abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:08:29 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72118734
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben opeens heel benieuwd naar jouw lijstje yvonne
FOK!
Leffe
WO1
Poezen
+ de combinatie met een laptop in een loopgraf FOK!ken en Leffe drinken terwijl de poes kopjes geeft.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:17:23 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72118992
Je liegt !

Yvonne zit ook vaak op Twitter .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72119061
quote:
Iedereen die het niet onvoorwaardelijk met haar eens is, begrijpt haar niet.
Duh, het is een vrouw.
quote:
Ik weet op het moment echt niet hoe ik met de situatie en met mezelf verder moet…
Doe mee aan zo'n convent waar je drie dagen niet mag praten en opgesloten zit in een klooster. Daarna geef je je vrouw de smoes dat je daar tot inkeer gekomen bent en wil veranderen. Zonder dat je iets doet gaat ze je toch niet geloven.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:23:23 #54
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72119178
Maar in juni barst de bom en nu heeft ze gevoelens voor een ander?

Wel een knokker zeg!

Als je nu weet wat het probleem is moet het ook weer recht te breien zijn. Jullie hebben een kind ffs!

Edit: Je verhaal over een verstoorde houding tussen capaciteiten en prestaties herken ik. Ik kan goed presteren en heb dit gedaan, maar als er na 3 maanden niet iets verandert als gevolg van mijn (erkende) prestaties (in de zin van uitbreiding van verantwoordelijkheden) ben ik 3 maanden later niets meer waard.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:24:03 #55
267207 kraats
Komt even langs
pi_72119203
Even een korte reactie van iemand die de TS én diens vrouw (een beetje) kent.
Allereerst: Even een hart onder de riem! Dit is sowieso k*t om door te maken.
Daarnaast wil ik aangeven dat ik denk dat WoW niet puur de oorzaak is/was.. maar ook een gevolg van een dieper ongenoegen in de relatie. Natuurlijk is het een verslavend iets, maar die verslaving in games hebben jullie toch allebei gekend? Zoveel games is soms een vlucht, waarbij mensen die je dierbaar zijn wegdrukken een erg vervelende bijkomstigheid is. Heb je het idee dat dit een beetje klopt, JB?
Ik hoop gewoon dat je/jullie er nog een beetje oké uit kunnen komen.. al was het alleen vanwege de kleine..
pi_72119667
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef kraats het volgende:
Daarnaast wil ik aangeven dat ik denk dat WoW niet puur de oorzaak is/was.. maar ook een gevolg van een dieper ongenoegen in de relatie. Natuurlijk is het een verslavend iets, maar die verslaving in games hebben jullie toch allebei gekend? Zoveel games is soms een vlucht, waarbij mensen die je dierbaar zijn wegdrukken een erg vervelende bijkomstigheid is. Heb je het idee dat dit een beetje klopt, JB?
Ik hoop gewoon dat je/jullie er nog een beetje oké uit kunnen komen.. al was het alleen vanwege de kleine..
Dat is wat Catbert en ik ook al zeiden.
Vergelijkbaar met vluchten in drugs of alcohol. Lijkt me vrij duidelijk dat dat hier het geval is ja.

Zonder al te ver offtopic te willen gaan geloof ik ook niet dat WoW erg gevaarlijk verslavend zal werken voor -volwassenen- zonder grote problemen in hun leven.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Admin maandag 24 augustus 2009 @ 19:56:43 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72120214
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zal wel komen omdat jouw hobby 'iets met een spinnewiel doen' er niet tussenstaat. Wat voor dingen had je wel 'volwassen' gevonden dan?
Ik vind een beetje in mn neus peuteren en wat aan mn kont krabben nou niet echt geweldig in het leven en zo te zien zn vrouw ook niet..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:57:12 #58
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72120234
Beetje zo mee zitten lezen, maar WOW 2 jaar diep in je game en niet tot nauwelijks naar je vrouw omkijken.. Pfffffff in het spel ben je nu zeker level 75 met een zwaar panser aan en alle mogelijke wapens en een dikke buit. Maar in real life heb je je vrouw verkocht....
Loop het er maar af zou ik zeggen. Je heb het verkloot dat weet je zelf ook.
een van de weinige dingen die je nu nog kan doen is laten zien hoeveel je om je zoon geeft en daar al je tijd en energie in steken. Zodat je dat niet ook verspeelt ...
Laat die relatie achter je en denk aan jezelf en je zoon.
Wie weet draait je ex wel bij.
Vind trouwens dat ze nog heel veel geduld met je had. 2jaar lang!!!
Gast je vroeg er gewoon om..
Maargoed das mosterd na de maaltijd.
Sterkte!!
pi_72120332
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef kraats het volgende:
Er is/was inderdaad meer aan de hand, maar ik heb de neiging (tot grote frustratie van mijn familie) dit allemaal bij mezelf te zoeken.
De grootste frustratie van mijn vrouw op dit moment is dat ik ondanks alles hoop blijf houden.
In zekere zin ben ik gewoon op zoek naar manieren om mezelf van die hoop te ontdoen, en reacties als
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef Vivi het volgende:
Tja, je hebt je gezin opgeofferd aan een computerspelletje .

Ik zou je ook niet meer moeten btw. Tip: Kweek iig een ruggegraat en investeer in de relatie met je zoontje.

Je vrouw kwalijk nemen dat ze ergens anders een luisterend oor heeft gevonden na 2 jaar nul op rekest te krijgen lijkt me nogal hypocriet btw .
helpen daar enorm bij
Want eigenlijk zie ik dat als enige manier om op korte termijn weer aan de praat te komen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72120773
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:35 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zo denken mijn familie, mijn schoonfamilie en vrienden er ook over en geen van allen had zoiets van haar verwacht.
Dat heet nou rebound. Als je een paar jaar met een geranium die aan een toestenbord vastgelijmd zit samenwoont, dan is het niet zo gek dat de eerste de beste man die wél een beetje zijn best doet iets bij haar losmaakt. Triest genoeg zet ze dat dan blijkbaar voor wat haar kind nodig heeft (rust en duidelijkheid) maar then again: dat deed jij toch ook jarenlang?
Je zult echt niet verder komen met haar iets te verwijten, ook al heb je misschien wel een beetje gelijk.

Gelukkig heb je al hulp want ik denk dat je hem nodig zult hebben. Een verslaving is een verslaving en dit doet niet onder voor verdovende middelen, verkijk je daar niet op.

Richt je ten eerste op jezelf, laat haar gaan. Doe het dan in ieder geval voor je kind. Zorg dat je daarvoor weer 100% wordt. Sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:22:30 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72120988
Als je lange tijd je relatie verwaarloosd en vlucht in games of wat dan ook dan moet je niet raar staan te kijken dat de ander op een gegeven moment de aandacht ergens anders vindt. Eigen schuld.
pi_72121142
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Stefan het volgende:
Als je lange tijd je relatie verwaarloosd en vlucht in games of wat dan ook dan moet je niet raar staan te kijken dat de ander op een gegeven moment de aandacht ergens anders vindt. Eigen schuld.
En je dan, als het eigenlijk al te laat is, realiseren wat je kwijt bent. Zo cliché...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:32:38 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72121350
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef Felixa het volgende:

[..]

En je dan, als het eigenlijk al te laat is, realiseren wat je kwijt bent. Zo cliché...
Precies.
Heb het zelf aan beide kanten meegemaakt. Een keer zelf afgesloten willens en wetens, relatie stuk, en ben ook wel paar keer vriendje geweest van getrouwde vrouw. Die huwelijken gingen ook stuk, maar niet dankzij mij.

Het erge is dat mensen eerst vluchten in raar gedrag en als ze dan verlaten worden zich hullen in klaaggedrag: ze heeft me verlaten, boehoehoe, zomaar ineens, boehoehoe.
pi_72121986
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]
"Daar kwam nog bij dat door verschillende redenen intiem fysiek contact een tijdlang ook onmogelijk was en doordat we niet in staat waren daar over te praten, dat ook bleef."
Om even duidelijk te krijgen: lagen die redenen bij jou of bij haar? Ik vraag me namelijk een beetje af of je vrouw niet al een langere tijd ook al een andere hobby had als je begrijpt wat ik bedoel
Heeft zij wel net zoveel aan jullie relatie opgeofferd als jij? Daarbij laat ik het gamen even buiten beschouwing.
is het niet heel erg makkelijk voor haar om het bijltje bij jullie relatie neer te leggen omdat zij al een ander had??
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_72122384
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

- Designer baan: gebrek aan creativiteit
- winkelmedewerker: en dan met die vreemde, enge mensen praten?!
- Computerbedrijf / winkel: ik vind het leuk, maar wss niet leuk genoeg om het dag in/dag uit te doen
- Politiek ingaan: het luisteren gaat, mee-ouwehoeren een stuk minder
- ICT afdeling bij eender welk bedrijf: ik moet toegeven dat dat idee me al wel een poosje door het hoofd spookt, maar vrees dat ik daar een (te) grote kennisachterstand voor heb. Heb daardoor nog niet het lef gehad het toch te proberen.
Je zegt dat je het leuk vindt om naar het geouwehoer van anderen te luisteren - je doet niet anders in een winkel....
Sanity is (not) statistical
pi_72123051
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind een beetje in mn neus peuteren en wat aan mn kont krabben nou niet echt geweldig in het leven en zo te zien zn vrouw ook niet..
Hallo! Heb je wel gelezen!!!?

Hij gaat koffie drinken en wandelen en fietsen en weet ik wat al dies meer!!!!

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:33:58 #67
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_72123388
World of Warcraft vermeukt alles. Of was dat de vraag niet. Ik krijg bij dat woord altijd een soort blinde vlek
  Forum Admin maandag 24 augustus 2009 @ 21:34:15 #68
35723 crew  GGMM
pi_72123399
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bedankt voor die verhelderende reactie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:45:17 #69
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72123760
Ik begin zo nieuwsgierig te worden naar dat world of warcraft he... als m'n computer het trok leende ik het eens van iemand
pi_72124114
Haha, ik ken het ook niet (alleen van naam). Je vraagt je toch idd af wat er nou zo bijzonder aan is =)
Nee, doe mij maar Transport Tycoon.

TS: om toch even serieus te doen, ik denk wel dat mensen hier gelijk hebben als ze zeggen dat je eerst jezelf onder handen moet nemen voor je een kans maakt bij je ex of een andere vrouw. Kom jezelf onder ogen.
Sanity is (not) statistical
pi_72124658
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt voor die verhelderende reactie
Ja, fijn is dat, als de moeder overste van die inspirerende bijdragen levert aan een topic van toch best fatsoenlijk niveau.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_72124720
Wat je nu bent, wat je nu hebt, is niet waar je vrouw op valt.. ze vindt het blijkbaar niet aantrekkelijk, leuk, gezellig, levendig, toevoegend etc...

probeer echt te stoppen met de focus op "eerst die relatie redden. uitpraten", want dat gaat haar alleen maar meer irriteren, en jijzelf schiet daar ook niets mee op.

Zij wéét ongetwijfeld wel hoe en wat etc...., het resultaat is echter hetzelfde...
je bent voor haar iets "niet aantrekkelijks/ toevoegends".

Zorg dus dat je dát weer wordt.

Hup schop jezelf, ga wat doen. Lééf.
Wordt actief, krijg weer blosjes op je wangen omdat je bezig bent met het één of het ander.

Ikzelf vind niets meer aantrekkelijk dan een man die lol in zijn leven lijkt te hebben, en die iets actiefs, een luchtige en positieve sfeer en gezelligheid brengt.

Léven is dat wat je het meest aantrekkelijk maakt.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72124737
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik begin zo nieuwsgierig te worden naar dat world of warcraft he... als m'n computer het trok leende ik het eens van iemand
[offtopic]
Zelfs een pc van 10 jaar oud kan dat spel nog wel hebben...

- Intel Pentium 4 1.3 GHz of AMD Athlon XP 1500+
- 512 MB RAM (1GB for Vista users)
- 3D graphics processor with Hardware Transform and Lighting with 32 MB VRAM (Zoals ATI Radeon 7200 of NVIDIA GeForce 2)

[/offtopic]
pi_72124827
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef Exoteria het volgende:
Wat je nu bent, wat je nu hebt, is niet waar je vrouw op valt.. ze vindt het blijkbaar niet aantrekkelijk, leuk, gezellig, levendig, toevoegend etc...

probeer echt te stoppen met de focus op "eerst die relatie redden. uitpraten", want dat gaat haar alleen maar meer irriteren, en jijzelf schiet daar ook niets mee op.

Zij wéét ongetwijfeld wel hoe en wat etc...., het resultaat is echter hetzelfde...

Wordt actief, krijg weer blosjes op je wangen omdat je bezig bent met het één of het ander.

Ikzelf vind niets meer aantrekkelijk dan een man die lol in zijn leven lijkt te hebben, en die iets actiefs, een luchtige en positieve sfeer en gezelligheid brengt.

Dat dus.
En voor vrouwen geldt hetzelfde btw. Uitgebluste mensen zijn niet sexy vrees ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72125242
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef Exoteria het volgende:

M'n verstand weet dit al een paar weken, maar m'n gevoel wil er tot nu toe niet aan meewerken.
Heb een aantal momenten gehad de afgelopen weken waarin m'n verstand de overhand had en ik mezelf voornam dit ook echt te doen. Jammer dat deze dan vervolgens door m'n gevoel knock-out geslagen werd en ik weer diep in een "ik wil het niet, het kan niet, het mag niet"-mood terecht kwam.

heb stiekeme hoop dat m'n dip deze keer wat minder heftig gaat zijn.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')