quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
Schokkende ontdekking!! Blijkbaar spelen mensen een middelmatig, oud spel na verloop van tijd niet meer!!
Dat heeft echt heul niks met het systeem te maken, maar met hoe boeiend de MP van GTA IV is. En nee, dat is het dus niet bepaaldquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
Schokkende ontdekking!! Blijkbaar spelen mensen een middelmatig, oud spel na verloop van tijd niet meer!!
Eindelijk een keer een spel dat op de console beter werkt dan op de PCquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef H.Moody het volgende:
TS, het spijt me maar je hebt gefaald.
GTA IV op de PC is pure kanker, een zeer slechte krachtzuipende port.
Als je slim bent ruil je hem in voor een console versie.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een spel dat op de console beter werkt dan op de PC
Auto-aim, typisch weer console aangezien je een muis mist om daadwerkelijk goed te mikkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:59 schreef RickoKun het volgende:
Niemand komt idd ooit online.
Maar dat is ook bij de xbox360 versie zo. Goed, voor Deathmatch of Team Deathmatch vind je ALTIJD wel mensen (ware het niet dat die allemaal kankertriest zijn en em op Auto-aim zetten), maar in de overige VEERTIEN modes, is er geen hond.
Ik speel nooit op PC, veel te veel gezeik zoals dat in de OP is beschreven.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
De rest dus vrolijk op de PC spelen, maar GTAIV en ook III is kutje op de PC, domme port.
Ik ken zat spellen die juist teveel mensen online hebben dan te weinigquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik speel nooit op PC, veel te veel gezeik zoals dat in de OP is beschreven.
Wtf moet ik met zo'n gare console. Naar blurred plaatjes van GTA4 kijken zeker. Ik kijk het wel fijn op een uitstekend scherp beeld van mijn pcquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef H.Moody het volgende:
TS, het spijt me maar je hebt gefaald.
GTA IV op de PC is pure kanker, een zeer slechte krachtzuipende port.
Als je slim bent ruil je hem in voor een console versie.
Zullen we deze discussie achterwege laten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wtf moet ik met zo'n gare console. Naar blurred plaatjes van GTA4 kijken zeker. Ik kijk het wel fijn op een uitstekend scherp beeld van mijn pc![]()
Zoek zelf op youtube maar naar het verschil. Pc versie is echt 100x beter qua beeldkwaliteit. En speelbaarheid vind ik met een toetsenbord en muis nog altijd veel beter dan met zo'n idiote gamepad
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een spel dat op de console beter werkt dan op de PC
Jij speelt COD4 op de console?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:12 schreef Sjaaknelis het volgende:
GTA 4 online (hahahahaha)
GTA 4 (hahahahaha)
PC en geen ps3/360 (hahahahhaha)
Geen COD 4 ( hahahahhaha)
Gaat heerlijk online op de PS3.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mensen die FPS spellen op een console spelen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij speelt COD4 op de console?
![]()
Sowieso is gamen op de pc fijner dan op een console (uit ervaring), besturing is veel fijner.
Console heb je geen hackers, betere kwaliteit van het spel, en het gaat een stuk vloeiender.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij speelt COD4 op de console?
![]()
Sowieso is gamen op de pc fijner dan op een console (uit ervaring), besturing is veel fijner.
quote:
De kwaliteit van het ps3 filmpje ligt aan de capturecard idioot.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kijk hoe traag dat aimen gaat dan!!
Hoe het hoort:
Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit, idiootquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:29 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
De kwaliteit van het ps3 filmpje ligt aan de capturecard idioot.
Ja, okee, daar heb je een punt. Voor de PS3 zijn meer skills nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit, idioot
Over de snelheid van het aimen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:33 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Ja, okee, daar heb je een punt. Voor de PS3 zijn meer skills nodig.
Ahhh, stop, da's me zwakke punt... De orginaliteit straalt van je reacties af. Weet je wat, ik open wel ff een topicjequote:
Dat mis ik idd wel, en geen missies meerquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:36 schreef falco18 het volgende:
Gta SA was zoveel beter dan IV. Kon je tenminste gewoon in een vliegtuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |