Op naar de volgende Super cup.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ook hier genoten. Met name van Messi inderdaad, maar ik was ook erg te spreken over Zlatan. Speelde duidelijk in dienst van het team tot mijn grote verbazing. Bewaarde steeds het overzicht, was totaal niet zelfzuchtig en ging alleen voor eigen succes daar waar het echt niet anders kon. Hij verdiende toch wel een doelpuntje.
Maxwell speelde ook uitstekend, zeer beweeglijk en actief (zijn actie die de 3-0 inleidde was geweldig). Wat mij betreft wordt hij de nieuwe linksback. Dani Alves zette de lijn van afgelopen seizoen gewoon vrolijk voort, Yaya idem.
Het doet me echt deugd dat de jongens al de gehele voorbereiding extreem fit ogen en het voetbal in dit stadium al uiterst verzorgd oogt.
Zenit moet je wel makkelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:31 schreef Tim86 het volgende:
En nu op naar de 2e prijs van de maand!
Say what?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zenit moet je wel makkelijk kunnen hebben.
Stel je dat daar tegen had moeten spelen, had je moeten kunnen winnen. Tegen Shaktar lukt dat ook wel denk ik.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stel je dat daar tegen had moeten spelen, had je moeten kunnen winnen. Tegen Shaktar lukt dat ook wel denk ik..
quote:Shaktar (395-319BC) was the Prime minister of Dhanananda- the last nanda king. He was imprisoned by the king on false accounts but was set free by Chandragupta Maurya, when he captured Magadha in 322 B.C
Die is in sommige opzichten beweeglijker dan zlatan al denk ik dat Zlatan minder mogelijkheden nodig heeft om tot scoren te komen. Eto'o was echt koning in missen . Voordeel van Eto 'o was dat hij constant in beweging was en daardoor ruimte maakte voor de rest in het centrum.quote:
Ik nietquote:
QFT, QFTquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef Chadi het volgende:
Die is in sommige opzichten beweeglijker dan zlatan al denk ik dat Zlatan minder mogelijkheden nodig heeft om tot scoren te komen. Eto'o was echt koning in missen . Voordeel van Eto 'o was dat hij constant in beweging was en daardoor ruimte maakte voor de rest in het centrum.
Bronquote:Manchester City legt ook verdediger Sylvinho vast
24 augustus 2009
Na Joleon Lescott haalt Manchester City nog een verdediger. De Braziliaan Sylvinho tekende maandag een contract voor één seizoen bij de Engelse club. Hij is afkomstig van FC Barcelona, waarmee hij vorig seizoen de Champions League won. In de finale tegen Manchester United had hij een basisplaats als linksback.
"We hebben uitstekende zaken gedaan door Sylvinho transfervrij binnen te halen", zegt manager Mark Hughes over de komst van de 35-jarige verdediger. "Hij brengt veel ervaring met zich mee en geeft ons defensief meer mogelijkheden."
De Premier League is geen onbekend terrein voor Sylvinho. De verdediger speelde, voor zijn komst naar FC Barcelona, jarenlang voor Arsenal. Mogelijk kan Sylvinho donderdag, in het bekerduel met Crystal Palace, al debuteren voor Man City.
Sylvinho is al de zoveelste speler die deze zomer naar Manchester City komt. Eerder legde de steenrijke club al onder meer Carlos Tevez (Manchester United), Gareth Barry (Arsenal) en de Arsenal-spelers Emmanuel Adebayor en Kolo Toure vast.
Hij deed het anders prima in de CL finalequote:
Maar voor langere tijd zul je er weinig aan hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij deed het anders prima in de CL finale
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:30 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Maar voor langere tijd zul je er weinig aan hebben.
Gewoon een goede invaller voor 10 wedstrijden in het seizoen ofzo.
VIquote:Barça positief gestemd over komst van Chygrynskiy
25/08/2009 00:02
Dmytro Chygrynskiy maakt waarschijnlijk dan toch de overstap van Shakhtar Donetsk naar Barcelona. De Catalanen zijn optimistisch nu wel succes te hebben.
Shakhtar Donetsk en Chygrynskiy weigerden begin juli in te gaan op de toenadering van Barcelona. Maar de Oekraïners zijn van gedachten veranderd. Aan de vooravond van de ontmoeting om de Europese Supercup zaten Barcelona en Shakhtar weer om de tafel.
'Ze vragen van ons een flinke afkoopsom', vertelde Barcelona-voorzitter Joan Laporta tegen de Catalaanse zender TV3. 'De onderhandelingen zijn gaande. Ik denk dat we een oplossing kunnen vinden.'
Chygrynskiy maakte afgelopen seizoen indruk tijdens Shakhtars succesvolle jacht op de UEFA Cup. De 22-jarige Oekraïner bewees zich als een sterke centrale verdediger.
Hij zou mogelijk vrijdag al op de bank kunnen zitten, maar hij heeft nog niet officieel het groene licht gekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:53 schreef Saviola het volgende:
Hoever staat Iniesta eigenlijk? Wanneer raakt die fit?
Nice pics man!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Zondag bij Barca - Bilbao geweest. Mooie ervaring. Ietwat stil vond ik het wel, maar dat had ws ook te maken met het feit dat er veel toeristen waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verwend publiek daar
quote:Valdano wacht nog op donderpreek over Ibrahimovic
Jorge Valdano heeft in een interview met Spaanse persbureau EFE geen blad voor de mond genomen. De algemeen directeur van Real Madrid, niet zeer geliefd bij enkele Nederlanders in de selectie van de Koninklijke, plaatst vraagtekens bij de wijze waarop Barcelona zich aan de buitenwereld presenteert. Ook snapt hij niet waarom er nauwelijks commotie was rond het aantrekken van Zlatan Ibrahimovic.
"Iedere club bepaalt de manier om een imago bij de buitenwereld te creëren", vertelde de voormalig Argentijns wereldkampioen van 1986 en oud-trainer van los Merengues. "Barcelona kijkt vanuit Catalonië vooral naar het binnenland, terwijl Real Madrid vanuit Spanje andere landen probeert aan te spreken. Ik denk niet dat een speler van Real gauw zal zeggen: 'Leve Real Madrid en leve de provincie Madrid.'"
De ruim tweehonderd miljoen euro aan nieuwe spelers zorgden deze zomer in Spanje voor veel amok. Zo liet de bisschop van Barcelona niet na om de hoofdstedelingen te bekritiseren om hun geldverkwisterij. "Maar toen Ibrahimovic werd aangetrokken, hield hij wijselijk zijn mond", countert Valdano. "Het lijkt wel of de kerk boven het regionalisme staat. Ik wacht nog altijd op een donderpreek over Ibrahimovic."
Valdano is ervan overtuigd dat Real Madrid er goed aan heeft gedaan om enkele jaren geleden Gaby Milito niet aan te trekken. De destijds verdediger van Real Zaragoza kwam door een vermeend knieprobleem niet door de medische keuring heen. De Argentijn speelt inmiddels voor Barcelona maar staat al een jaar aan de kant met blessureleed. "Ik kreeg toen veel kritiek over mij heen maar ik heb gelijk gekregen."
Alhoewel Valdano toegaf dat niet Manuel Pellegrini maar Arsène Wenger hoofdkandidaat was om Juande Ramos op te volgen, is hij zeer te spreken over de trainer uit Chili. "Hij is de Spaanse Wenger. Hij is als geen ander op de hoogte van het Spaanse voetbal, en beschikt bovendien over alle eigenschappen om trainer van Real Madrid te mogen zijn." Pellegrini was eerder vijf jaar hoofdtrainer van Villarreal.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef venomsnake het volgende:
-En Messi ook voetballer van het jaar geworden
Tja, noem een speler die beter was dan Messiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef venomsnake het volgende:
-En Messi ook voetballer van het jaar geworden
Ik vind het ook de terechte winnaar hoor. Ik vind het gewoon erg leuk dat jongens uit de eigen opleiding deze prijzen pakken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, noem een speler die beter was dan Messi
Nog te vroeg om te zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef buddyb het volgende:
Wie maakt een betere indruk op jullie: Maxwell of Abidal?
Xavi had naar mijn mening moeten winnen. Die man heeft panoramaview, hij ziet alles! Ik geniet veel meer van zijn passes dan de dribbels van Messi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, noem een speler die beter was dan Messi
Terechte winnaars. Ook voor Xavi, Maldini, Terry en VD Sar
Die jongen komt er welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef venomsnake het volgende:
Wheeeeee gewonnen.
Heerlijke assist van Messi, en erg leuk dat Pedro hem af maakt.
Matige wedstrijd verder, maar who fucking cares!!
Netjes weer Weeblquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Doe die maar, die andere bevat een foutje
Wat is daar zo boeiend aan dan? Meeste wedstrijden waar ik deze dingen van maak zijn grote duels waar de stadions gewoon nagenoeg uitverkocht zijn, dus dan zoek je gewoon even de capaciteit van de stadions opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Netjes weer Weebl
Is het ook mogelijk dat je aan toeschouwers aantallen kan komen? Zal wel een leuke extra feature zijn
En dan aan het eind van het seizoen nog een keer de treble, dan kan dit team "El Barça de les Sis Copes!" worden gedooptquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
De wereldbeker zou nog een passende afsluiting zijn op een sensationeel 2009.
Enige prijs wat er nog valt te behalen in 2009quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
De wereldbeker zou nog een passende afsluiting zijn op een sensationeel 2009.
Ik vindt het wel boeiend, maar jij maakt zequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat is daar zo boeiend aan dan? Meeste wedstrijden waar ik deze dingen van maak zijn grote duels waar de stadions gewoon nagenoeg uitverkocht zijn, dus dan zoek je gewoon even de capaciteit van de stadions op
Wat wil je op zon knollenveldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:30 schreef Tim86 het volgende:
Prijs is binnen, maar vraag niet hoe..
Het was wel groenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:50 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Wat wil je op zon knollenveld!
Echt ongelooflijk wat dit team allemaal voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
En dat is prijs nummer 5 van het kalenderjaar 2009
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:18 schreef WeebI het volgende:
Zou Srna Messi's zus een hoer hebben genoemd?
quote:Barcelona rondt vertrek Gudjohnsen en Henrique af
Eidur Gudjohnsen en Henrique lijken de volgende spelers te zullen zijn die Barcelona verlaten. Het tweetal was zondag niet op de training aanwezig in afwachting van de afronding van hun transfers naar respectievelijk AS Monaco en Racing Santander. Bij de IJslander is er sprake van een verkoop, Henrique zal opnieuw worden verhuurd.
Voor Gudjohnsen ligt er in het prinsdom een tweejarig contract klaar. De aanvaller werd gehaald als opvolger van Henrik Larsson maar wist zich in aanvallend opzicht niet te onderscheiden. Vorig seizoen werd hij door Josep Guardiola op het middenrif geposteerd. De dertigjarige Gudjohnsen genoot ook interesse van West Ham United.
Henrique werd een jaar geleden overgenomen van Palmeiras en direct uitgeleend aan Bayer Leverkusen. Barcelona staat erop dat de 22-jarige verdediger ervaring gaat opdoen in de Primera División. Door de aanstaande komst van de Oekraïer Dmytro Chygrynskiy is er ook dit jaargang geen plaats voor de Braziliaan in Barcelona.
Nee nee, hij moet nog medisch gekeurd worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef WeebI het volgende:
Maakt Chyhrynskiy vanavond zijn debuut?
Niet zo.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:49 schreef venomsnake het volgende:
Hoe moet een typische Barcelona speler er wel uitzien dan, Prosac?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:
Beetje van die rich and famous mooiboy types, maar dan zonder de rapper-arrogantie. nette jongens.
Je bent in de war met Real..quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet zo.![]()
Beetje van die rich and famous mooiboy types, maar dan zonder de rapper-arrogantie. nette jongens.
(jezus, waar hebben we het hier over, als ie maar kan voetballen en voorkomen dat Real kampioen wordt)
De ene gaat, de ander komtquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:37 schreef Prosac het volgende:
Damn.. hij lijkt qua uiterlijk zo verschrikkelijk niet bij Barcelona te passen die Chygrynskiy, geweldig. Sowieso zou je niet zeggen dat het een voetballer is.
Puyol heeft een waardig tegenstander gekregen.
Hij heeft een speirblessure aan zijn bovenbeen. Was niet al te ernstig las ik een week geleden op Sport. Dus ik denk niet dat hij er nog weken uit ligt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
Ben erg benieuwd vanavond. Is er al enig idee of Iniesta (snel) terugkeert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |