad Season 2.
Is die beter dan 1?
Meer chemistry?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja. Ik vind van wel. Ik moest er ook inkomen. Itt BS.
Erm, quequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja. Ik vind van wel. Ik moest er ook inkomen. Itt BS.
Misschien dat ik er om had kunnen lachen als ik mijn kratjes bier zou hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Dat is een Amerikaanse reggae muzikant.
Ooit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien dat ik er om had kunnen lachen als ik mijn kratjes bier zou hebben.
Veel plezierquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:48 schreef RayMania het volgende:
Ik ga maar eens naar het station fietsen en kankeren op de mogelijke vertraging die ik straks krijg.
Hoi!
"Het is maar een spelletje"quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een vriendin zoekt die jou wil opvrolijken als je down bent na de zoveelste zielige prestatie van Ajax, dan is het wat mij betreft alleen maar een win-situatie.
Dat heeft die van mij inmiddels afgeleerd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
"Het is maar een spelletje"
"Ze deden toch hun best?"
"Volgende keer beter"
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.last.fm/music/Matisyahu
Wie is dat, Breach?
Orthodox Joodse Rapper die best een lekker live-cdtje heeft opgenomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.last.fm/music/Matisyahu
Wie is dat, Breach?
De mijne inmiddels ook, alleen het duurt een tijd voordat ze het door hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij inmiddels afgeleerd.
Of vaders die niets om voetbal geven: "Haha, heeft Ajax niet kunnen scoren tegen Sparta? Wat een amateurs hahahahahahaa...". Op zulke momenten solliciteert hij voor een viertal knokkels tegen z'n jukbeen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
"Volgende keer beter"
Daar heb ik zo´n hekel aan....quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
"Volgende keer beter"
Ik ga altijd met mijn vader naar het voetbal. Hij relaxt een sigaretje roken, ik nieuwe scheldwoorden de ether inslingeren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef toma het volgende:
[..]
Of vaders die niets om voetbal geven: "Haha, heeft Ajax niet kunnen scoren tegen Sparta? Wat een amateurs hahahahahahaa...". Op zulke momenten solliciteert hij voor een viertal knokkels tegen z'n jukbeen.
Klinkt wel prima, maar eens checken. Hij heeft ook een nieuw album uit net he, Light. Beiden maar even gepakt.quote:
Mijn vader vind voetbal en sport o.a. totaal niet interessant. Ik lijk ook echt totaal niet op m'n vader behalve dat we beiden erg veel van techniek houden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn vader naar het voetbal. Hij relaxt een sigaretje roken, ik nieuwe scheldwoorden de ether inslingeren.
Ik ken alleen King Without a Crownquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klinkt wel prima, maar eens checken. Hij heeft ook een nieuw album uit net he, Light. Beiden maar even gepakt.
Kent iemand Portishead? Blijkbaar volgens last.fm similar aan Air, Moloko, Morcheeba en Goldfrapp, veel plays ook. Gisteren een beetje die recommendation lijst doorgelopen, maar wat een kutbands staan daar tussen zeg, allemaal nederlandstalige troep zoals Blof.
Ook veel Belgische artiesten trouwens.
quote:
Ik ben precies mijn vader.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:01 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn vader vind voetbal en sport o.a. totaal niet interessant. Ik lijk ook echt totaal niet op m'n vader behalve dat we beiden erg veel van techniek houden.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klinkt wel prima, maar eens checken. Hij heeft ook een nieuw album uit net he, Light. Beiden maar even gepakt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:25 schreef Breach het volgende:
Hmmm, tot nu toe kan het nieuwe album nog niet de hoge verwachtingen waarmaken..
Feist is leuk. Gary Go ken ik niet.. Straks een uitchecken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet Feist en Gary Go eens proberen.
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:07 schreef Riro het volgende:
Hallo allemaal!
Heb sinds een paar dagen keelpijn en een raar hoestje. Gooide het maar op de airco op m'n werk, maar heb er nu ook koorts bij gekregen. Het zal toch niet he.
Check.. same herequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:07 schreef Riro het volgende:
Heb sinds een paar dagen keelpijn en een raar hoestje. Gooide het maar op de airco op m'n werk, maar heb er nu ook koorts bij gekregen. Het zal toch niet he.
Heb je haar aangeraakt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Robinhoo het volgende:
Na het einde met die chick, gisteren voor het eerst andere gehad.
Nee dat niet.quote:
Is dat met illustrator niet makkelijker/beter? Inkleuren vervolgens in photoshop doen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:29 schreef toma het volgende:net wat nieuwe trucjes ontdekt in Photoshop. Nu kan ik NOG makkelijker tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |