quote:Meisje vast in zwembad door piercing
Een 14-jarig meisje heeft in Almelo een uur lang met haar navelpiercing vastgezeten aan de reling van een zwembad.
Ze kwam in de problemen toen ze zichzelf uit het zwembad wilde hijsen en de navelpiercing vast kwam te zitten in de buizenconstructie van de reling.
Pincet
Alle pogingen om los te komen mislukten. Toen besloot de brandweer om een deel van de reling los te zagen.
Het meisje werd licht onderkoeld uit het water gehaald, waarna ambulancepersoneel de piercing met een pincet los kon wurmen van de buizenconstructie.
Ik vraag me ook al af hoe ze het voor elkaar heeft gekregen. Maar ik ken die reling daar dan ook nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef Isabeau het volgende:
...piercing doorknippen was dus geen optie lijkt me? Wel vaag dat je mete en piercinkje vast kan komen te zitten, arme kind.
Denk dat ze daar zelf ook wel op waren gekomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef -skippybal- het volgende:
Zo'n ding kan je er toch weer uithalen
dan moet je er wel bij kunnen denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef -skippybal- het volgende:
Zo'n ding kan je er toch weer uithalen
Dat is hip, net als op je 13e ontmaagd worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef __Saviour__ het volgende:
wat moet een 14-jarige met een piercing
Heb je het nieuws gemist. Potver3 toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wat een show, toen voelde ze zich vast niet zo sexy en stoer met haar piercing met hordes lachende mensen om haar heen.![]()
En terecht, 14 jarigen met piercings... straks willen ze ook nog de wereld rond zeilen.. o wacht..
Wat ben jij ook een kneus hèquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is er mis met gewoon hard trekken? Klein wondje, daarna afleren die zelfverminking.
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef SilkSpectre het volgende:
haha moest gelijk aan deze denken!
Liever een schattig piercinkje dan dat ze ligt te neuken met iemand andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is er mis met gewoon hard trekken? Klein wondje, daarna afleren die zelfverminking.
Stel je voor dat je als man zijnde met wat anders klem komt te zitten. Daar is zo'n piercinkje niks bij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Meisjes van 14 die denken dat ze 16 of ouder zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |