van de moeder, op een toastje graag!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ach, hoe meer zielen... Koekje erbij?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ach, hoe meer zielen... moederKoekje erbij?
vandaar die roze ochtendjas laatstquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
lijkt me vreselijk!
BEebie is er woehoeeeee!!!
en ik wilde net nog wat zeggen maar ik weet het niet meer? ohja Oeke idd bijnalief hier heeft de hoop opgegeven
volgens haar blijft ze zitten hahaha muppet. Morgen 41 weken.
Bij mijn bevalling was behalve de VK en man niemand. De kraamhulp kwam als mosterd na de maaltijd een half uur na de bevallingquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, echt hè, ik vond de Co-assistent en de leerling van de verpleegkundige al een crowd.![]()
Maar dat mensen ook gaan klappen en fluiten enzo. Vreeeeeeselijk, ik zou accuut niet meer kunnen geloof ik.(soort omgekeerd vaginisme
)
En Beebie is er
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
vandaar die roze ochtendjas laatst
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef tessie het volgende:
My god Huup, die schoonmoeder. Jammer dat ze niet echt gelooft dat je beeb niet meer komt, dan hield ze tenminste op met je lastig vallen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer vrolijk verder vanaf hier![]()
het hotel was al geboekt zonder ons medewetenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef freecell het volgende:
Huup, heb je dat ook zo duidelijk tegen ze gezegd? Dat wil hier nog wel eens helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gezellig dat je er weer bent, bixquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:25 schreef bixister het volgende:
oops LL, ik ging er bijna in zitten!goed dat je 't er even bij zegt.
![]()
Mja en al de derde reactie die negatief is 'want dan ga je zo'n end weg!' Alleen maar omdat het buiten de stad is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef bixister het volgende:
freecell, 7 hele kilometers wel! schand!
Tja, dat is voo rmij wel zo, maar ik vind dat eigenlijk niet kloppen van mezelf. Want het zijn dan dus wel schaaps ouders en niet schoonouders. Maar toch, ik was erg blij dat mijn ouders direct na de bevalling even bij me konden komen kijken (die hadden een uur of 4 in de wachtkamer in het ziekenhuis zitten wachten) maar ik geloof niet dat ik het (voor mezelf) prettig gevonden had om in die net bevallen toestand mijn schoonouders ontvangen te hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef bixister het volgende:
en huup, mijn ouders zaten destijds ook op een camping in de buurt, (en piet liet ook flink op zich wachten, kwam 11 dagen na de uitgerekende datum) ik vond 't wel gezellig dat ze regelmatig een bakkie kwamen doen. juist omdat ze normaal zo'n end bij ons vandaan wonen dat dat er niet vaak van komt. en ik zat toch maar een beetje te wachten. maar ze konden zich gelukkig ook prima zelf vermaken hoor en maakten mooie fietstochten in de omgeving. bovendien is 't misschien toch net een ietsiepietsie anders of 't je eigen ouders zijn of je schoonouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |