quote:Hou toch eens op met die misselijkmakende verkiezingstunten! Wie trapt daar nu nog in! Vanaf de jaren 70 is dit al aan de orde. En die slapende, slappe corrupte bende, regering genaamd, doet nu net alsof dit 'probleem' nèt is opgedoken! Typisch staaltje van christelijk onbenul! BAH! Ik betaal GRAAG voor mijn medelander, ik gun hem een riant huis in een tropisch klimaat. Ook vind ik het best dat van MIJN geld alles en iedereen maar binnengehaald wordt hier om vervolgens walgelijk vertroeteld te worden!
quote:Te laat, te lang gewacht met ingrijpen.We zijn het zat, al heel lang.Wij willen Wilders.Weg met de slappe hap.
quote:Dit is dertig jaar te laat!Regeren is vooruit zien maar niet in dit criminele land!
quote:Had al lang moeten doen. Wat een naïeve linkse politiek. Het is tijd voor Wilders.
quote:Mijn moeder in het verzorgingstehuis wordt slechts 1 keer in de twee weken gedouched en mag geen gebakken eitje bij haar middageten want geen geld...nu weet ik weer waarom!!!
Ben ik de enige die het vermakelijk vind dit soort reacties te lezen?quote:En weer hoeft Geert niks te doen. Als alle echte Nederlanders op de PVV stemmen, dan zijn de problemen snel opgelost en wordt Nederland weer van de Nederlanders en dus bewoonbaar.
Het lijkt vermakelijk, totdat je je realiseert dat de stem van zo iemand exact evenveel waard is als de jouwe.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:28 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die het vermakelijk vind dit soort reacties te lezen?![]()
Ja, dat dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef Frollo het volgende:
Het lijkt vermakelijk, totdat je je realiseert dat de stem van zo iemand exact evenveel waard is als de jouwe.
Ts is een links rakkerquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:33 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom kom je op de site van de telegraaf?
Ik vind het vooral vermakelijk dat als Wilders zooiets zegt het populisme is , maar als de "regering" een paar stemmen bij Bachhoofd weg wil kapen dat de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik vind het vooral triest dat een groot deel van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk zo tyfusdom is.
ik moet er gewoonweg van huilenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik vind het vooral triest dat een groot deel van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk zo tyfusdom is.
Dat dus..quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het lijkt vermakelijk, totdat je je realiseert dat de stem van zo iemand exact evenveel waard is als de jouwe.
En in welk opzicht is dat misbruik maken van voorzieningen dan? Die mensen die zijn hier gekomen in tijden dat wij zelf te lui waren voor de kutklusjes. DIe hebben ze gedaan, totdat we zelf weer die baantjes wilden of ze vervangen werden door machines. Ze dachten hier veel geld te kunnen verdienen, om dan weer terug te gaan naar hun eigen land. Onder die valse voorwendselen zijn ze hier ook naartoen gelokt. Natuurlijk willen veel van die mensen weer terug, alleen daar kunnen ze zich niet finacieel onderhouden. Niet zo gek dat als je ze deze keuze zou geven dat ze dat dan doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:43 schreef Bohica666999 het volgende:
Is van die mensen allemaal een eigen mening.
Maar het is toch ook gewoon erg hoe mensen misbruik maken van de voorzieningen in nederland.
Zo is er ook een keer een onderzoek geweest onder turken en marokkanen en daar kwam uit dat ze mits ze een geldbedrag mee zouden krijgen gelijk weer terug zouden gaan naar hun eigen land.
Dat dus. Ik zie het probleem niet zo. TS kan ook gewoon de comments negeren of andere nieuwsvoorzieningen volgen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:43 schreef Bohica666999 het volgende:
Maar het is toch ook gewoon erg hoe mensen misbruik maken van de voorzieningen in nederland.
Ik krijg altijd meer dit gevoelquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik krijg meer het '' gevoel dan het '
'gevoel bij die reacties.
Op SN hetzelfde verhaal, maar niet bepaald grappig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:33 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom kom je op de site van de telegraaf?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
1) Geeft dat ze de noodzaak kinderen bij/met hun nichtje te verzinnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En in welk opzicht is dat misbruik maken van voorzieningen dan? Die mensen die zijn hier gekomen in tijden dat wij zelf te lui waren voor de kutklusjes. DIe hebben ze gedaan, totdat we zelf weer die baantjes wilden of ze vervangen werden door machines. Ze dachten hier veel geld te kunnen verdienen, om dan weer terug te gaan naar hun eigen land. Onder die valse voorwendselen zijn ze hier ook naartoen gelokt. Natuurlijk willen veel van die mensen weer terug, alleen daar kunnen ze zich niet finacieel onderhouden. Niet zo gek dat als je ze deze keuze zou geven dat ze dat dan doen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik vind het vooral triest dat een groot deel van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk de Telegraaf leest.
Wtf is dat voor verzorgingshuisquote:quote:Mijn moeder in het verzorgingstehuis wordt slechts 1 keer in de twee weken gedouched en mag geen gebakken eitje bij haar middageten want geen geld...nu weet ik weer waarom!!!
Misschien moeten wij (redelijke en liberale geesten) ons wat vaker in het hol van de leeuw wagen om zonder scheldkannonades redelijke argumenten aan te dragen om deze kippenren van de kakafonische wedstrijd: "wie durft het meest politiek incorrect te zijn" enigszins tot bedaren te brengen. Ik zie altijd woeste bloeddoorlopen rode hoofden voor me, bij dit soort fora.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
quote:Mijn moeder in het verzorgingstehuis wordt slechts 1 keer in de twee weken gedouched en mag geen gebakken eitje bij haar middageten want geen geld...nu weet ik weer waarom!!!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!1quote:
Dat was Hitler ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben een blauwe maandag moderator geweest bij Elsevier.nl
Wat en domme uitspraak.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef Hetiszover het volgende:
IOverigens is een discussie per definitie geen geldige discussie meer als er een vergelijking wordt gemaakt met de Tweede Wereldoorlog.
Want?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef Hetiszover het volgende:
Overigens is een discussie per definitie geen geldige discussie meer als er een vergelijking wordt gemaakt met de Tweede Wereldoorlog.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwinquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Overigens pas ik mijn mening aan door te zeggen dat er alleen op intellectueel niveau op verantwoorde wijze over een vergelijking tussen holocaust en gebeurtenis X kan worden gediscussieerd. Zie ook 'Google keyword: Historikerstreit'.
Het is ook geen wet van Meden en Perzen, maar het is wel een aardige indicatie over het verloop van discussies. Een discussie over, of vergelijking met WO2 valt 99 van de 100 keer in de categorie drogredenen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Michelle.v het volgende:
[..]Nerd. Je kan en heel normale discussie hebben en een vergelijking maken met WWII of wat dan ook.
Dat iemand ooit zo'n crappy "wet" bedacht heeft die nu op internet the bomb is zal mij aan m'n reet roesten.
Als ik een mooi geldbedrag meekrijg wil ik ook best gaan wonen in Marokko. Lekker in het zonnetje. Wat is je punt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:43 schreef Bohica666999 het volgende:
Zo is er ook een keer een onderzoek geweest onder turken en marokkanen en daar kwam uit dat ze mits ze een geldbedrag mee zouden krijgen gelijk weer terug zouden gaan naar hun eigen land.
Dat dus. Met hippe termen strooien om volkomen onzin te verkondigen, Godwin Meden Perzen Historikerstreit blablablaquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Michelle.v het volgende:
[..]Nerd. Je kan een heel normale discussie hebben en een vergelijking maken met WWII of wat dan ook.
Dat iemand ooit zo'n crappy "wet" bedacht heeft die nu op internet the bomb is zal mij aan m'n reet roesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |