Dat had ik ook al bedacht, maar bedankt dat je het er nog even in moet wrijven hoorquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:56 schreef IrishBastard het volgende:
Alsof iemand jouw ww wilOf überhaupt van een gewone user
Bloedserieus, maar 't is idd de vraag hoe groot de kans is dat ie een ww wil weten van een random userquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, hoe serieus is dat nieuwe ww gezeik?
Ga je naar het I-feest?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Californium het volgende:
terug van karpe noctum (?) weekend! was awesome! nu mega mega brak en straks bbq-en op waalstrandvanavond vroeg in bed duiken
Tuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
jah! was wel het plan..... daarna gaan de mensen blijkbaar altijd naar het KKP...om daar zonsopgang te kijken maar daar ga ik niet heen.... woensdag vroeg op and all.... Dus beetje afhankelijk hoelang ik daar ga blijvenga je ook?
O die bbq is namens Geschiedenis. Voor de mensen die wat hebben gedaan voor de intro.quote:
Daar had ik zaterdag ook last vanquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:08 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, om half 12 nog maar ff besloten om naar de kroeg te gaanOmdat we "zin hadden in bier"
Samson daar kom ik nou zelden. Nou slaapze dan maarquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:17 schreef HostiMeister het volgende:
Samson, zaten er uiteindelijk nog met 7 man
Maar ik moet morgen werken dus ben maar verstandig op tijd naar huis gegaan
Dat ze het maar vaker mag doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:55 schreef Mikkie het volgende:
STERF, huisgenote die tien minuten zit te schijten op de badkamer waar ik nu wil douchen!Ze is vies en ze stinkt
.
Ik hoop dat jij morgen onderweg naar je werk twee lekke banden krijgtquote:Op maandag 24 augustus 2009 07:15 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat ze het maar vaker mag doen![]()
Morgûh
Helaas op de heenweg geen lekke bandenquote:Op maandag 24 augustus 2009 07:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij morgen onderweg naar je werk twee lekke banden krijgt
mogguhquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:55 schreef Mikkie het volgende:
STERF, huisgenote die tien minuten zit te schijten op de badkamer waar ik nu wil douchen!Ze is vies en ze stinkt
.
aai.gifquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:26 schreef Dupje het volgende:
Terug van LOWLANDS!
Oh en mijn nieuwe telefoon is overleden
Mja, het enige wat ik met mn tel heb gedaan is mn simkaart in een andere telefoon gehad. En toen ik m terugplaatste viel mn tel steeds binnen een minuut uit, of hij ging niet eens meer aanquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif
Wel leuk gehad op LL?
Wat waren je hoogtepunten?
Hehe ja, en nog lekker weertje erbij ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:42 schreef morgane het volgende:
Aah The Prodigy wil ik zo graag nog een keer zien!!
Maar een leuk lijstje ja, kan me voorstellen dat je je prima vermaakt hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |