Oe,. dat wordt krap dagquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:54 schreef toma het volgende:
Heb me net ingeschreven op studielink.nl. Nu hoef ik alleen nog maar een gewaarmerkt kopie van mn diploma en cijferlijst zien te krijgen, moet ik nog pasfoto's laten maken, moet ik aan een uittreksel vh bevolkingsregister zien te komen en moet m'n ouders mij machtigen om collegeld over te laten maken.
Komt allemaal wel goed. Morgen even alles regelen en dan meteen voor de eerste keer (quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oe,. dat wordt krap dag. Hier is het trouwens 1 september kick-off, 3 september eerste college dag.
Waarschijnlijk kan ik door dit rooster niet naar het concert van Coldplay.
Mooie damesquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_niet_op_camera.html
Whehehe, domme rukker! Tof programma trouwens.
Middag-dutjesquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:13 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen maar even een dag vrij genomen. Ben echt naar de tyfus. Vannacht maar een half uur geslapen.
Okay, zal binnenkort wel even verder kijken, kijk inderdaad wel makkelijk weg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Middag-dutjes![]()
![]()
.
Het wordt nog wel echt wat leuker hoor, Superheld. Maar ik denk dat ik Burn Notice misschien toch ook wel toffer vind; Chuck kijkt iig ook gewoon makkelijk weg.
Haiquote:
quote:
Hai!quote:
Pwnt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)kzij_de_ov-chipkaart
Goede shit.
quote:
Ga je ook naar Slovan - Ajax?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Een rugtas en een schoudertas voor een week naar Praag, Brno en Bratislava. Niet slecht. En dan te bedenken dat die schoudertas alleen gevuld is met heel veel kaas, stroopwafels, jenever, bonbons en hagelslag.
Ga je krassen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:19 schreef RayMania het volgende:
Ik word gek van mezelf en heb het gehad.
Hoofdpijn, teveel werk, druk, zon, Ajax, NS.
Nee, ik meen het. En FOK! ben ik ook zat.quote:
En vorige week was je nog zo gelukkig..quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. En FOK! ben ik ook zat.
Mijn leven is een sinusplot.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:25 schreef Breach het volgende:
[..]
En vorige week was je nog zo gelukkig..
Whehehe, nu is ie zelf een wijf.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:27 schreef Suijk het volgende:
Da's een mooie. 'Mijn leven is een sinusplot'.
Je moet gewoon een wijf vinden.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:27 schreef Suijk het volgende:
Die heeft ie toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:27 schreef Suijk het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef RayMania het volgende:
Mijn leven kan niet meer stuk op het moment.
Alhoewel, er is één dingetje.
Ajax moet gewoon winnen.quote:
Moet het wel wederzijds zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:30 schreef toma het volgende:
[..]dat werkt.
Ben al een tijdje verliefd en ik ben veel vrolijker.
Ik had nog hoop met sjimz, maar de lengteverschil hè.quote:
Eens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:35 schreef _Mike_ het volgende:
Vriendinnen zijn juist zwaar irritant als Ajax niet wint.
Sexy Bitchquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe CD van David Guetta is toch wel tof hoor, goede remixes ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |