Tuurlijk welquote:
ik ben niet van 1961quote:
waarom zou ik boos moeten zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tuurlijk welik zeg alleen dat ik het zelf (waarschijnlijk) niet zou willen
ben je boos nu?
[..]
ik ben niet van 1961
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waarom zou ik boos moeten zijn
En nog erger, ik ben al naar een volgende opleiding aan het kijken
Nog ouder?
Ben je wel blij dat je hier weer bent?
Nou maar misschien was 1991 al bezet etcquote:
Op nu.nl was ze 15, maar goed. Piercings zijn slecht voor je. Kijk maarquote:
Yep, avonduren, weekenden en vrije dagen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig
Echt? Doe je dat in de avonduren erbij? Wat doe je nu eigenlijk? Wat wil je gaan doen?
Het ziet er hier uit alsof we de rest van de week regen krijgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoop wel dat de zon dadelijk gaat schijnen
Tijdelijk toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
hoor net dat the piratebay is afgesloten.
hier niet kan er gewoon opquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
hoor net dat the piratebay is afgesloten.
Hier ook hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier niet kan er gewoon op
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:Ik had nooit de IT in moeten gaan
Ineens is iedereen die je kent te dom om te kakken
Ineens kan NIEMAND meer zelf een CD ergens in stoppen en Next Next OK klikken. En als ik even kijk naar waarom iemand zijn random aangeschafte draadloze router (Welk merk? Geen idee, een witte!) niet werkt, en ik zeg: "er moeten waarschijnlijk wat instellingen aangepast woren, zie boekje wat erbij zat" wat krijg ik dan als antwoord?
"Oh, dus volgende keer moet ik even het boekje meenemen"
WAT DACHT JE VAN ZELF LEZEN LOMPE BOSGLADIOOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |