SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mascara en een glansje hoor, een minuutje werkquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:18 schreef Estrys het volgende:
ochtendhoofd, en gewoon al strak in de make up
boullionquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:19 schreef Vicky het volgende:
Balen KD
heeft iemand toevallig de ultieme anti duizeligheidstip??
Ik zie alles draaien, word er kierewiet van
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
Saxay! En zelf gedaan? Heb je ook nog een voorfoto, met je haarlengte?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon een beetje lukraak knippenIk word al snel overmoedig hoor, lalalalal KNIP KNIP KNIP HUIL
dankquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha en dat is dus psies waar ik altijd bang voor ben en waarom ik het niet bij mezelf doe
Het staat je echt heel erg goed zeg! En je bent mooi![]()
en dat stippelshemdje heb ik ook
als jij op dit moment een lubberbuik hebt is er wat mis hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
nee geen broekje. Ik weet ook niet of het precies hetzelfde hemdje is, maar hij lijkt er wel heel erg opmijne komt van de H&M maar is alweer een jaar of eh 4 oud ofzo.
hij lubbert hier sowiesokomt door mn lubberbuik
awesomeness, ik ben een sucker voor dat soort filmpies..quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en een goed begin van de morgen![]()
jah, en richels en lellen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Belana het volgende:
[..]
als jij op dit moment een lubberbuik hebt is er wat mis hoor
kheb op je gewachtquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:04 schreef Mibos2 het volgende:
Ben ik een weekje weggeweest en denk Huup is onderhand bevallen maar NOPE nog niet...
Goedemiddag allemaal weer
geen idee, ik was er vanuit gegaan dat ze op vakantie was eigk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:12 schreef flowerbox het volgende:
Ik vroeg me opeens af; waar is Ticootje gebleven eigenlijk? Ik zie haar hier nooit meer online..
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik zit al weer zo in het werkende ritme dat ik helemaal vergeet dat het nog aug. is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee, ik was er vanuit gegaan dat ze op vakantie was eigk.
Ik denk vakantie, ook op een ander forum zie ik haar niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:12 schreef flowerbox het volgende:
Ik vroeg me opeens af; waar is Ticootje gebleven eigenlijk? Ik zie haar hier nooit meer online..
zie je welquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk is het allemaal goed gegaan naar het CB gaan en was het met Senna ook allemaal goed. Kinderwagen naar beneden brengen en uitklappen is geen probleem, net zo min als weer naar boven lopen. OK, ik moet twee keer lopen, maar dat is goed voor de lijn
klopt ja! is Piet dan jarig?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:20 schreef bixister het volgende:
die is vast op vakantie inderdaad.
en huuperdepuups, ook nog aan 't wachten. woensdag de 26e had je zelf gegokt, toch? (=piets verjaardag). mooie dag!
nananana told you soquote:
Je vergist je niet. Oudste wordt dan 10. As verjaardag that is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klopt ja! is Piet dan jarig?mooi
was er niet ook 1 van de jongens van de buurvrouw dan jarig of vergis ik me nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |