abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72125565
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

M'n verstand weet dit al een paar weken, maar m'n gevoel wil er tot nu toe niet aan meewerken.
Heb een aantal momenten gehad de afgelopen weken waarin m'n verstand de overhand had en ik mezelf voornam dit ook echt te doen. Jammer dat deze dan vervolgens door m'n gevoel knock-out geslagen werd en ik weer diep in een "ik wil het niet, het kan niet, het mag niet"-mood terecht kwam.

heb stiekeme hoop dat m'n dip deze keer wat minder heftig gaat zijn.
de dip is niet erg, en het hebben van problemen ook niet,
maar het je je leven en je uitstraling alles laten beheersen wél.
En dan het "obsessieve" (voor de andere partij) doorzeuren "eerst zeggen dat wij oke zijn samen, anders kan ik niet verder". Is júist de doodsteek.

Ga op tijd naar bed, ga hardlopen, zoek een leuke andere baan, ga naar de kapper, de sauna wíl niet te graag, eet gezond, neem een overdosis vitamine C...... en ga met blosjes op je wangen, een opgewekte frisse houding je kind ophalen bij je ex. Zeur niet over wat JIJ graag wil.... "boehoe...."
vertel haar dat ze lekker een paar uur kan gaan shoppen, omdat jij gaat paardrijden, kermissen, zwemmen, kinderboerderijen met je zoontje.

En breng het ventje met ijs op zijn shirt terug naar moeders met de mededeling dat je volgende week graag op een andere dag komt omdat je ..... (vul maar iets leuks/ constructiefs/uitdagends in.. solicitatie/leuek activiteit/uitje) gaat doen, wens haar een fijne avond en loop OPGEWEKT weg.
Geen gezeur en gezever.

En als een gesprek er oot van komt, doe het dan zonder de drama en "ik zus, ik zo, ik voel, boehoe".

ook ernstige/ serieuze zaken kunnen zonder al te veel boehoe gewoon besproken worden.

Ze WIL niet je alles zijn.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72125960
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef Exoteria het volgende:

[..]

de dip is niet erg, en het hebben van problemen ook niet,
maar het je je leven en je uitstraling alles laten beheersen wél.
En dan het "obsessieve" (voor de andere partij) doorzeuren "eerst zeggen dat wij oke zijn samen, anders kan ik niet verder". Is júist de doodsteek.

Ga op tijd naar bed, ga hardlopen, zoek een leuke andere baan, ga naar de kapper, de sauna wíl niet te graag, eet gezond, neem een overdosis vitamine C...... en ga met blosjes op je wangen, een opgewekte frisse houding je kind ophalen bij je ex. Zeur niet over wat JIJ graag wil.... "boehoe...."
vertel haar dat ze lekker een paar uur kan gaan shoppen, omdat jij gaat paardrijden, kermissen, zwemmen, kinderboerderijen met je zoontje.

En breng het ventje met ijs op zijn shirt terug naar moeders met de mededeling dat je volgende week graag op een andere dag komt omdat je ..... (vul maar iets leuks/ constructiefs/uitdagends in.. solicitatie/leuek activiteit/uitje) gaat doen, wens haar een fijne avond en loop OPGEWEKT weg.
Geen gezeur en gezever.

En als een gesprek er oot van komt, doe het dan zonder de drama en "ik zus, ik zo, ik voel, boehoe".

ook ernstige/ serieuze zaken kunnen zonder al te veel boehoe gewoon besproken worden.

Ze WIL niet je alles zijn.
Heb jij dit vaker/eerder meegemaakt of zo?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:58:40 #78
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_72126659
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ga verder met je leven.
Welke
Deathlift or Die.
pi_72126810
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Welke
dat is wel heel passend omschreven
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72126848
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dus....
in wat wil jij hebben dat zij de aanvulling is?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72127590
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:26 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

al gedaan
[..]

al gedaan

Wat vind ik leuk in het leven?

(Grmbl, komen meteen een hoop dingen die ik leuk vond in m’n relatie naar boven )

- leuke dingen doen met m’n zoontje
- manga’s lezen
- (anime) films kijken
- fantasy verhalen lezen
- op forums neuzen
- auto-rijden
- samen fietsen/wandelen
- design voorwerpen in het algemeen en design stoelen in het bijzonder
- samen koffie drinken
- muziek luisteren
- nieuwe pc in elkaar knutselen
- koken (maar niet iedere dag)
- uit eten gaan
- naar geouwehoer van anderen luisteren
- gamen
- cabaret voorstelling bekijken
- collega’s helpen met een software probleem. Ik schep er een vreemd soort genoegen in meer van programma’s af te weten dan anderen.
- Ik heb in het verleden tijdens een stage eens geholpen met het samenvoegen van 2 databases (relaties + debiteuren) mbv Excel. Als ik daar aan terug denk is dat iets waar ik tot nu toe het meeste lol in heb gehad qua werk.

dit is alles wat ik me het afgelopen uur kon bedenken.
Nu beginnen veel sportclubs aan een nieuw seizoen. Misschien een leuke sport (teamsport) zoeken? Daar leer je wel snel veel nieuwe mensen kennen.
Dat hoeft ook niet voetbal te zijn hé. Volleybal, tennis, badminton ... in zo'n club leer je ook veel mensen kennen
pi_72127671
Man wow.
Praat met een psycholoog.
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_72127734
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef Issje het volgende:
Man wow.
Praat met een psycholoog.
Dat deed 'ie toch al?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:31:58 #84
253447 Ethanolic
pi_72127771
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, het is namelijk echt niet normaal dat jij je zo tot een virtuele wereld laat verleiden dat dit je werkelijke leven kost.
Deathlift or Die.
pi_72127816
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, het is namelijk echt niet normaal dat jij je zo tot een virtuele wereld laat verleiden dat dit je werkelijke leven kost.
dat weet ik nu, maar dat zag ik op dat moment niet zo (schijnt een symptoom van een verslaving te zijn)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:40:29 #86
253447 Ethanolic
pi_72128003
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat weet ik nu, maar dat zag ik op dat moment niet zo (schijnt een symptoom van een verslaving te zijn)
Ik heb er zelf ook last van gehad, dus ik weet hoe het is.
Deathlift or Die.
pi_72128008
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Je hebt er dus in ieder geval wel van geleerd. Is dit een fout die je nog een keer zou maken denk je?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:19:18 #88
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72128998
WoW
Verslaafd zijn aan WoW
Giel
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:28:40 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72129207
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef Stefan het volgende:
Niet?
Oh ja, "Sunchaser", waar ook
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72129403
Damn, om zo je leven te moeten opbouwen en het daarna weer in duizend stukjes te laten vallen en beseffen dat je weer opnieuw moet beginnen.

Pfft. Sterkte!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:52:07 #91
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_72131872
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

- Designer baan: gebrek aan creativiteit
- winkelmedewerker: en dan met die vreemde, enge mensen praten?!
- Computerbedrijf / winkel: ik vind het leuk, maar wss niet leuk genoeg om het dag in/dag uit te doen
- Politiek ingaan: het luisteren gaat, mee-ouwehoeren een stuk minder
- ICT afdeling bij eender welk bedrijf: ik moet toegeven dat dat idee me al wel een poosje door het hoofd spookt, maar vrees dat ik daar een (te) grote kennisachterstand voor heb. Heb daardoor nog niet het lef gehad het toch te proberen.
1. Schrijf je in bij een recruitmentbureau voor ICT medewerkers
2. Praat met de recruiter (dat is dus niet een sollicitatiegesprek voor een baan) wat je kan en wat je wil. De recruiter zal een vrij realistisch beeld hebben wat mogelijk is
3. Spiegel de mogelijk functies aan je lijstje. Als je het leuk vindt dingen in elkaar te zetten, zorg dan dat je op je werk 'dingen in elkaar kan zetten', dit kun je zo breed mogelijk interpreteren als je zelf wilt.
4. Werk ook naar een functie toe, welke kennis en ervaring heb je, en wat ontbreekt er (nog) en zorg dat je je rugzak vult met de dingen die je mis
(sorry voor dit enorme loopbaancliche methafoor van de rugtas, maar ik weet zelf ook geen beter woord)

Wat ik nog mis in je lijstje zijn gedragsvoorkeuren.
- Werk je liever alleen of in een groep?
- Werk je liever aan een lang project of houd je van meerdere kleinere taken?
- Wil je service verlenen of innoveren?
- Wat vind je leuker, het proces (van een pc / stoel in elkaar zetten) of het resultaat?

Good luck! En doen, vooral die recruitmentbureaus. Het zijn dan misschien geen professionele loopbaanbegeleiders, maar wel de makkelijkste manier om gratis vrijblijvend realistisch advies te krijgen.
pi_72134105
Je was getrouwd en had een kind en daarna begon je WoW te spelen?

! x 54030990092827
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72134205
Nogmaals:
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
de klik met m'n psycholoog is er in ider geval.
Maar het einde van ons huwelijk neemt mijn gedachten, en daarmee de gesprekken, dusdanig in beslag, dat ik niet aan mezelf toe kom.
Heb je dat besproken met je psycholoog en wat zegt die daarover?
pi_72134874
Probleem ligt niet bij WoW, die heeft het alleen vergroot.
Het feit dat je WoW bent gaan spelen is natuurlijk een gevolg van al iets knagends.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pritt op 25-08-2009 12:19:54 ]
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72135772
Denk dat het te laat is, en vooral omdat mevrouw ook vreemd gegaan is.
Heb alleen als aanvullende tip: Verkoop je account en ga er lekker van uit, misschien dat je een leuke dame weer kan vinden.

Mijn eve online accounts heb ik voor totaal 2000 euro verkocht. Weet niet voor hoeveel Wow accounts gaan tegenwoordig.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2009 11:58:15 ]
pi_72208195
quote:
Ik
Hier ben ik gestopt met lezen.

Als 'ik' de belangrijkste persoon is in een relatie dan zou ik me afvragen waarom je een relatie zou aangaan met iemand . . .

Succes met je nieuwe leven
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2009 @ 18:47:01 #97
163650 Greys
pi_72208516
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
de klik met m'n psycholoog is er in ider geval.
Maar het einde van ons huwelijk neemt mijn gedachten, en daarmee de gesprekken, dusdanig in beslag, dat ik niet aan mezelf toe kom.
Of de relatie met je ex nou wel of niet ooit nog goedkomt... je MOET aan jezelf werken om je zoontje een goede toekomst te kunnen bieden. Dus hou dat in gedachten en geef jezelf een enorme schop onder je kont als je weer met je psycholoog gaat praten.
Hoe moeilijk het soms ook is om niet te zwelgen in zelfmedelijden (al dan niet terecht), hou je zoontje in gedachten en werk keihard aan jezelf. Je bent het hem verplicht. Punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')