de dip is niet erg, en het hebben van problemen ook niet,quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
M'n verstand weet dit al een paar weken, maar m'n gevoel wil er tot nu toe niet aan meewerken.
Heb een aantal momenten gehad de afgelopen weken waarin m'n verstand de overhand had en ik mezelf voornam dit ook echt te doen. Jammer dat deze dan vervolgens door m'n gevoel knock-out geslagen werd en ik weer diep in een "ik wil het niet, het kan niet, het mag niet"-mood terecht kwam.
heb stiekeme hoop dat m'n dip deze keer wat minder heftig gaat zijn.
Heb jij dit vaker/eerder meegemaakt of zo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef Exoteria het volgende:
[..]
de dip is niet erg, en het hebben van problemen ook niet,
maar het je je leven en je uitstraling alles laten beheersen wél.
En dan het "obsessieve" (voor de andere partij) doorzeuren "eerst zeggen dat wij oke zijn samen, anders kan ik niet verder". Is júist de doodsteek.
Ga op tijd naar bed, ga hardlopen, zoek een leuke andere baan, ga naar de kapper, de sauna wíl niet te graag, eet gezond, neem een overdosis vitamine C...... en ga met blosjes op je wangen, een opgewekte frisse houding je kind ophalen bij je ex. Zeur niet over wat JIJ graag wil.... "boehoe...."
vertel haar dat ze lekker een paar uur kan gaan shoppen, omdat jij gaat paardrijden, kermissen, zwemmen, kinderboerderijen met je zoontje.
En breng het ventje met ijs op zijn shirt terug naar moeders met de mededeling dat je volgende week graag op een andere dag komt omdat je ..... (vul maar iets leuks/ constructiefs/uitdagends in.. solicitatie/leuek activiteit/uitje) gaat doen, wens haar een fijne avond en loop OPGEWEKT weg.
Geen gezeur en gezever.
En als een gesprek er oot van komt, doe het dan zonder de drama en "ik zus, ik zo, ik voel, boehoe".
ook ernstige/ serieuze zaken kunnen zonder al te veel boehoe gewoon besproken worden.
Ze WIL niet je alles zijn.
dat is wel heel passend omschrevenquote:
dus....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is wel heel passend omschreven
Nu beginnen veel sportclubs aan een nieuw seizoen. Misschien een leuke sport (teamsport) zoeken? Daar leer je wel snel veel nieuwe mensen kennen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
al gedaan
[..]
al gedaan
Wat vind ik leuk in het leven?
(Grmbl, komen meteen een hoop dingen die ik leuk vond in m’n relatie naar boven)
- leuke dingen doen met m’n zoontje
- manga’s lezen
- (anime) films kijken
- fantasy verhalen lezen
- op forums neuzen
- auto-rijden
- samen fietsen/wandelen
- design voorwerpen in het algemeen en design stoelen in het bijzonder
- samen koffie drinken
- muziek luisteren
- nieuwe pc in elkaar knutselen
- koken (maar niet iedere dag)
- uit eten gaan
- naar geouwehoer van anderen luisteren
- gamen
- cabaret voorstelling bekijken
- collega’s helpen met een software probleem. Ik schep er een vreemd soort genoegen in meer van programma’s af te weten dan anderen.
- Ik heb in het verleden tijdens een stage eens geholpen met het samenvoegen van 2 databases (relaties + debiteuren) mbv Excel. Als ik daar aan terug denk is dat iets waar ik tot nu toe het meeste lol in heb gehad qua werk.
dit is alles wat ik me het afgelopen uur kon bedenken.
Dat deed 'ie toch al?quote:
Ja, inderdaad, het is namelijk echt niet normaal dat jij je zo tot een virtuele wereld laat verleiden dat dit je werkelijke leven kost.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is wel heel passend omschreven
dat weet ik nu, maar dat zag ik op dat moment niet zo (schijnt een symptoom van een verslaving te zijn)quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het is namelijk echt niet normaal dat jij je zo tot een virtuele wereld laat verleiden dat dit je werkelijke leven kost.
Ik heb er zelf ook last van gehad, dus ik weet hoe het is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat weet ik nu, maar dat zag ik op dat moment niet zo (schijnt een symptoom van een verslaving te zijn)
Je hebt er dus in ieder geval wel van geleerd. Is dit een fout die je nog een keer zou maken denk je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat weet ik nu, maar dat zag ik op dat moment niet zo (schijnt een symptoom van een verslaving te zijn)
Oh ja, "Sunchaser", waar ookquote:
1. Schrijf je in bij een recruitmentbureau voor ICT medewerkersquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
- Designer baan: gebrek aan creativiteit
- winkelmedewerker: en dan met die vreemde, enge mensen praten?!
- Computerbedrijf / winkel: ik vind het leuk, maar wss niet leuk genoeg om het dag in/dag uit te doen
- Politiek ingaan: het luisteren gaat, mee-ouwehoeren een stuk minder
- ICT afdeling bij eender welk bedrijf: ik moet toegeven dat dat idee me al wel een poosje door het hoofd spookt, maar vrees dat ik daar een (te) grote kennisachterstand voor heb. Heb daardoor nog niet het lef gehad het toch te proberen.
Heb je dat besproken met je psycholoog en wat zegt die daarover?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
de klik met m'n psycholoog is er in ider geval.
Maar het einde van ons huwelijk neemt mijn gedachten, en daarmee de gesprekken, dusdanig in beslag, dat ik niet aan mezelf toe kom.
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Ik
Of de relatie met je ex nou wel of niet ooit nog goedkomt... je MOET aan jezelf werken om je zoontje een goede toekomst te kunnen bieden. Dus hou dat in gedachten en geef jezelf een enorme schop onder je kont als je weer met je psycholoog gaat praten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
de klik met m'n psycholoog is er in ider geval.
Maar het einde van ons huwelijk neemt mijn gedachten, en daarmee de gesprekken, dusdanig in beslag, dat ik niet aan mezelf toe kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |