Ik vind deze muziek geweldig! Hele mooie, zachte en dromerige nummers allemaalquote:Owl City is een electronica/pop project van Adam Young. Opgezet begin 2007 heeft Owl City de hoogste positie bereikt van de ongetekende bandjes van MySpace. Meer dan 10 miljoen playes heeft het al bereikt. In 2007 werd het album “Of June” de wereld ingeblazen, gevolgd door het album “ Maybe I’m Dreaming” in 2008.
That would be an understatementquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha tis wel heel iets anders dan Cult of Luna
Das wel zo, Gibbard gebruikt het dan weer niet.quote:Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef Grobbel het volgende:
Brrr, autotune gebruiken om als Ben Gibbard (o.a. Postal Service) te kunnen klinken. Niet aan mij besteed.
Het schijnt dat hun stemmen echt lijken. Ik vind z'n stem ook wel op Matt Thiessens (Relient K)stem lijken, en zo meer met mij. Matt is producer van Ocean Eyes en zingt zelf ook een aantal stukjes.quote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Die autotune is ook niet mijn ding. Jammer.
Ik vind hem helemaal niet geniaal. Die gast kan wel zingen, maar de feeling van het liedje heeft hij niet helemaal te pakken.quote:
Vandaar de opleving in dit topicquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef klaasdj het volgende:
[..]
BTW deze week is "Fireflies" de alarmschijf van radio 538! belooft wat.
Zag em ook bij MTV brand new langskomen..quote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Vandaar de opleving in dit topic
vind ik ook, maar ik luister dan ook wel redelijk alternative muziek en vind het wel leuk dat hij succes heeft.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Plums het volgende:
Verbaast me wel dat Owl City nu zo 'mainstream' is opeensIs toch wel muziek waarvan ik t niet verwachtte.
hehe ja ik ook.. en natuurlijk is t leuk, maar ik blijf verbaasd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:30 schreef klaasdj het volgende:
[..]
vind ik ook, maar ik luister dan ook wel redelijk alternative muziek en vind het wel leuk dat hij succes heeft.
True.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef Plums het volgende:
[..]
hehe ja ik ook.. en natuurlijk is t leuk, maar ik blijf verbaasd.
the postal servicequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:51 schreef Gaspedaal het volgende:
Hoorde gister Fireflies op 538 en heb gelijk maar even het album gedownload. Best aardig maar de rest haalt het niet bij Fireflies vind ik.
Weet er trouwens goede muziek in hetzelfde genre? Dit is niet echt de muziek die ik vaak luister maar ergens vind ik het toch wel goeie muziek.
En al 2 weken op 1 in de Mega top 50...quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef klaasdj het volgende:
no. 2 in de top-40.....![]()
maar of je daar nou zo trots op moet zijn?
Daar is het inderdaad een regelrechte rip-off van.quote:
Het is geen rip off... maar wel het zelfde genre jah.quote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad een regelrechte rip-off van.
Als de Postal Service er niet was geweest, was er ook geen Owl City geweest (wat misschien ook beter was geweest).
Het is juist poppy genoeg om een enorme hit te worden, erg toegankelijk. Persoonlijk ben ik ze wel weer zatquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Plums het volgende:
Verbaast me wel dat Owl City nu zo 'mainstream' is opeensIs toch wel muziek waarvan ik t niet verwachtte.
Goedzo....dit is nu Synthpop tegen emo aan.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het is juist poppy genoeg om een enorme hit te worden, erg toegankelijk. Persoonlijk ben ik ze wel weer zat
quote:
Vind het behoorlijk rip-offerig (ja, dat is geen echt woordquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Het is geen rip off... maar wel het zelfde genre jah.
Die van Postal Service is Ben Gibbard, ook zanger Death Cab For Cutie. En het zal wel aan Seattle liggen; beide heren komen uit den zelfde stad...quote:Op maandag 14 december 2009 09:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Vind het behoorlijk rip-offerig (ja, dat is geen echt woord).
De stem van die gast van Owl City klinkt PRECIES hetzelfde als die van Postal Service, en Fireflies lijkt wel erg veel op Such Great Heights.
Joh.quote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Numbie het volgende:
[..]
Die van Postal Service is Ben Gibbard, ook zanger Death Cab For Cutie.
Dat vind ik wel 'n hele slappe smoesquote:En het zal wel aan Seattle liggen; beide heren komen uit den zelfde stad...
Hij komt uit Owatonna.quote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Numbie het volgende:
[..]
Die van Postal Service is Ben Gibbard, ook zanger Death Cab For Cutie. En het zal wel aan Seattle liggen; beide heren komen uit den zelfde stad...
Die stem klinkt niet precies het zelfde. Ik vind eigenlijk dat Matt Thiessen's stem minstens zoveel lijkt. Verder is Postal Service echt wel iets anders(wat rouwere tonen enzo). Sowieso zijn er duizenden rock en punk bandjes die het zelfde klinken.quote:Op maandag 14 december 2009 09:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Vind het behoorlijk rip-offerig (ja, dat is geen echt woord).
De stem van die gast van Owl City klinkt PRECIES hetzelfde als die van Postal Service, en Fireflies lijkt wel erg veel op Such Great Heights.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Luco het volgende:
Hello Seattle (En dan die remix) vind ik heerlijk!
If my heart was a house is zoooooo mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:51 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik vind het mooie muziek. Heb de CD gekocht, en vooral Fireflies en Hallo Seatlle (zowel gewone als remix) vind ik leuk.
Rouwere tonen? Draaien ze het vaak op begrafenissen ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 19:33 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Hij komt uit Owatonna.
[..]
Die stem klinkt niet precies het zelfde. Ik vind eigenlijk dat Matt Thiessen's stem minstens zoveel lijkt. Verder is Postal Service echt wel iets anders(wat rouwere tonen enzo). Sowieso zijn er duizenden rock en punk bandjes die het zelfde klinken.
Je weet toch wat ik bedoel, jonge!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Rouwere tonen? Draaien ze het vaak op begrafenissen ofzo.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:24 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel, jonge!
Iet minder gepoleisd gepolijst.
Dat mensen zulke uitspraken kunnen doen. Ongelooflijk.quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ze draaide 'Fireflies' voordat Miley Cyrus begon op te treden, sindsdien vind ik het een geweldige plaat
Broodbakmachines man, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat mensen zulke uitspraken kunnen doen. Ongelooflijk.
"Fireflies", "Miley Cyrus" en "geweldige plaat" in één zin!
Inderdaad. Ook beschuldig ik er een aantal stoeptegels van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Broodbakmachines man, dan krijg je dat.
Je post sloeg echt nergens op... wat wil je nu zeggen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Ging eerst naar t concert voor Owl City, daarna tochmaar besloten dat LIGHTS 10x zo goed is![]()
jammer dat het commercieel is geworden
wat ik daarboven heb gezegt dus, niet duidelijk ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je post sloeg echt nergens op... wat wil je nu zeggen dan?
Als je nou begint met de OP lezen, daar staat in dat LIGHTS de support is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Je ging eerst naar Owl City (daarna naar wat.. anders hoef je eerst niet te gebruiken), daarna heb je toch maar besloten dat Lights 10* zo goed is (Lights is beter dan welk nummer, je begint hier met iets te vergelijken maar stopt halverwege)
jeezz jij bent echt vervelendquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee maar je zegt Woaaah! Lights is 10* zo goed!
Ja zo goed als wat?Waar vergelijk je het mee...
Radioquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Nu al weer te vaak gehoord op de radio FIREFLIES![]()
onontdekt? Nu niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |