quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
Schokkende ontdekking!! Blijkbaar spelen mensen een middelmatig, oud spel na verloop van tijd niet meer!!
Dat heeft echt heul niks met het systeem te maken, maar met hoe boeiend de MP van GTA IV is. En nee, dat is het dus niet bepaaldquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
Schokkende ontdekking!! Blijkbaar spelen mensen een middelmatig, oud spel na verloop van tijd niet meer!!
Eindelijk een keer een spel dat op de console beter werkt dan op de PCquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef H.Moody het volgende:
TS, het spijt me maar je hebt gefaald.
GTA IV op de PC is pure kanker, een zeer slechte krachtzuipende port.
Als je slim bent ruil je hem in voor een console versie.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een spel dat op de console beter werkt dan op de PC
Auto-aim, typisch weer console aangezien je een muis mist om daadwerkelijk goed te mikkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:59 schreef RickoKun het volgende:
Niemand komt idd ooit online.
Maar dat is ook bij de xbox360 versie zo. Goed, voor Deathmatch of Team Deathmatch vind je ALTIJD wel mensen (ware het niet dat die allemaal kankertriest zijn en em op Auto-aim zetten), maar in de overige VEERTIEN modes, is er geen hond.
Ik speel nooit op PC, veel te veel gezeik zoals dat in de OP is beschreven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
De rest dus vrolijk op de PC spelen, maar GTAIV en ook III is kutje op de PC, domme port.
Ik ken zat spellen die juist teveel mensen online hebben dan te weinigquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik speel nooit op PC, veel te veel gezeik zoals dat in de OP is beschreven.
Wtf moet ik met zo'n gare console. Naar blurred plaatjes van GTA4 kijken zeker. Ik kijk het wel fijn op een uitstekend scherp beeld van mijn pcquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef H.Moody het volgende:
TS, het spijt me maar je hebt gefaald.
GTA IV op de PC is pure kanker, een zeer slechte krachtzuipende port.
Als je slim bent ruil je hem in voor een console versie.
Zullen we deze discussie achterwege laten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wtf moet ik met zo'n gare console. Naar blurred plaatjes van GTA4 kijken zeker. Ik kijk het wel fijn op een uitstekend scherp beeld van mijn pc![]()
Zoek zelf op youtube maar naar het verschil. Pc versie is echt 100x beter qua beeldkwaliteit. En speelbaarheid vind ik met een toetsenbord en muis nog altijd veel beter dan met zo'n idiote gamepad
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een spel dat op de console beter werkt dan op de PC
Jij speelt COD4 op de console?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:12 schreef Sjaaknelis het volgende:
GTA 4 online (hahahahaha)
GTA 4 (hahahahaha)
PC en geen ps3/360 (hahahahhaha)
Geen COD 4 ( hahahahhaha)
Gaat heerlijk online op de PS3.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die FPS spellen op een console spelen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij speelt COD4 op de console?
![]()
Sowieso is gamen op de pc fijner dan op een console (uit ervaring), besturing is veel fijner.
Console heb je geen hackers, betere kwaliteit van het spel, en het gaat een stuk vloeiender.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
Sowieso is gamen op de pc fijner dan op een console (uit ervaring), besturing is veel fijner.
quote:
De kwaliteit van het ps3 filmpje ligt aan de capturecard idioot.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kijk hoe traag dat aimen gaat dan!!
Hoe het hoort:
Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit, idiootquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:29 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
De kwaliteit van het ps3 filmpje ligt aan de capturecard idioot.
Ja, okee, daar heb je een punt. Voor de PS3 zijn meer skills nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit, idioot
Over de snelheid van het aimen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:33 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Ja, okee, daar heb je een punt. Voor de PS3 zijn meer skills nodig.
Ahhh, stop, da's me zwakke punt... De orginaliteit straalt van je reacties af. Weet je wat, ik open wel ff een topicjequote:
Dat mis ik idd wel, en geen missies meerquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:36 schreef falco18 het volgende:
Gta SA was zoveel beter dan IV. Kon je tenminste gewoon in een vliegtuig
FPS op consolesquote:
GTA4 op een console is veel relaxter dan achter je schermpje met je toetsenbordquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
K vind het auto rijden eerlijk gezegd fijner op de pc dan xbox360quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
GTA4 op een console is veel relaxter dan achter je schermpje met je toetsenbordlekker realistisch rijden enzo met je pijltjestoetsen, vooral dat sturen
![]()
Auto-aim is dan ook gewoon voor noobs die niet gelijktijdig 2 pookjes kunnen hanteren en dus falen in het gebruik van een controller. Wie goed met een controller om kan gaan, kan ook goed mikken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Auto-aim, typisch weer console aangezien je een muis mist om daadwerkelijk goed te mikken
Sommigen mensen zoeken het gewoon niet om een hoop gedoe met je PC te hebben en niet iedereen heeft zo'n goede PC zoals jij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wtf moet ik met zo'n gare console. Naar blurred plaatjes van GTA4 kijken zeker. Ik kijk het wel fijn op een uitstekend scherp beeld van mijn pc![]()
Zoek zelf op youtube maar naar het verschil. Pc versie is echt 100x beter qua beeldkwaliteit. En speelbaarheid vind ik met een toetsenbord en muis nog altijd veel beter dan met zo'n idiote gamepad
quote:Auto-aim is dan ook gewoon voor noobs die niet gelijktijdig 2 pookjes kunnen hanteren en dus falen in het gebruik van een controller. Wie goed met een controller om kan gaan, kan ook goed mikken.
Omdat mensen zoals jij maar blijven doorgaan, met controller kun je uitstekend gamen mits je de gevoeligheid van de pookjes naar je eigen speelstijl aanpast.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:27 schreef McGilles het volgende:
Waarom kan die eeuwige discussie nu eens over zijn.
Feiten: Op de console gaat het aimen lang niet zo snel als op de PC. Als er een mogelijkheid zal zijn van console vs pc dan winnen de pc gamers, want muis is veel sneller en preciezer dan sticky.
Neemt niet weg dat het beide heel leuk is. Klaar, discussie over.
Niet dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij maar blijven doorgaan, met controller kun je uitstekend gamen mits je de gevoeligheid van de pookjes naar je eigen speelstijl aanpast.
Als ik in een standaard shooter mijn pookjes naar 10 sensitive zet kan ik ook snel draaien, vaak is het zo dat wanneer je een shooter voor het eerst opstart de sensitivity van beide pookjes op stand 3 staat en dan duurt draaien heel lang.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niet dus.
Je kan nooit zo snel draaien als met de muis.
Ik ken zat mensen die op de consoles spelen, incl. mijzelf. En een 180graden draai duurt gewoon te lang op een console. Op de pc is dit gewoon in 0,1 seconden gedaan. Mocht je op de console dat ook willen moet je die pookjes zo belachelijk snel zetten dat er niet meer nauwkeurig mee gemikt kan worden.
Een filmpje hoe een FPS gespeeld moet worden, wat 100% zeker niet op een console kan:
ps: voor als je denkt dat ik er niks van kan, heb zelf tegen deze gasten gespeeld...
Als je het fijner vind is ook niks mis mee, iedereen zijn ding.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik in een standaard shooter mijn pookjes naar 10 sensitive zet kan ik ook snel draaien, vaak is het zo dat wanneer je een shooter voor het eerst opstart de sensitivity van beide pookjes op stand 3 staat en dan duurt draaien heel lang.
Maar mij boeit het toch niet wat je met toetsenbord en muis kan want ik blijf de controller fijner vinden.
Ik heb de oude UT relatief lang op redelijk hoog niveau. En het is inderdaad niet met console gaming te vergelijken qua niveau.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je het fijner vind is ook niks mis mee, iedereen zijn ding.
Maar als je uit het verleden muis + tb gewend bent en je ziet wat de mogelijkheden daarmee zijn, dan wil je niet met een controller spelen omdat je dan teveel mist.
Zie hier nog een video'tje:
Maar wat is nu precies het punt wat je wilt maken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kijk hoe traag dat aimen gaat dan!!
Hoe het hoort:
Mijn punt is dat het vervelend speelt als je 2 à 3 keer zolang bezig bent met aimen. Filmpjes waren ook maar voorbeelden van public spelers (van beide kanten).quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar wat is nu precies het punt wat je wilt maken?
Het loopt soepel, goed afgesteld voor de controls die je ter beschikking hebt en zorgt voor uren speelplezier net als op de PC.
Heb de PC versie ook en ook die speelt heerlijk op het enorme TV scherm in de woonkamer.
Aimen gaat inderdaad wat trager maar daar hebben andere net zo goed last van waardoor je het amper meer een klacht kunt noemen lijkt me.![]()
Overigens heeft degene in het filmpje ook niet echt de lekkerste skills om te tonen hoe je dient te aimen op de console versie, dat terzijde.
En besides, ook op de PS3 kun je gewoon je huis-tuin en keuken toetsenbord en muis gebruiken om te gamen met wat moeite.
Ben ik met je eens, gaat er meer om dat het ontbreken van een muis niet hét punt qua bashen tussen console en pc is aangezien het wel kan, al dan niet met een duur geintje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het vervelend speelt als je 2 à 3 keer zolang bezig bent met aimen. Filmpjes waren ook maar voorbeelden van public spelers (van beide kanten).
En waarom zou je een keyboard en muis op je PS3 aansluiten? Dan kan je net zo goed op de PC spelen.
Heeft die laatste versie ook van die geweldige laadtijden als de eerste?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Nou ja, de single player is leuk. Multiplayer is niks aan. Ik doe liever Motorstorm online
hang er een xbox controller aan en je hebt het gevoel alsof je achter een console zit te gamen, PC op tv aansluiten en gamen maar vanaf de bank. + je hebt tenminste mooie graphics. Iets wat niet gezegd kan worden van de console versiesquote:
En met joysticks moet je super mario spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met toetsenborden moet je typen btw.
GTA op iets anders dan de PC is faal. GTA is geboren op de PC, heeft gepuberd op de pc, heeft de eerste keer sex gehad op de pc en mag nu ook eens buiten spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
GTA op de pc = faal
Toen het nog 2D was, was het goed te doen met een toetsenbord idd. En joystick en controller is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En met joysticks moet je super mario spelen.
Racen met een joystick is net zo realistisch als met een keyboard. Beiden niet realistisch.
[..]
GTA op iets anders dan de PC is faal. GTA is geboren op de PC, heeft gepuberd op de pc, heeft de eerste keer sex gehad op de pc en mag nu ook eens buiten spelen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |