Dat had ik ook al bedacht, maar bedankt dat je het er nog even in moet wrijven hoorquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:56 schreef IrishBastard het volgende:
Alsof iemand jouw ww wilOf überhaupt van een gewone user
Bloedserieus, maar 't is idd de vraag hoe groot de kans is dat ie een ww wil weten van een random userquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, hoe serieus is dat nieuwe ww gezeik?
Ga je naar het I-feest?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Californium het volgende:
terug van karpe noctum (?) weekend! was awesome! nu mega mega brak en straks bbq-en op waalstrandvanavond vroeg in bed duiken
Tuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
jah! was wel het plan..... daarna gaan de mensen blijkbaar altijd naar het KKP...om daar zonsopgang te kijken maar daar ga ik niet heen.... woensdag vroeg op and all.... Dus beetje afhankelijk hoelang ik daar ga blijvenga je ook?
O die bbq is namens Geschiedenis. Voor de mensen die wat hebben gedaan voor de intro.quote:
Daar had ik zaterdag ook last vanquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, om half 12 nog maar ff besloten om naar de kroeg te gaanOmdat we "zin hadden in bier"
Samson daar kom ik nou zelden. Nou slaapze dan maarquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:17 schreef HostiMeister het volgende:
Samson, zaten er uiteindelijk nog met 7 man
Maar ik moet morgen werken dus ben maar verstandig op tijd naar huis gegaan
Dat ze het maar vaker mag doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:55 schreef Mikkie het volgende:
STERF, huisgenote die tien minuten zit te schijten op de badkamer waar ik nu wil douchen!Ze is vies en ze stinkt
.
Ik hoop dat jij morgen onderweg naar je werk twee lekke banden krijgtquote:Op maandag 24 augustus 2009 07:15 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat ze het maar vaker mag doen![]()
Morgûh
Helaas op de heenweg geen lekke bandenquote:Op maandag 24 augustus 2009 07:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij morgen onderweg naar je werk twee lekke banden krijgt
mogguhquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:55 schreef Mikkie het volgende:
STERF, huisgenote die tien minuten zit te schijten op de badkamer waar ik nu wil douchen!Ze is vies en ze stinkt
.
aai.gifquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:26 schreef Dupje het volgende:
Terug van LOWLANDS!
Oh en mijn nieuwe telefoon is overleden
Mja, het enige wat ik met mn tel heb gedaan is mn simkaart in een andere telefoon gehad. En toen ik m terugplaatste viel mn tel steeds binnen een minuut uit, of hij ging niet eens meer aanquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif
Wel leuk gehad op LL?
Wat waren je hoogtepunten?
Hehe ja, en nog lekker weertje erbij ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:42 schreef morgane het volgende:
Aah The Prodigy wil ik zo graag nog een keer zien!!
Maar een leuk lijstje ja, kan me voorstellen dat je je prima vermaakt hebt
Ik heb je bericht pas achteraf gelezen, maar toch bedankt voor de reactie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
omniej: nauwelijks, maar als je omleiding T volgt ipv 1 (dus naar het Transferium rijden) en Lent doorrijdt dan kom je op die parallelweg terecht en kun je vlak voor de brug de N325 weer op en doorrijden
Goed bezig, dat zat er wel dik in. Maar nu weet je het tenminste zekerquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Mik, ik was nog langs bureau buitenland vandaag, en de studiepunten blijven gewoon geparkeerd staan tot ik wel aan mijn master mag beginnen
mexicaanse groep. Ik zeg succes op de nijmegen meetquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef IrishBastard het volgende:
Bleh, daarstraks naar huis gegaan met zo ongeveer alle verschijnselen van griep, maar gelukkig geen koortsNu een paar uur op bed gelegen en voel me wel weer wat beter, maar 't zou me totaal niet uitkomen als ik nu ziek werd
Nu mag je Yash geen kusje geven, want anders krijgt ze een negatief reisadvies!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef IrishBastard het volgende:
Bleh, daarstraks naar huis gegaan met zo ongeveer alle verschijnselen van griep, maar gelukkig geen koortsNu een paar uur op bed gelegen en voel me wel weer wat beter, maar 't zou me totaal niet uitkomen als ik nu ziek werd
Vast gekregen van dat mokkeltje dat je stond te tongsnorkelen tijdens het beestfeest!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef IrishBastard het volgende:
Daar stond een bedrag tegenover dat nog niet op mijn rekening is bijgeschreven!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]We hadden nog zo afgesproken dat je dat niet zou zeggen
Hij heeft je vriendin gehuurd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar stond een bedrag tegenover dat nog niet op mijn rekening is bijgeschreven!
Zoiets ja. Iets over Yashaaa kan niet/wil niet pijpen. Dus ik zeg, knul ik regel dat wel even!quote:
Mario is ook super goed met pijpen! Maar dat is ook wat anders!quote:
bedankt voor de smsjesquote:
Weer last van de stemmetjes Yashaaa?quote:
De KGB is ook van de partij!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef Pheno het volgende:
He, swarma, er werd over je geroddeld: Mods die je gewoon negeren
Hmm, ik wijs hem op geroddel. Zeik niet, werkschuw tuigquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De KGB is ook van de partij!
Jij, was in den Oorlog vast een fijne buurman!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, ik wijs hem op geroddel. Zeik niet, werkschuw tuig
Slaapze en sterkte morgen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:24 schreef Californium het volgende:
lala slapenmorgen weer wiskunde cursus
feest
whut?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 04:41 schreef Mikkie het volgende:
Jullie hadden allemaal in de Boogie moeten zijn vanavond
Ik was als real-life Hyves-foto te bezichtigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
en een believerquote:
Als je vriend blauw aanloopt zou ik wat gaan doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:44 schreef Dragorius het volgende:
Blauw = je vriend!
Een NEC-believer ja. Of wat bedoel je dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en een believer.
Hallo Drago
Waar is daar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt he, krijg net een sms van IB dat er weer geen docent is :s
Lekker geregeld daar.
waarmee vlieg je, alitalia ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik check toch maar 1 koffer in dus dat is het probleem nietmaar vind het gewoon gaar.
Ja, logisch toch? Anders neemt dadelijk iedereen 15kg per tas mee en kan het vliegtuig niet meer weg (of althans, dan halen ze het niet met de brandstof ofzo).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Each passenger is permitted to check in up to 3 bags with a MAXIMUM combined weight of 15kgs (subject to the payment of the applicable checked baggage fees)
Dus ook al check je 3 koffers in, je mag toch maar max 15 kilo hebben? wtf..
Wat IB zegt: als gare kampertquote:
Enkel pedagogiek. Bijna 300 vrouwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:20 schreef swarmahoer het volgende:
en er was gister een lekkere wijven feest in de boogy, psychologie dacht, en pedagogiek
"Zou"? Jullie zijn toch niet bang voor de regen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, vandaag zou mijn intro beginnen...
Nah, wat last minute veranderingen in de crew, waarvan ik de dupe ben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
"Zou"? Jullie zijn toch niet bang voor de regen?
quote:
je kan een pm sturen naar ons allenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]wat wil je precies weten dan? Ben niet zo heel happig om teveel prijs te geven zo open en bloot op Fok!
Waardoor nu ineens van alles niet doorgaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, wat last minute veranderingen in de crew, waarvan ik de dupe ben.
Inderdaad, intro gaat wel door. Alleen niet voor mij. Kwam er op neer dat er te weinig aanmeldingen waren waardoor de leidinggevende vonden dat 2 mentoren per 5 kindjes teveel was, dus zijn er twee mentorduo's geschrapt. Een ervan was met de vriendin van mijn teamgenoot, die net terug is van 3 weken amerika en dus de laatste week vakantie met zijn vriendin wilde doorbrengen. Maar toen hij gisteren avond hoorde dat zijn vriendin ineens niet meer meedeed wilde hij ook niet meer waardoor ik dus zonder teamgenoot zit en dus ook niet meer mee hoefde te doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waardoor nu ineens van alles niet doorgaatMooi klote dan.
Heb een jaar Engels gestudeerd, daarna een jaar pedagogiek en 3 jaar geneeskunde. Dat is allemaal om verschillende redenen niet geworden wat het moest zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat laatste dus, of je studeert/werkt enzo
Hermelien is zo overratedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb trouwens de nieuwe harry potter gedeeltelijk in 3d gezien en de rest in imax, was best vetjammer dat hermelien niet in 3d te zien was in n heftige sexscene
Sex scene? Toch maar naar hp gaan in de biosquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hermelien is zo overrated![]()
Sinds ze een keer zo'n mislukte transformatie tot kat heeft gehad hoef ik d'r niet meer.
hej schaapjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef SLP_ het volgende:
Dan moet je meteen tegen die afgrijselijke Harry Potter aan kijken![]()
en welcome back swarma
zeker, zoek het meettopic maar even opquote:
Doe es niet.. dat blauwe gedoe buiten het topic houden aubquote:
jij weet toch al waar ik woonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doe es niet.. dat blauwe gedoe buiten het topic houden aub
Je bent me voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doe es niet.. dat blauwe gedoe buiten het topic houden aub
btw, je hebt maar 12 notes, ik dacht dat jij er meer had dan mikkiequote:
ik was in schotland, was jij er nietquote:
doe jij iets met de introductie btw? mn zusje loopt mee met rechten dit jaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, omdat de wc bril naar beneden dondert, dus je moet wel.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was in schotland, was jij er niet
nee gaat moeilijk als ik niet in nijmegen benquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de intro en elke keer in de van buren, ben jij er niet
Ik ga naar piecken, refter en dan terug naar piecken of naar de stad!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:14 schreef Californium het volgende:
ik ga vanavond naar refter feest en dan vroeg slapen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga naar piecken, refter en dan terug naar piecken of naar de stad!
jeweetzquote:
Waar blijven die teasende foto's per pm dan he?quote:
ik heb ze al gehad hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar blijven die teasende foto's per pm dan he?
Doen! Is erg leuk volgens mij!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik was net superfanatiek! en me maar ergeren aan die nerds die geen ritme konden houdenvond 't echt tof
zullen we samen lid worden?
ik zou dan echt puur voor het roeien gaan, maar je moet altijd echt lid worden, ontgroeningsdag doen enzo, en daar heb ik gewoon geen trek inquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:14 schreef LastRequest het volgende:
Qua wat?
Kan me voorstellen dat je die een beetje links kunt laten liggen en voornamelijk roeien.. Maar zo bekend ben ik ook weer niet met Phocas.
langer blijven slapen of doorzuipen. dan heb je geen last van een katerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
de misselijkheid is bijna weg![]()
en nu dus met alle nerds in de grote TK in het Hg
Dan kom ik jou toch gewoon ophalen en dan is het weer leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want ik ben er niet
dan stopt het leuke leven
heb je een webcam? zoja nemen we een laptop mee naar de kroeg, kun je er virtueel erbij zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan heb ik nu al medelijden voor alle nijmegenaren de komende 10 maanden
Mja dat dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou dan echt puur voor het roeien gaan, maar je moet altijd echt lid worden, ontgroeningsdag doen enzo, en daar heb ik gewoon geen trek in
wathijzeiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
Geen zin in slotfeest
, gare bedoening daar...
neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef Dragorius het volgende:
Jullie komen toch wel eens in Cafe Pool he?
Haha vet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb er nog meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie edit.
Oh nee, hoi. Terug van bedrijfsuitje, bodyboarden en hydrospeeden in een wildwaterbaan
. Daarna eten en zuipen. Was tof
.
wel eens geweest idd, n jaar geleden in de zomer bijna elke dagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef Dragorius het volgende:
Jullie komen toch wel eens in Cafe Pool he?
blauw is zo opwindend manquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:25 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt me niet eens gezien, hoe kan je verliefd op me zijn
of is het toch dat blauwe kleurtje?
vrijdag ook al dat vierenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:32 schreef HostiMeister het volgende:
hahaha, hoe jong issie wel niet wil ie een boytoy voor jou zijn
Ben de kroeg in geweest met wat volkwas stiekem best leuk, verjaardag en geslaagdheid (schrijf je dat zo
) gevierd.
10 maanden, poe poequote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:33 schreef Californium het volgende:
[..]
vrijdag ook al dat vierenen hij is maar 10 maanden jonger dan dat ik ben
maar toch he
HO daar! Gewoon achteraan sluiten hè!quote:
quote:
Vraag je pappa.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Ik kom ongeveer ¤ 20.000,- tekort om een leuke nieuwe auto te kopen.
Goedzooooooooo!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
woei eerste tentamen gehaald met een 6,5
11 ects binnen
Maar m'n Super Sweet Sixteen is al een paar jaar geledenquote:
Niet te moeilijk over doen. Balen voor haar, maar aan de uitslag kan ze toch niets meer veranderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm vriendinnetje waar ik vanmiddag mee afgesproken heb, heeft hem dus niet gehaald.. En ze snapt nie zo goed waarom ik hem dan wel heb en zij niet, dat bedoeld ze verder niet lullig, maar dat wordt dus gezellig vanmiddag
Een Audi RS6quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Voor wat voor auto wil je zoveel uitgeven dan
Uhu, maar zij wil het wss helemaal gaan analyserenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet te moeilijk over doen. Balen voor haar, maar aan de uitslag kan ze toch niets meer veranderen.
gatverquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, die koopt IB later ookDat wordt de "gezins"auto, en mijn auto, een nieuwe Mini, wordt boodschappenwagentje
Dik, zelfs. De nieuwe is nog mooier, maar die begint 2ehands vanaf 80k in Dld (excl BPM en BTW), dus daar wacht ik nog maar even meequote:
Niet zomaar een auto... een RS6. Een praktische station. Je kunt in het weekend met de kinderen en de golden retriever op pad en af en toe eens zo belachelijk hard boenderen dat diezelfde golden retriever door de ruit naar buiten vliegt.quote:
Daar moet je dus niet aan beginnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhu, maar zij wil het wss helemaal gaan analyseren
Naja zien we vanmiddag wel
Zozo... jullie gaan geld verdienenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, die koopt IB later ookDat wordt de "gezins"auto, en mijn auto, een nieuwe Mini, wordt boodschappenwagentje
ik ben heul niet verliefdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij bent ook iedere week helemaal verliefd? of is dit dezelfde als die vriend van je huisgnoot?
dat houdt dan gelijk in dat ik verliefd ben...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:00 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom dan zo overdreven veelposten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |