Jaaahh, er is nieuws, er is nieuws! Even vanuit mijn botte kop vanaf de bank:
Duchess en Juup, heel erg ontzettend gefeliciteerd met jullie Evi. Het klinkt inderdaad heftig allemaal, de bevalling en dan de kleine meid in de coufeuse, maar het is fijn te lezen dat ze het verder goed doet! Geniet er maar fijn van

BE, ik hoopte al dat je zelf al was begonnen, vandaar dat ik expres niets heb gezegd over het inleid-plan vanmorgen

Wel balen dat je bent blijven steken op de 5 cm, maar gelukkig is de ruggenprik gelukt. Ik hoop echt dat het nu snel zal gaan of dat je dat kleine ventje ondertussen in je armen hebt. Zet 'm op!
Wupwup, balen dat het erger aan het worden is, ik hoop voor je dat dat nog bijtrekt.. Ik heb op dit moment op mijn werk al moeite met die 4 uurtjes die ik nu werk, terwijl mijn leidinggevenden het telkens al hebben over evt. meer werken

Die stagw, is dat dan 4 x 8 uur? En wat houden de werkzaamheden dan in?
Freecell, haha, ik moest erg lachen om je post

Praat jij hier maar lekker mee, dikkie-to-be

Het-is-mij, wat fijn dat alles goed was met de controle en dat de rust dus helpt! Nu doorbijten dus

Hoe voel je je verder? Valt hel tegen, dat rusten? Of juist niet?
Poppedein, 40 weken, wat een bijzondere dag!! Nóg een vers beebje zouden we niet erg vinden hoor, heus niet

Huup, ik blijf het knap vinden dat je je zo kalm kunt houden, werkelijk. Ik kan alleen maar hopen dat ik later net als jij zal zijn

Kersjes, tjongejonge, ongelooflijk hoe jij op de proef wordt gesteld.. Dikke

voor jou!
Lijnloos, welkom terug, geweldig dat je het zo leuk hebt gehad. Ik ben dit weekend wel een beetje in denial geweest om eerlijk te zijn, en heb me wel 100 x zitten verlekkeren aan de cocktails die ik volgend jaar wil drinken, de vriendjes met wie ik blij ga stuiteren enzovoorts. Was de Lima nog een beetje leuk? Hoorde dat 'ie verplaatst is, dat is echt mijn favo stek altijd, in de buurt van cocktails en rare muziekjes
Mefke, held

geeft zich alvast op als vrijwilliger voor overtijd! Ik hoop voor je dat beeb-lief komt wanneer opa en oma terugzijn hoor

Hadden ze die reis dan al geboekt voor ze wisten dat je zwanger bent ofzo, eigenlijk?
En de rest weet ik niet meer en zitten lukt even niet dus de pc ga ik niet heen, sorry
En hiero, tja.. Wel last, maar het is wel te doen, alleen is liggen wel beter als zitten op het moment. Voelde me vanmiddag wel een beetje ontheemd, eerst begon mijn leidinggevende over evt. meer werken, daarna het afdelingshoofd ook en toen ik vervolgens aan een collega vroeg of ze iets van me over wilde nemen vanmiddag omdat het iets is met zware dossiers e.d. zei ze "het moet maar"

Ik weet het ff niet, om eerlijk te zijn krijg ik al pijn na 2 a3 uur werken en ik werk er nu 4, bovendien doe ik al meer tilwerk dan ik zelf zou willen omdat ik me gewoon steeds rotter voel over elke zoveel minuten wéér te moeten vragen.. Zucht, ik ga zo maar mijn VK bellen, de Cesarmevrouw zei dat mijn werk sterk afhankelijk is van hoe het gaat en dat ik alles hieromtrent met haar moet overleggen.. Ik zie wel even, maar hoe het vandaag allemaal liep voelde niet bepaald bemoedigend

Aha, er schiet me één iemand te binnen nog: BJ, als je dit leest nog, heel erg veel plezier, geniet van je vakantie en kom maar lekker bol terug

Goede reis!!