quote:
Dat dus, constant de strijd aan gaan met mn kinderen zit niet zo in me geloof ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:35 schreef Rewimo het volgende:
@ Moussy Nou als je het goed zat bent, werkt dat volgens mij - al is het alleen maar om je eigen ergernis te verminderen
mannen kwaaltje (nou wil ik niet generaliseren...)quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:44 schreef aeque het volgende:
Ik moet dit even kwijt aangezien het hier heel even over omgaan met bepaalde leeftijd gaat
Ik vond het altijd moeilijk om te snappen wat het kind nou precies wou. Is dit een mannen kwaaltje? Of mijn situatie?
Ik begrijp mijn kind ook niet altijd hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:44 schreef aeque het volgende:
Ik moet dit even kwijt aangezien het hier heel even over omgaan met bepaalde leeftijd gaat
Ik vond het altijd moeilijk om te snappen wat het kind nou precies wou. Is dit een mannen kwaaltje? Of mijn situatie?
de TT is de BE lokroepquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
mannen kwaaltje (nou wil ik niet generaliseren...)
Dus toch!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
mannen kwaaltje (nou wil ik niet generaliseren...)
Goed puntquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:49 schreef Rewimo het volgende:
aeque, dat is de leeftijd (die van het kind of die van jou - dat laat ik in het midden)
Herken het helemaal, al moet ik zeggen dat het op een gegeven moment wel beter ging. En nu eigenlijk helemaal, maarja mevrouw weet het bijna altijd wel te verwoorden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begrijp mijn kind ook niet altijd hoor
Die van mij is 14 maanden en die weet ook precies wat hij wil en spreek nog geen 1 woordje. En dan staat ie druk te wijzen en pak ik van alles maar dat is dan niet goed
En dan begint hij nog drukker te wijzen en te brabbelen, dan komt het pruillipje erbij en vaak probeer ik hem af te leiden met iets anders en dan wordt hij boos.... heeeeel boos![]()
Als jij nou eens stopt met wortels eten dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
de TT is de BE lokroep
hihi das voor buitenstaanders vast onbegrijpelijk...
dank jequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik mag geen tvp
ehm.
Wat een mooie worst heb je daar, Snoopy
en nu moeten wij hier oppassen voor je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben aan het minderen dutch![]()
gisteren geen wortel gehad!
jaaaa zo kwamen ze er op dat andere forum op! omdat iemand het loodje had gelegd na zo'n GHB tamponquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:24 schreef E.T. het volgende:
Huup postte gister toch iets over 'slimmen'?
Dat gaat niet alleen over alcohol: Tweetal geveld door drugstampons
shocking
Wat klink je gelukkig en zomers blijquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:36 schreef Sugar het volgende:
Ja, het was heel fijn en leuk!Veel gezien, veel gelopen, veel gelachen.
Bah KD wat een zorgen voor jequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
pff,mijn zusje is dus niet op komen dagen.
zucht
Dankje!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat klink je gelukkig en zomers blij. Fijn
.
Nee hoor, ik denk alleen dat ik nu niet meer oranje poepquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
en nu moeten wij hier oppassen voor je?
afkickverschijnselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mascara en een glansje hoor, een minuutje werkquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:18 schreef Estrys het volgende:
ochtendhoofd, en gewoon al strak in de make up
boullionquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:19 schreef Vicky het volgende:
Balen KD
heeft iemand toevallig de ultieme anti duizeligheidstip??
Ik zie alles draaien, word er kierewiet van
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:41 schreef Vivi het volgende:
Saxay! En zelf gedaan? Heb je ook nog een voorfoto, met je haarlengte?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon een beetje lukraak knippenIk word al snel overmoedig hoor, lalalalal KNIP KNIP KNIP HUIL
dankquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha en dat is dus psies waar ik altijd bang voor ben en waarom ik het niet bij mezelf doe
Het staat je echt heel erg goed zeg! En je bent mooi![]()
en dat stippelshemdje heb ik ook
als jij op dit moment een lubberbuik hebt is er wat mis hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
nee geen broekje. Ik weet ook niet of het precies hetzelfde hemdje is, maar hij lijkt er wel heel erg opmijne komt van de H&M maar is alweer een jaar of eh 4 oud ofzo.
hij lubbert hier sowiesokomt door mn lubberbuik
awesomeness, ik ben een sucker voor dat soort filmpies..quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en een goed begin van de morgen![]()
jah, en richels en lellen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Belana het volgende:
[..]
als jij op dit moment een lubberbuik hebt is er wat mis hoor
kheb op je gewachtquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:04 schreef Mibos2 het volgende:
Ben ik een weekje weggeweest en denk Huup is onderhand bevallen maar NOPE nog niet...
Goedemiddag allemaal weer
geen idee, ik was er vanuit gegaan dat ze op vakantie was eigk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:12 schreef flowerbox het volgende:
Ik vroeg me opeens af; waar is Ticootje gebleven eigenlijk? Ik zie haar hier nooit meer online..
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik zit al weer zo in het werkende ritme dat ik helemaal vergeet dat het nog aug. is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee, ik was er vanuit gegaan dat ze op vakantie was eigk.
Ik denk vakantie, ook op een ander forum zie ik haar niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:12 schreef flowerbox het volgende:
Ik vroeg me opeens af; waar is Ticootje gebleven eigenlijk? Ik zie haar hier nooit meer online..
zie je welquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk is het allemaal goed gegaan naar het CB gaan en was het met Senna ook allemaal goed. Kinderwagen naar beneden brengen en uitklappen is geen probleem, net zo min als weer naar boven lopen. OK, ik moet twee keer lopen, maar dat is goed voor de lijn
klopt ja! is Piet dan jarig?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:20 schreef bixister het volgende:
die is vast op vakantie inderdaad.
en huuperdepuups, ook nog aan 't wachten. woensdag de 26e had je zelf gegokt, toch? (=piets verjaardag). mooie dag!
nananana told you soquote:
Je vergist je niet. Oudste wordt dan 10. As verjaardag that is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klopt ja! is Piet dan jarig?mooi
was er niet ook 1 van de jongens van de buurvrouw dan jarig of vergis ik me nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |