jeutje, dat verwacht je dan ook niet, neequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik liep vanaf week 34 met 3 cm ontsluiting en een verloren slijmprop en een grote kans om erg snel te bevallenright, 10 dagen overtijd..maar dat is wel lang wachten dan
Ja, gelijk al bedorven, ik zei het je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:
overigens ben ik volgens mn lief over de datum![]()
bedankt he schat
Mijn moeder belde met de oudste wel trouw. Ff kleppen. Die schrok zich echt de tandjes toen ze ineens manlief aan de lijn had.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef huuphuup het volgende:
hahaha verstandig Kleurdoos![]()
daar zou ik gek van worden.
Mijn ouders hebben me plechtig beloofd niet te zullen bellen.
Doen ze ook niet.
in plaats daarvan msnen ze me drie keer per dag om te vragen of ik al wat voel en krijg ik dagelijks een smsje
jah, verdorven dat wissik, maar bedorven was nieuw voor mequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, gelijk al bedorven, ik zei het je.
nee, 't waren er echt 20 (op 1 dag na 3 weken). en dan nog ingeleid ook. (ze wilden eerst steeds liever wachten met inleiden omdat ze niet ingedaald was en 't verder allemaal prima ging nog).quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Was het niet 18 dagen overtijd?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:51 schreef lily het volgende:
huup, mijn ticker stond op 39 weken en 2 dagen maar die van jou dus ook
Nou diep respect zeg!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:51 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, 't waren er echt 20 (op 1 dag na 3 weken). en dan nog ingeleid ook. (ze wilden eerst steeds liever wachten met inleiden omdat ze niet ingedaald was en 't verder allemaal prima ging nog).
haha, ja, dat zou goed kunnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:53 schreef huuphuup het volgende:
en ik maar wachten hier... nog 5 dagen dus!
ff ticker fixen... zal wel komen door de password-change enzo
20quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:51 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, 't waren er echt 20 (op 1 dag na 3 weken). en dan nog ingeleid ook. (ze wilden eerst steeds liever wachten met inleiden omdat ze niet ingedaald was en 't verder allemaal prima ging nog).
Echt welquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:09 schreef bixister het volgende:
maar ja, 't is wel stoer dat ik er nog jarenlang mee kan opscheppen.
Hier ook hoor, bij nmr 2 was ik nog niet eens klaar met de babykamer, ik zei dat ik rond mijn verjaardag uitgerekend was, volgens het ziekenhuis zou hij drie weken later komen, volgens de gyn was hij 6 weken te vroeg en voor mezelf 3 weken. Godzijdank heb ik mijn eigen uitgerekende datum aangehouden, anders was het helemáál een verrassing! dat was het allemaal evengoed welquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Buh, 18 dagen overtijd....![]()
En helemaal omdat je op het laatst élke dag voor controle moet en alles....![]()
Ja hè Mous, dat lijkt me ook wel raar. jongste is de nacht na de uitgerekende datum geboren en dat was al een feestje qua kort. Te vroeg had me echt compleet verrast denk ik...
Die van mij kwam op de uitgerekende datum en was al bijna 9 pondquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Stout het volgende:
Mijn hemel...als jongste hier 3 weken overtijd was geweest had ik nog een maand ! met een buik moeten lopen en had ik dat kind dat nu al 4020 gram was er nooit zonder kleerscheuren iot gekregen vrees ik..... (rekent even door : 300 gram per week keer 4.......= + 1200 gram..)
ik durfde niet extreem te doen, dus gewoon eieren, uien, champignons, dobbelsteentjes ontbijtspek en dobbelsteentjes ham.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:09 schreef bixister het volgende:
maar ja, 't is wel stoer dat ik er nog jarenlang mee kan opscheppen.
't past ook wel echt bij me, ik ben met alles altijd wat wat aan de late kant. op school vroeger zeiden ze 't al: bixi kan goed leren maar ze heeft wel altijd veel tijd nodig. een beetje een dromer.![]()
veel te vroeg bevallen lijkt me ook echt niet fijn.
lady-wrb, fijn! wat zat er nog meer in, behalve paprika?
Oh dan doe je toch net zoals hier, de andere een hamburger en jij en jequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik durfde niet extreem te doen, dus gewoon eieren, uien, champignons, dobbelsteentjes ontbijtspek en dobbelsteentjes ham.
bestaat zoiets in visvariant? dat lijkt me heerlijk (maargoed dan weet ik dat ik iedereen onder de 19 van tafel jaag, alleenen ik houden van vis helaas, anders zou het veel vaker op tafel komen in huize wrb/the builder)
Bevallen is überhaupt niet fijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Saffier het volgende:
Bixje een beetje een droomster maar wel een héle lieve!
En idd, veel te vroeg bevallen is niet echt fijn
olifantendrachtquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef texelonia het volgende:
Ik ging met Hannah 11 weken overtijd, maar ik vond wel dat ik niet echt mocht zeuren, want ik had ook nog in mijn achterhoofd dat Bix iets van 3 weken overtijd ging
Eensch, met zenuwbehandeling geen ervaring, maar liever nog 10 bevallingen dan nog 1 keer een uur met nierbekkenontsteking en nierkoliekenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Stout het volgende:
Ik vond bevallen niet erg hoor, ik vond de zenuwbehandeling bij de tandarts vele vele malen beroerder
Heujquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Lois het volgende:
Ik kreeg Eva met 37.6 weken en Iris met 41.nogiets'
Ik zat bij Iris dus al vanaf 37 weken startklaar![]()
Ja dat is net zo'n bakerpraatje dus als dat de 2e bevalling altijd sneller gaatquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Heujmeestal komt een tweede toch juist iets eerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |