quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Heujmeestal komt een tweede toch juist iets eerder?
Ik hoorde vandaag nog van de vk dat de 2e gemiddeld 3 dagen later komt dan de eerstequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Heujmeestal komt een tweede toch juist iets eerder?
jan arentszquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef Stout het volgende:
He kleurdoos, ik vond je haar leuk vanmiddag....dus goede keus hoor ! Staat je lekker vlot !
Waar werkt jou vriendlief ?
Dat hoeft niet hoor, want als de placentawerking achteruit gaat gaan ze juist weer interen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Stout het volgende:
Mijn hemel...als jongste hier 3 weken overtijd was geweest had ik nog een maand ! met een buik moeten lopen en had ik dat kind dat nu al 4020 gram was er nooit zonder kleerscheuren iot gekregen vrees ik..... (rekent even door : 300 gram per week keer 4.......= + 1200 gram..)
Ik ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Saffier het volgende:
[..]nou dat hoop ik toch niet straks
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag nog van de vk dat de 2e gemiddeld 3 dagen later komt dan de eerste.
Voor mij zit het grote verschil in bevallen en allerlei andere enge pijnlijke dingen dat ik voor het bevallen niet bang was (en ook nu weer niet ben, hoewel ik wel dacht dat ik dood ging tijdens de bevalling). Voor een wortelkanaalbehandeling zou ik als de dood zijn
en hoewel ik ws niet denk dat ik dood ga, zou ik het daarom erger vinden
. Volgt u het nog...
Ik baar nog liever een 5 ling dan dat ik ooit nog een kies laat trekken, Echt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag nog van de vk dat de 2e gemiddeld 3 dagen later komt dan de eerste.
Voor mij zit het grote verschil in bevallen en allerlei andere enge pijnlijke dingen dat ik voor het bevallen niet bang was (en ook nu weer niet ben, hoewel ik wel dacht dat ik dood ging tijdens de bevalling). Voor een wortelkanaalbehandeling zou ik als de dood zijn
en hoewel ik ws niet denk dat ik dood ga, zou ik het daarom erger vinden
. Volgt u het nog...
ja echt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:44 schreef miss_sly het volgende:
4800 gram buuf? Dat is Senna nu (vandaag gewogen op CB). Dat is heel wat baby
Ow ja, Senna is vandaag precies 5 weken
Goed poetsen zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
ik weet nu niet meer wat ik moet hoor
kei bemoedigend allemaal jullie verhalen over de bevalling
maar nu begin ik me wel zorgen te maken om mn tandartsbezoek later dit jaar
de piek ligt bij eerste kindjes in ieder geval bij 40+5wkn en bij 2e kindjes bij 40+2 wkn, dus in die zin komen 2e kindjes gemiddeld juist net iets eerder...quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
mijnes komt met 41+1, want die heeft een geheim pact met Piet en een van de buurjongensquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:56 schreef Poppedein het volgende:
[..]
de piek ligt bij eerste kindjes in ieder geval bij 40+5wkn en bij 2e kindjes bij 40+2 wkn, dus in die zin komen 2e kindjes gemiddeld juist net iets eerder...
+5 weken lijkt me wel wat al te gortig, poppedein!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:56 schreef Poppedein het volgende:
[..]
de piek ligt bij eerste kindjes in ieder geval bij 40+5wkn en bij 2e kindjes bij 40+2 wkn, dus in die zin komen 2e kindjes gemiddeld juist net iets eerder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |