Jahooooooor...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jawel, dat vast wel... Ga nu gewoon de eerste aflevering kijken....
en daar houd ik het bij!
echt... promise!
cross my heart, hope to die
*ptoei!* Echt, ik zweer je!
Doe eens snel afkijken dan!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef koei het volgende:
Ik moet seizoen 1 nog afkijken. Maar ik heb het nu voor elkaar gekregen om mijn laptop draadloos met mn PS3 te sharen, en dan ook nog mijn downloads-map waarin alle series staan, alleen neemt hij alleen de inhoud van één map daarin over... Dat moet ik nog even uitzoeken...
Hoe doe je dat dan? Via Vuze? Daar ben ik mee aan het klooien alleen het hapert nogal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef koei het volgende:
Ik moet seizoen 1 nog afkijken. Maar ik heb het nu voor elkaar gekregen om mijn laptop draadloos met mn PS3 te sharen, en dan ook nog mijn downloads-map waarin alle series staan, alleen neemt hij alleen de inhoud van één map daarin over... Dat moet ik nog even uitzoeken...
Het voordeel is dat ik de overige afleveringen nog moet downloaden...quote:
Niet Media Player gebruiken, dat is stom.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:37 schreef koei het volgende:
Windows Media player en dan gewoon mappen delen.
Maar ik ga nu eerst beginnen aan fahrenheit! Wel ontzettend lelijk trouwens, zo'n PS2 game... Is wel even wennen
Omdat die alles streamt wat er te streamen valt, incl. losse subtitles. MKV's hoef je niet eerst om te zetten, MP4's hoef je niet te renamen naar .mpg. Wat dat betreft is WMP helemaal niet zo handig en behoorlijk picky wat wel en niet gelezen/ondersteund wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:51 schreef koei het volgende:
ja, ik heb smoothing nu aan staan, dat scheelt al idd!
En waarom is PS Media Server beter dan?
plus dat je in PMS alle mappen kunt delen die je wilt zonder dat je vast zit aan die hoerige library van WMPquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Omdat die alles streamt wat er te streamen valt, incl. losse subtitles. MKV's hoef je niet eerst om te zetten, MP4's hoef je niet te renamen naar .mpg. Wat dat betreft is WMP helemaal niet zo handig en behoorlijk picky wat wel en niet gelezen/ondersteund wordt.
Plus dat het gewoon heerlijk werktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
plus dat je in PMS alle mappen kunt delen die je wilt zonder dat je vast zit aan die hoerige library van WMP
Aight! Koning!! hoe is het kerel??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Plus dat het gewoon heerlijk werktVan de week ook geinstaleerd omdat mn kabel tussen pc-tv fuckt. Nu kijk ik weer rustig alles op mn ps3
Ik neem aan dat jij de DX match koning vond.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight! Koning!! hoe is het kerel??
Summerslam al gezien?
Nope, het einde van de TLC match.. Niet de uitslag maar daarna..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de DX match koning vond.![]()
Koeitje, pms install guide En let alleen niet op de versienummers daar, download van alles gewoon de laatste
Je 360 kan dat ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Cliffy het volgende:
PS3 speelt wel .mkv af? Mijn Xbox kan dat niet
omzetten naar mp4quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:09 schreef Cliffy het volgende:
Hoe dan, tis mij nog niet gelukt namelijk
Zowel PS3 als Xbox360 kunnen eigenlijk niks met een .mkv container.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Cliffy het volgende:
PS3 speelt wel .mkv af? Mijn Xbox kan dat niet
PS3 Media Server werkt als een tierelier trouwens, wat een meesterlijke applicatiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zowel PS3 als Xbox360 kunnen eigenlijk niks met een .mkv container.
Je zou ze om kunnen zetten naar MP4 met bijv. GotSent http://sentry23.googlepages.com/
Of je kunt .mkv's streamen vanaf je computer met Playstation Media Server (PMS) http://ps3mediaserver.blogspot.com/
PMS doet de mkv dan remuxen naar iets dat de PS3 (en tegenwoordig ook Xbox360) wel begrijpt.
Aight!! JeWEET!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef RickoKun het volgende:
HALLO PAUPERS!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom even melden dat ik The Witcher (enhanced edition, weetz!) EEN TOF SPEL VIND!
en nu ga ik weer verder spelen!![]()
Kom ik in dat KUT stukje in het moeras, jeweetwel waar af en toe zo'n plant in zit die gehakt van je maakt
Dus 15 uur bezig voor 5.1 sound of 20 minuten voor 2.0quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zowel PS3 als Xbox360 kunnen eigenlijk niks met een .mkv container.
Je zou ze om kunnen zetten naar MP4 met bijv. GotSent http://sentry23.googlepages.com/
Of je kunt .mkv's streamen vanaf je computer met Playstation Media Server (PMS) http://ps3mediaserver.blogspot.com/
PMS doet de mkv dan remuxen naar iets dat de PS3 (en tegenwoordig ook Xbox360) wel begrijpt.
In 2007 wel ja...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus 15 uur bezig voor 5.1 sound of 20 minuten voor 2.0
Mjah ik heb geen PS3, ik heb mijn TV gewoon aan mijn PC hangen dus normaal kijk ik daarop maar volgende maand zit ik in het huis van mn zus en heb geen zin om m'n pc mee te sjouwen danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
In 2007 wel ja...
En anders doe je het voor PS3, heb je daar geen last van.
Voor specifieke vragen kan je trouwens het best hier kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1303926
Wat een heerlijke sjaak ben je ook hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ik dacht net; tijd om te kijken wanneer school weer begint. Nou blijkbaar eergisteren
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ik dacht net; tijd om te kijken wanneer school weer begint. Nou blijkbaar eergisteren
Koningquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
whehehequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Maandag nieuwe ronde, nieuwe kanzen. Eerst nog even bommen berend jopie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |