abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72116332
Geen idee huup, wel wat regen zo te zien op buienradar, maar of daar ook onweer in zit. Ik ben geen weervrouw
pi_72116363
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:15 schreef Stout het volgende:
Hey kleurdoos ! Uk weer goedgekeurd door de lieftallige *ahum* dames ?

Ben dr weer van school was ff druk met puinruimen (men wat ee nzooi in mijn tas...) en nu staan de pieprs al op, is de BE-by er en ga ik lekker even genieten van niksdoen
juhp, proppie gaat over de middenlijn tegenwoordig
(check r site maar )
pi_72116399
en ik moest t staan van elin in toom houden.. humor of niet.. een baby vertellen dat t niet mag staan
NEE NI! NIET DOEN NI NI *spalkjes aan pootjes* *punaises door t huis legt*
pi_72116550
Welkom Oscar en Evi
pi_72116629

snuisties
voor goeikoop
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:52:12 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72116787
Een BEby Oscar geboren
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72116905
Ik zat te typen 'gefeliciteerd met jullie zoon en broertje' en ik werd helemaal in een non-sarcastic-way bij dat 'broertje'.
Mijnes wordt gewoon ook broer. Whaaa.

Enenenen wij hebben een late middagdut gedaan wegens ziekenhuisafspraak en we waren dus om half zes (!!!) pas beneden. Gelijk aan het warme eten voor T. Bleghhhh. Ik eet zo wel AH maaltijdsla. Moet echt ff niet aan aardappelen dénken nu.

Snuistjes zijn zo tof huupske. Ik heb mezelf een snuistverbod opgelegd en mag daarom ook niet in Hema of Xenos als ik er niks nodig heb. Anders slibt het huis dicht. *zelfkennis en schade en schande wijs enzo*
Hardloper.
IG @webkim
pi_72117078
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik moest t staan van elin in toom houden.. humor of niet.. een baby vertellen dat t niet mag staan
Whehe Ze trekt zichzelf toch op bij dingen? Dat aan banden leggen kan je wel vergeten

Hier net gegeten met 2 stukjes chagrijn, maar ze zijn nu zowaar lekker aan het spelen samen, voor het eerst vandaag. En dan soms ineen wordt het heel stil en halen ze samen iets uit Brothers in crime.

En ik heb zelf ook nog fatsoenlijk kunnen eten zelfs Relaxed, die kinderen die zelf eten!

Webkim: ik zou ook aan de salade gaan oid, lijkt me niet lekker om net wakker warm te gaan eten!
pi_72117088
mijn snuist!

ik koop altijd nutteloze dingen
pi_72117158
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja, dat gaat vast lukken.
Dat lukt hier ook allang niet meer. Ze gaat heel het huis door en trekt zich overal aan op, zelfs aan mijn broekspijpen. En dan gaat ze heel stoer met een hand los staan, net of ze aan het surfen is.
Vandaag is ze precies negen maanden trouwens, gaat hard.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:06:35 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72117197
Oh! wat een leuke spullies Kan ik ook wel eens aanschaffen voor een wat vrouwelijker touch in dit huis

Goh, Piet 11 dagen "over datum" mijnese 10 dagen het is wat met die 26 augustuskinders Mijn schoonouders stonden ook op de camping trouwens. Niet in de buurt hoor, maar aan de andere kant van Nederland Die gingen voor 3 weken op vakantie óp de uitgerekende datum.
Warm!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72117200
hahaha zijn niet mijn spullies hoor Webkim

maar ik vind ze wel superleuk Kleurdoos! goeie score!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72117261
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! wat een leuke spullies Kan ik ook wel eens aanschaffen voor een wat vrouwelijker touch in dit huis

Goh, Piet 11 dagen "over datum" mijnese 10 dagen het is wat met die 26 augustuskinders
Anna van Bix spande helemaal de kroon
pi_72117276
Ohja, jouw snuists KD, sorry.
Mwah, gooi het maar op de hormonen, daar gooi ik de komende maanden alles op.

Er komt hier straks een mannetje meten. We krijgen een dakkapel.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:10:41 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72117320
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef lily het volgende:

[..]

Anna van Bix spande helemaal de kroon
Oh hoe lang dan?
Dat hoort dan zeker bij tweede kinders, want onze tweede kwam ook 15 dagen over datum (gelijk al bedorven riep ik maar steeds )
Maar het ging even om het bemoedigen van Huup, dat ze wel gewoon op de 26e kan bevallen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72117355
Ik weet het niet precies (maar Bix was toen gelijk met mij uitgerekend daarom herinner ik het me nog) dag of 19/20?
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:17:47 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72117496
Was het niet 18 dagen overtijd? Ik vond op de uitgerekende datum bevallen al lang wachten
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 18:24:26 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_72117657
Ik was al lang blij dat 2 van de 3 te vroeg kwamen, ik ben gek op verrassingsaanvallen.. not..
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:28:49 #199
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72117744
Buh, 18 dagen overtijd....
En helemaal omdat je op het laatst élke dag voor controle moet en alles....
Ja hè Mous, dat lijkt me ook wel raar. jongste is de nacht na de uitgerekende datum geboren en dat was al een feestje qua kort. Te vroeg had me echt compleet verrast denk ik...
pi_72118024
Ik liep vanaf week 34 met 3 cm ontsluiting en een verloren slijmprop en een grote kans om erg snel te bevallen right, 10 dagen overtijd..maar dat is wel lang wachten dan
pi_72118089
hahaha TF
de buren ook geloof ik, men is hier niet echt gewend aan overtijd lopen Buuf was ook precies op de uitgerekende datum combineer dat met een B. die dr ook geen rekening mee had gehouden dat het wel es na de 18e kon worden en je hebt 6 mensen die met elkaar gaan bakkelijen over hoe dat nou toch kan

18 dagen overtijd pff
ik moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat het tegenwoordig vrijwel overal standaard beleid is om in te gaan leiden met 14 dagen overtijd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72118155
overigens ben ik volgens mn lief over de datum bedankt he schat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72118158
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik liep vanaf week 34 met 3 cm ontsluiting en een verloren slijmprop en een grote kans om erg snel te bevallen right, 10 dagen overtijd..maar dat is wel lang wachten dan
jeutje, dat verwacht je dan ook niet, nee
pi_72118188
mijn broer belde me elke dag .. vanaf die ziekenhuisopname en toen ik 37 weken voorbij ging dacht hij al dat t nooit zou gebeuren. na 40 weken heb ik de telefoon niet meer opgenomen
pi_72118212
hahaha verstandig Kleurdoos
daar zou ik gek van worden.

Mijn ouders hebben me plechtig beloofd niet te zullen bellen.
Doen ze ook niet.

in plaats daarvan msnen ze me drie keer per dag om te vragen of ik al wat voel en krijg ik dagelijks een smsje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:49:24 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72118222
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:46 schreef huuphuup het volgende:
overigens ben ik volgens mn lief over de datum bedankt he schat
Ja, gelijk al bedorven, ik zei het je.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:50:30 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72118252
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef huuphuup het volgende:
hahaha verstandig Kleurdoos
daar zou ik gek van worden.

Mijn ouders hebben me plechtig beloofd niet te zullen bellen.
Doen ze ook niet.

in plaats daarvan msnen ze me drie keer per dag om te vragen of ik al wat voel en krijg ik dagelijks een smsje
Mijn moeder belde met de oudste wel trouw. Ff kleppen. Die schrok zich echt de tandjes toen ze ineens manlief aan de lijn had. OWOWOWOWOW ishetbegonnen?? en toen de hele dag stress he.
pi_72118276
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, gelijk al bedorven, ik zei het je.
jah, verdorven dat wissik, maar bedorven was nieuw voor me

oh en dat andere buuf... volgens mij had k et al wel gezegd hier, maar mn lief vond het laatst dus een enorm goed plan om zijn ouders op te bellen rond half elf 's avonds ofzo om te zeggen dat ze hun mobiel in de buurt moesten houden want als we naar het ziekenhuis zouden gaan dan zou ie smsen
drol hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72118281
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Was het niet 18 dagen overtijd?
nee, 't waren er echt 20 (op 1 dag na 3 weken). en dan nog ingeleid ook. (ze wilden eerst steeds liever wachten met inleiden omdat ze niet ingedaald was en 't verder allemaal prima ging nog).
pi_72118283
huup, mijn ticker stond op 39 weken en 2 dagen maar die van jou dus ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')