Spuuglokje wat bijzonder dat je nog een oma hebt, en fijn dat 't zo goed met 'r gaat nog. Gefeliciteerd!
Oeke, mijn verjaardag was leuk, dank je. De jouwe ook?

gefeliciteerd nog! wij vierden tegelijk Piets verjaardag en ik vond 't wel druk al hadden we niet eens zo heel veel mensen uitgenodigd. maar met alleen familie en een paar vrienden en buren is 't toch al gauw druk zat, ik was gesloopt aan 't eind van de dag. er bleven zaterdag ook al een paar mensen logeren, da's toch een beetje extra vermoeiend. eigenlijk moet je 2 verjaardagen hebben: 1x met bezoek en 1x zonder.

en we hadden zaterdag ook toestanden met het plaatsen van een nieuwe (nouja tweedehands) vaatwasser, niet te filmen. ten eerste kregen ze de oude er zowat niet uit (we hebben ooit een houten vloer laten leggen OP de bestaande tegelvloer, niet zo bij stilgestaan dat dat gevolgen had voor 't verwijderen van dit soort apparaten...). ten tweede: in de oude vaatwasser bleek nog een zeer bijtend goedje te staan dat de loodgieter had gebruikt om de gootsteen te ontstoppen (maar wat dus in de vaatwasser gelopen was). zwavelzuur, uit de geur op te maken. zowel G-lief als de vaatwasplaatser hebben er hun handen aan gebrand. en toen 't kreng eindelijk uit ons huis werd gesleept liet het dus een mooi spoor van dat smerige spul achter op m'n vloer. en buiten. naja, ik was blij dat 't ding weg was, maar toen moest de nieuwe er nog in, en dat ging natuurlijk weer net zo belabberd.

ze hebben enorm veel kracht moeten gebruiken en helemaal recht staat ie nog steeds niet. maar hij zit. maar als deze 't niet meer doet moet waarschijnlijk de hele keuken eruit.
vanmorgen moest ik naar de mondhygieniste dus m'n gebit is weer mooi schoon,

. maar nu weer aan 't werk, blehgk, helemaal geen zin in!