abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 16:11:50 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_72114033
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ach, hoe meer zielen... Koekje erbij?
van de moeder, op een toastje graag!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_72114155
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ach, hoe meer zielen... moederKoekje erbij?

lijkt me vreselijk!

BEebie is er woehoeeeee!!!

en ik wilde net nog wat zeggen maar ik weet het niet meer? ohja Oeke idd bijna lief hier heeft de hoop opgegeven volgens haar blijft ze zitten hahaha muppet. Morgen 41 weken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72114578
woehoe! mooie aanpassing aan die TT!

geniet ervan BE je hebt het meer dan verdiend.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:29:09 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72114599
Ja, echt hè, ik vond de Co-assistent en de leerling van de verpleegkundige al een crowd.

Maar dat mensen ook gaan klappen en fluiten enzo. Vreeeeeeselijk, ik zou accuut niet meer kunnen geloof ik. (soort omgekeerd vaginisme )

En Beebie is er
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72114601
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

lijkt me vreselijk!

BEebie is er woehoeeeee!!!

en ik wilde net nog wat zeggen maar ik weet het niet meer? ohja Oeke idd bijna lief hier heeft de hoop opgegeven volgens haar blijft ze zitten hahaha muppet. Morgen 41 weken.
vandaar die roze ochtendjas laatst
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72114655
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, echt hè, ik vond de Co-assistent en de leerling van de verpleegkundige al een crowd.

Maar dat mensen ook gaan klappen en fluiten enzo. Vreeeeeeselijk, ik zou accuut niet meer kunnen geloof ik. (soort omgekeerd vaginisme )

En Beebie is er
Bij mijn bevalling was behalve de VK en man niemand. De kraamhulp kwam als mosterd na de maaltijd een half uur na de bevalling (die moest nog ijskrabben en door de sneeuwstorm ploeteren)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72114689
een osseworstje voor BE
pi_72114705
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

vandaar die roze ochtendjas laatst
omg jezus hahahaha

weet je hoe dat komt?

hij zat toevallig net met zn moeder aan de telefoon (alweer ze komt niet sneller als je drie keer per dag belt... )
en die gelooft er ook niet meer in, ze had dr allang moeten zijn enzo
nouja, it runs in the family dan schijnbaar, die ongeduldigheid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72114877
Aanstaande oma's die niet kunnen wachten...

En welkom aan de BEebie!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72114905
My god Huup, die schoonmoeder. Jammer dat ze niet echt gelooft dat je beeb niet meer komt, dan hield ze tenminste op met je lastig vallen he
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72115038
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:39 schreef tessie het volgende:
My god Huup, die schoonmoeder. Jammer dat ze niet echt gelooft dat je beeb niet meer komt, dan hield ze tenminste op met je lastig vallen he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer vrolijk verder vanaf hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72115146
Huup, heb je dat ook zo duidelijk tegen ze gezegd? Dat wil hier nog wel eens helpen?
pi_72115308
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef freecell het volgende:
Huup, heb je dat ook zo duidelijk tegen ze gezegd? Dat wil hier nog wel eens helpen?
het hotel was al geboekt zonder ons medeweten
verder heeft lief heel duidelijk gemaakt dat een bezoek hier thuis er echt niet inzit.

Weet je wat het is, het zijn echt hele lieve mensen, en ik heb het enorm getroffen met mn hele schoonfamilie. Alleen op dit moment heeft met name schoonmams gewoon wat last van dr oma-hormonen ofzo. Als ik nu heel duidelijk dingen ga zeggen dan wordt dat waarschijnlijk eerder verkeerd opgevat en ontstaan er denk ik meer trubbelingen dan wanneer ik er hier af en toe over spui en verder dr irl een beetje omheen lul en de boot afhou

het gaat ongetwijfeld weer over zodra t meiske dr is, en zo niet dan kunnen we dan altijd nog duidelijkheid creeeren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72115373
OMG Huup! Ik mag echt nooit meer klagen over mijn (schoon-)familie.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72115399
Klinkt verstandig Huups
Hier werden de oma hormonen trouwens niet echt minder na de bevalling, het strijdtoneel verschoof alleen, maargoed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 16:59:31 #166
5428 crew  miss_sly
pi_72115480
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:25 schreef bixister het volgende:
oops LL, ik ging er bijna in zitten! goed dat je 't er even bij zegt.
Zo gezellig dat je er weer bent, bix
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72115493
haha schokkende afstand Free!

ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goedkomt. T is ook niet niks, je eerste langverwachte kleinkind enzo. Gelukkig zijn het verstandige en redelijke mensen, dat scheelt al de helft. Alleen de spanning moet er ff vanaf

Komt helemaal goed tzt
en voor nu hoop ik dat ze aan het genieten zijn van de minibar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72115615
hihi tnx miss_sly!

freecell, 7 hele kilometers wel! schand!

en huup, mijn ouders zaten destijds ook op een camping in de buurt, (en piet liet ook flink op zich wachten, kwam 11 dagen na de uitgerekende datum) ik vond 't wel gezellig dat ze regelmatig een bakkie kwamen doen. juist omdat ze normaal zo'n end bij ons vandaan wonen dat dat er niet vaak van komt. en ik zat toch maar een beetje te wachten. maar ze konden zich gelukkig ook prima zelf vermaken hoor en maakten mooie fietstochten in de omgeving. bovendien is 't misschien toch net een ietsiepietsie anders of 't je eigen ouders zijn of je schoonouders.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 17:04:36 #169
5428 crew  miss_sly
pi_72115629
huup, die schoonmoeder van je komt vast wel goed
En die van Freecell gaat ook lekker
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:06:05 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72115672
Oh wat een nachtmerrie, bevallen met sbs6publiek erbij !

oeke en bixis nog gefeliciteerd met hullie verjaardag!

Memmel wat naar Hoop maar dat het niets bijzonders is!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72115679
Van mijn eigen mama kan ik ook veel meer hebben hoor
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef bixister het volgende:

freecell, 7 hele kilometers wel! schand!
Mja en al de derde reactie die negatief is 'want dan ga je zo'n end weg!' Alleen maar omdat het buiten de stad is.
De trein doet er letterlijk 5 minuten over
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 17:07:35 #172
5428 crew  miss_sly
pi_72115704
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:04 schreef bixister het volgende:
en huup, mijn ouders zaten destijds ook op een camping in de buurt, (en piet liet ook flink op zich wachten, kwam 11 dagen na de uitgerekende datum) ik vond 't wel gezellig dat ze regelmatig een bakkie kwamen doen. juist omdat ze normaal zo'n end bij ons vandaan wonen dat dat er niet vaak van komt. en ik zat toch maar een beetje te wachten. maar ze konden zich gelukkig ook prima zelf vermaken hoor en maakten mooie fietstochten in de omgeving. bovendien is 't misschien toch net een ietsiepietsie anders of 't je eigen ouders zijn of je schoonouders.
Tja, dat is voo rmij wel zo, maar ik vind dat eigenlijk niet kloppen van mezelf. Want het zijn dan dus wel schaaps ouders en niet schoonouders. Maar toch, ik was erg blij dat mijn ouders direct na de bevalling even bij me konden komen kijken (die hadden een uur of 4 in de wachtkamer in het ziekenhuis zitten wachten) maar ik geloof niet dat ik het (voor mezelf) prettig gevonden had om in die net bevallen toestand mijn schoonouders ontvangen te hebben.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 17:08:37 #173
5428 crew  miss_sly
pi_72115737
Ow ja Memel, wat naar, vooral ook dat ze niet kunnen vinden waar het aan ligt. En heel naar dat de vakantie dan niet door kan gaan. Beterschap voor je schoonvader!
pi_72115817

Net het gas aan gezet onder het water, na 10 minuten even gaan kijken. Gaslucht in de keuken! Was het vuur uit
Ik had hem wel aangedaan volgens mij Maar dan heeft mijn aansteker wrs geweigerd.

Wel schrikken. Dus eerst maar ff de buitendeur opengegooid. Over 5 minuten maar herkansing.
pi_72115828
ik maak eigk geen enkel onderscheid tussen mijn eigen moeder en mn schoonmoeder. Mijn moeder en ik zijn geen dikke vriendinnen, we zijn geen twee handen op 1 buik en van een innige moeder-dochter relatie is ook geen sprake.

Komt verder niet echt ergens door, we zijn gewoon hele verschillende mensen denk ik. Dus in dat opzicht, als mijn ouders in een hotel waren gaan zitten had ik ze ook voor gek verklaard
Het is in ieder geval van mij uit geen schoonmoeder-haat ofzo haha. Ik vind haar juist normaalgesproken echt een schat.

Bix, ik denk dat het voor mij scheelt dat mijn lief nog thuis is. Hij is er de hele dag om mij bezig te houden en af te leiden, en hij vindt het ook prima als ik even niets wil en gewoon even moet liggen ofzo.
Mn ijzergehalte is echt al maanden beneden de grens en ik heb een energie-gehalte van onder t vriespunt dus qua visite kan ik niet zoveel hebben, vandaar wat mij betreft liever niet gewoon nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')