ik durfde niet extreem te doen, dus gewoon eieren, uien, champignons, dobbelsteentjes ontbijtspek en dobbelsteentjes ham.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:09 schreef bixister het volgende:
maar ja, 't is wel stoer dat ik er nog jarenlang mee kan opscheppen.
't past ook wel echt bij me, ik ben met alles altijd wat wat aan de late kant. op school vroeger zeiden ze 't al: bixi kan goed leren maar ze heeft wel altijd veel tijd nodig. een beetje een dromer.![]()
veel te vroeg bevallen lijkt me ook echt niet fijn.
lady-wrb, fijn! wat zat er nog meer in, behalve paprika?
Oh dan doe je toch net zoals hier, de andere een hamburger en jij en jequote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik durfde niet extreem te doen, dus gewoon eieren, uien, champignons, dobbelsteentjes ontbijtspek en dobbelsteentjes ham.
bestaat zoiets in visvariant? dat lijkt me heerlijk (maargoed dan weet ik dat ik iedereen onder de 19 van tafel jaag, alleenen ik houden van vis helaas, anders zou het veel vaker op tafel komen in huize wrb/the builder)
Bevallen is überhaupt niet fijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Saffier het volgende:
Bixje een beetje een droomster maar wel een héle lieve!
En idd, veel te vroeg bevallen is niet echt fijn
olifantendrachtquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef texelonia het volgende:
Ik ging met Hannah 11 weken overtijd, maar ik vond wel dat ik niet echt mocht zeuren, want ik had ook nog in mijn achterhoofd dat Bix iets van 3 weken overtijd ging
Eensch, met zenuwbehandeling geen ervaring, maar liever nog 10 bevallingen dan nog 1 keer een uur met nierbekkenontsteking en nierkoliekenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Stout het volgende:
Ik vond bevallen niet erg hoor, ik vond de zenuwbehandeling bij de tandarts vele vele malen beroerder
Heujquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Lois het volgende:
Ik kreeg Eva met 37.6 weken en Iris met 41.nogiets'
Ik zat bij Iris dus al vanaf 37 weken startklaar![]()
Ja dat is net zo'n bakerpraatje dus als dat de 2e bevalling altijd sneller gaatquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Heujmeestal komt een tweede toch juist iets eerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |