FOK!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben opeens heel benieuwd naar jouw lijstje yvonne
Duh, het is een vrouw.quote:Iedereen die het niet onvoorwaardelijk met haar eens is, begrijpt haar niet.
Doe mee aan zo'n convent waar je drie dagen niet mag praten en opgesloten zit in een klooster. Daarna geef je je vrouw de smoes dat je daar tot inkeer gekomen bent en wil veranderen. Zonder dat je iets doet gaat ze je toch niet geloven.quote:Ik weet op het moment echt niet hoe ik met de situatie en met mezelf verder moet…
Dat is wat Catbert en ik ook al zeiden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef kraats het volgende:
Even een korte reactie van iemand die de TS én diens vrouw (een beetje) kent.
Allereerst: Even een hart onder de riem! Dit is sowieso k*t om door te maken.
Daarnaast wil ik aangeven dat ik denk dat WoW niet puur de oorzaak is/was.. maar ook een gevolg van een dieper ongenoegen in de relatie. Natuurlijk is het een verslavend iets, maar die verslaving in games hebben jullie toch allebei gekend? Zoveel games is soms een vlucht, waarbij mensen die je dierbaar zijn wegdrukken een erg vervelende bijkomstigheid is. Heb je het idee dat dit een beetje klopt, JB?
Ik hoop gewoon dat je/jullie er nog een beetje oké uit kunnen komen.. al was het alleen vanwege de kleine..
Ik vind een beetje in mn neus peuteren en wat aan mn kont krabben nou niet echt geweldig in het leven en zo te zien zn vrouw ook niet..quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zal wel komen omdat jouw hobby 'iets met een spinnewiel doen' er niet tussenstaat. Wat voor dingen had je wel 'volwassen' gevonden dan?
Er is/was inderdaad meer aan de hand, maar ik heb de neiging (tot grote frustratie van mijn familie) dit allemaal bij mezelf te zoeken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef kraats het volgende:
Even een korte reactie van iemand die de TS én diens vrouw (een beetje) kent.
Allereerst: Even een hart onder de riem! Dit is sowieso k*t om door te maken.
Daarnaast wil ik aangeven dat ik denk dat WoW niet puur de oorzaak is/was.. maar ook een gevolg van een dieper ongenoegen in de relatie. Natuurlijk is het een verslavend iets, maar die verslaving in games hebben jullie toch allebei gekend? Zoveel games is soms een vlucht, waarbij mensen die je dierbaar zijn wegdrukken een erg vervelende bijkomstigheid is. Heb je het idee dat dit een beetje klopt, JB?
Ik hoop gewoon dat je/jullie er nog een beetje oké uit kunnen komen.. al was het alleen vanwege de kleine..
helpen daar enorm bijquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef Vivi het volgende:
Tja, je hebt je gezin opgeofferd aan een computerspelletje.
Ik zou je ook niet meer moeten btw. Tip: Kweek iig een ruggegraat en investeer in de relatie met je zoontje.
Je vrouw kwalijk nemen dat ze ergens anders een luisterend oor heeft gevonden na 2 jaar nul op rekest te krijgen lijkt me nogal hypocriet btw.
Dat heet nou rebound. Als je een paar jaar met een geranium die aan een toestenbord vastgelijmd zit samenwoont, dan is het niet zo gek dat de eerste de beste man die wél een beetje zijn best doet iets bij haar losmaakt. Triest genoeg zet ze dat dan blijkbaar voor wat haar kind nodig heeft (rust en duidelijkheid) maar then again: dat deed jij toch ook jarenlang?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo denken mijn familie, mijn schoonfamilie en vrienden er ook over en geen van allen had zoiets van haar verwacht.
En je dan, als het eigenlijk al te laat is, realiseren wat je kwijt bent. Zo cliché...quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Stefan het volgende:
Als je lange tijd je relatie verwaarloosd en vlucht in games of wat dan ook dan moet je niet raar staan te kijken dat de ander op een gegeven moment de aandacht ergens anders vindt. Eigen schuld.
Precies.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
En je dan, als het eigenlijk al te laat is, realiseren wat je kwijt bent. Zo cliché...
Om even duidelijk te krijgen: lagen die redenen bij jou of bij haar? Ik vraag me namelijk een beetje af of je vrouw niet al een langere tijd ook al een andere hobby had als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"Daar kwam nog bij dat door verschillende redenen intiem fysiek contact een tijdlang ook onmogelijk was en doordat we niet in staat waren daar over te praten, dat ook bleef."
Je zegt dat je het leuk vindt om naar het geouwehoer van anderen te luisteren - je doet niet anders in een winkel....quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
- Designer baan: gebrek aan creativiteit
- winkelmedewerker: en dan met die vreemde, enge mensen praten?!
- Computerbedrijf / winkel: ik vind het leuk, maar wss niet leuk genoeg om het dag in/dag uit te doen
- Politiek ingaan: het luisteren gaat, mee-ouwehoeren een stuk minder
- ICT afdeling bij eender welk bedrijf: ik moet toegeven dat dat idee me al wel een poosje door het hoofd spookt, maar vrees dat ik daar een (te) grote kennisachterstand voor heb. Heb daardoor nog niet het lef gehad het toch te proberen.
Hallo! Heb je wel gelezen!!!?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind een beetje in mn neus peuteren en wat aan mn kont krabben nou niet echt geweldig in het leven en zo te zien zn vrouw ook niet..
Bedankt voor die verhelderende reactiequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind een beetje in mn neus peuteren en wat aan mn kont krabben nou niet echt geweldig in het leven en zo te zien zn vrouw ook niet..
Ja, fijn is dat, als de moeder overste van die inspirerende bijdragen levert aan een topic van toch best fatsoenlijk niveau.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor die verhelderende reactie
[offtopic]quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik begin zo nieuwsgierig te worden naar dat world of warcraft he... als m'n computer het trok leende ik het eens van iemand
Dat dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef Exoteria het volgende:
Wat je nu bent, wat je nu hebt, is niet waar je vrouw op valt.. ze vindt het blijkbaar niet aantrekkelijk, leuk, gezellig, levendig, toevoegend etc...
probeer echt te stoppen met de focus op "eerst die relatie redden. uitpraten", want dat gaat haar alleen maar meer irriteren, en jijzelf schiet daar ook niets mee op.
Zij wéét ongetwijfeld wel hoe en wat etc...., het resultaat is echter hetzelfde...
je bent voor haar iets "niet aantrekkelijks/ toevoegends".
Zorg dus dat je dát weer wordt.
Hup schop jezelf, ga wat doen. Lééf.
Wordt actief, krijg weer blosjes op je wangen omdat je bezig bent met het één of het ander.
Ikzelf vind niets meer aantrekkelijk dan een man die lol in zijn leven lijkt te hebben, en die iets actiefs, een luchtige en positieve sfeer en gezelligheid brengt.
Léven is dat wat je het meest aantrekkelijk maakt.
M'n verstand weet dit al een paar weken, maar m'n gevoel wil er tot nu toe niet aan meewerken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef Exoteria het volgende:
Wat je nu bent, wat je nu hebt, is niet waar je vrouw op valt.. ze vindt het blijkbaar niet aantrekkelijk, leuk, gezellig, levendig, toevoegend etc...
probeer echt te stoppen met de focus op "eerst die relatie redden. uitpraten", want dat gaat haar alleen maar meer irriteren, en jijzelf schiet daar ook niets mee op.
Zij wéét ongetwijfeld wel hoe en wat etc...., het resultaat is echter hetzelfde...
je bent voor haar iets "niet aantrekkelijks/ toevoegends".
Zorg dus dat je dát weer wordt.
Hup schop jezelf, ga wat doen. Lééf.
Wordt actief, krijg weer blosjes op je wangen omdat je bezig bent met het één of het ander.
Ikzelf vind niets meer aantrekkelijk dan een man die lol in zijn leven lijkt te hebben, en die iets actiefs, een luchtige en positieve sfeer en gezelligheid brengt.
Léven is dat wat je het meest aantrekkelijk maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |