Na drie weekjes camping weer thuisquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hee Meissie!![]()
Weer thuis of even online?
Ah fijn dat je er weer bent! Het was wel stil zonder je!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Na drie weekjes camping weer thuisGa dit weekend wel weer maar ik ben tot vrijdag hier.
Pap had toch maar geen internet voor daar gepakt
Nou het is wel anders als je er niet bent....quote:
Ja jij bent er weer....quote:
dat zal vast ^^quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou het is wel anders als je er niet bent....![]()
hey Maxima is ineens weer Brian geworden...
jaajaa.. maar verder? geen spannende ruzies ofzo?quote:
Nee.... alleen dat het voorlopig niks wordt tussen mij een kassameisje.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
jaajaa.. maar verder? geen spannende ruzies ofzo?
Wat is er gebeurt dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... alleen dat het voorlopig niks wordt tussen mij een kassameisje.....
Het is mag niet volgens de wet......quote:
ze is een beetje te jong... ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is mag niet volgens de wet......
Beetje ja.....quote:
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is mag niet volgens de wet......
Ja ik ook......quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...
Vertel eens.. hoe veel beetjes te jong?quote:
In vergelijking met mij? Heel veel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Vertel eens.. hoe veel beetjes te jong?
Wel jammerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In vergelijking met mij? Heel veel.
Ja maar op een dag is het niet meer zo.....quote:
Volgens mij is het wel echt gezonder als je haar gewoon loslaat...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar op een dag is het niet meer zo.....
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Vanuit Utrecht: goeienavond allemaal, lekker weekend gehad?
Heel veel succes alvast!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vind het ook jammer dat ik lb niet heb kunnen meeten (of etc. of soempie)
morgen wordt een spannede dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |