juhp, proppie gaat over de middenlijn tegenwoordigquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:15 schreef Stout het volgende:
Hey kleurdoos ! Uk weer goedgekeurd door de lieftallige *ahum* dames ?
Ben dr weer van schoolwas ff druk met puinruimen (men wat ee nzooi in mijn tas...) en nu staan de pieprs al op, is de BE-by er en ga ik lekker even genieten van niksdoen
Whehequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik moest t staan van elin in toom houden.. humor of niet.. een baby vertellen dat t niet mag staan
NEE NI! NIET DOEN NI NI*spalkjes aan pootjes* *punaises door t huis legt*
Ja, dat gaat vast lukken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik moest t staan van elin in toom houden.. humor of niet.. een baby vertellen dat t niet mag staan
NEE NI! NIET DOEN NI NI*spalkjes aan pootjes* *punaises door t huis legt*
Anna van Bix spande helemaal de kroonquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! wat een leuke spulliesKan ik ook wel eens aanschaffen voor een wat vrouwelijker touch in dit huis
![]()
Goh, Piet 11 dagen "over datum" mijnese 10 dagen het is wat met die 26 augustuskinders![]()
Oh hoe lang dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef lily het volgende:
[..]
Anna van Bix spande helemaal de kroon
jeutje, dat verwacht je dan ook niet, neequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik liep vanaf week 34 met 3 cm ontsluiting en een verloren slijmprop en een grote kans om erg snel te bevallenright, 10 dagen overtijd..maar dat is wel lang wachten dan
Ja, gelijk al bedorven, ik zei het je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:
overigens ben ik volgens mn lief over de datum![]()
bedankt he schat
Mijn moeder belde met de oudste wel trouw. Ff kleppen. Die schrok zich echt de tandjes toen ze ineens manlief aan de lijn had.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef huuphuup het volgende:
hahaha verstandig Kleurdoos![]()
daar zou ik gek van worden.
Mijn ouders hebben me plechtig beloofd niet te zullen bellen.
Doen ze ook niet.
in plaats daarvan msnen ze me drie keer per dag om te vragen of ik al wat voel en krijg ik dagelijks een smsje
jah, verdorven dat wissik, maar bedorven was nieuw voor mequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, gelijk al bedorven, ik zei het je.
nee, 't waren er echt 20 (op 1 dag na 3 weken). en dan nog ingeleid ook. (ze wilden eerst steeds liever wachten met inleiden omdat ze niet ingedaald was en 't verder allemaal prima ging nog).quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Was het niet 18 dagen overtijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |