Ik heb geen webcam meer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Neleos het volgende:
Pics?
Oh je moet dus bij oude mensen in de winkel komen, die zijn niet lastigquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
En oude dames in lingeriezaken zijn zo tof.
Ze pakte zonder het te vragen de juiste maten. Bij elk setje was het toch net anders, dus dat vond ik best knap. En ze trok ook niet zomaar het gordijn open om mee te kijken.
PSSSTquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fuck! Dat wilde ik zo graag zien, maar gister eerst naar Topgear gekeken en daarna naar een film.En zaterdag zitten we in Duitsland.
Daar komt het niet op, toch?quote:
Behulpzaam zelfs.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh je moet dus bij oude mensen in de winkel komen, die zijn niet lastig
en jij helemaal klaar in sexy lingerie op bed en dan komt ie maar nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef Soempie het volgende:
En uitgerekend vandaag is Sven later thuis. Hij is naar de sloop.![]()
Shitzooi, ik heb me net helemaal opgedirkt.
Ik vrees dat hij een nieuw onderdeel voor de auto aan het halen is...quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:51 schreef Soempie het volgende:
En uitgerekend vandaag is Sven later thuis. Hij is naar de sloop.![]()
Patat met frikandelquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand suggestie voor wat voor idioot makkelijk eten ik zal halen? Op het moment denk ik aan Chinees maar misschien hebben jullie een leuke andere suggestie
Het is een optie, maar friet heb ik eigenlijk genoeg gehad de afgelopen dagen. Toch bedankt voor het meedenkenquote:
dan neem je alleen frikandellenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een optie, maar friet heb ik eigenlijk genoeg gehad de afgelopen dagen. Toch bedankt voor het meedenken
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan neem je alleen frikandellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik was ook heel blij toen ik een keer fatsoenlijk mijn maten had op laten nemen. En de oudere dames zijn inderdaad prettiger in zulk soort winkelsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
En oude dames in lingeriezaken zijn zo tof.
Ze pakte zonder het te vragen de juiste maten. Bij elk setje was het toch net anders, dus dat vond ik best knap. En ze trok ook niet zomaar het gordijn open om mee te kijken.
Ik voorspel:quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nieuw haar.
Al m'n krullen weg, maar nog wel lang haar in laagjes en een ander kleurtje. En sinds tijden kreeg ik opeens aandacht van kerels op straat.![]()
En toen heb ik een lingeriesetje gekocht van 130,-Ik ben echt de sjaak als Sven het niet mooi vindt.
Had gisteren chinees buffet. Alles geprobeerd behalve de standaard dingen (babi pangang, sate en foe yong hai dus laten staan).quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand suggestie voor wat voor idioot makkelijk eten ik zal halen? Op het moment denk ik aan Chinees maar misschien hebben jullie een leuke andere suggestie
Zou best kunnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik voorspel:
'hmz.. ohja. Leuk. Trek maar uit'
Leuk is dat altijd, ik vind nieuwe dingen proberen vaak ook wel tofquote:[..]
Had gisteren chinees buffet. Alles geprobeerd behalve de standaard dingen (babi pangang, sate en foe yong hai dus laten staan).
Was allemaal erg lekker... maar ik heb geen idee wat ik nu moet bestellen als ik dat bij mn eigen chinees wil halenKan zomaar gebakken hond of kat geweest zijn
![]()
Daar zou ik zeker naar gekeken hebbenquote:Jammer dat deze heren niet op lowlands waren:
Zou ik de tv nog wel even voor aangezet hebben stiekem denk ik.
Ik was gisteren te zien, en volgende keer weer. Ik zit er nog in dusquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe is het nou met je 1 tegen 100 optreden afgelopen? Wel (half) gekeken maar kon het niet helemaal volgen
Hoezo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Ik denk dat ik maar kap met voetbal.......
Vertel...quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Ik denk dat ik maar kap met voetbal.......
Gister een vriendschappelijke wedstrijd gehad die weer onvriendelijk afliep. Ben het nu zat Ik ben best gewend aan klappen krijgen maar ik vind het tijdens voetbal niet horen. . Voetballen doe ik voor de lol en daar horen geen vechtpartijen bij.....quote:
Heb je toch echt het verkeerde team en/of de verkeerde tegenstanders.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gister een vriendschappelijke wedstrijd gehad die weer onvriendelijk afliep. Ben het nu zat Ik ben best gewend aan klappen krijgen maar ik vind het tijdens voetbal niet horen. . Voetballen doe ik voor de lol en daar horen geen vechtpartijen bij.....
Bij ons niet zo vaak maar gister helaas weer wel.... heb nu een tattoo van iemands noppen op mijn dijbeen staan.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je toch echt het verkeerde team en/of de verkeerde tegenstanders.
Bij ons zelden tot nooit wat noemenswaardigs aan de hand eigenlijk
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij ons niet zo vaak maar gister helaas weer wel.... heb nu een tattoo van iemands noppen op mijn dijbeen staan.....
Het was een team dat mogelijk lid zou worden..... Dat is dus nu van de baan. Maar ik moet me nu wel voor het bestuur melden omdat ik die gozer geschopt en geslagen heb nadat hij zei dat hij mij zou af maken als ik commentaar had.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Dan vergaat het plezier je wel idd
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was ook heel blij toen ik een keer fatsoenlijk mijn maten had op laten nemen. En de oudere dames zijn inderdaad prettiger in zulk soort winkels
Ik heb ook mijn haar laten down, bij Coca-Cola op Lowlands![]()
En de afwezigheid van Soempie zal betekenen dat Wiebel thuis is
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was een team dat mogelijk lid zou worden..... Dat is dus nu van de baan. Maar ik moet me nu wel voor het bestuur melden omdat ik die gozer geschopt en geslagen heb nadat hij zei dat hij mij zou af maken als ik commentaar had.....
Ik kreeg een waas voor mijn ogen ivm die doodsbedreiging. Ik heb ook een grens van wat ik kan incasseren.....quote:
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kreeg een waas voor mijn ogen ivm die doodsbedreiging. Ik heb ook een grens van wat ik kan incasseren.....
Nee dat is inderdaad waar. Ik baal nog het meest van het feit dat ik me uit heb laten dagen door zo'n eikel. Maar ik denk wel dat dit consequenties gaat hebben morgen.....dus kan ik dan beter mezelf terugtrekken als spelend lid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellenMaar het is toch best wel
Dan zou ik ook geen zin meer hebben in voetbal hoor
Ik bedoelde voor al die lui.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kreeg een waas voor mijn ogen ivm die doodsbedreiging. Ik heb ook een grens van wat ik kan incasseren.....
Ja ik was heel stom bezig. Ik had inderdaad weg moeten lopen. Meestal doe ik dat ook wel maar gister was ik niet zo helder.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor al die lui.![]()
En natuurlijk ook een beetje voor jou.Tuurlijk is het beter om er van weg te lopen of het met woorden op te lossen, maar kan me ook voorstellen dat je op dat moment daar niet aan denkt.
Nee, de beide elftalleiders hebben al besproken om het hierbij te laten zitten. Zowel ik als die gozer konden daar wel mee leven. Want ik kan wegens mishandeling ook behoorlijk aangepakt worden....quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Ga je ook aangifte doen van die doodsbedreiging?
Ja maar ik denk dat hier wel een schorsing op komt te staan....quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:52 schreef Soempie het volgende:
Morgen toch maar afwachten voor je een beslissing neemt?
Eh, waarover dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef Soempie het volgende:
Wil je ons iets vertellen, Tim?
quote:
Ik dacht even dat je helemaal ging stoppen. Maar misschien is het wel relaxter om alleen die partijtjes te doen en de trainingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hier wel een schorsing op komt te staan....En aangezien ik de partijtjes onderling leuker vind dan de echte wedstrijden is het niet zo'n ramp.
dunno.quote:
Nee, ik zal niet zo snel helemaal stoppen omdat een groot deel van mijn vrienden wel voetballen. Maar ik ben dat gerommel zo zat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je helemaal ging stoppen. Maar misschien is het wel relaxter om alleen die partijtjes te doen en de trainingen.
goede tetstquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij vindt het erg gaaf!
Hij zei dat het net leek of hij een andere vriendin had of dat hij vreemd ging.
Wat hebben ze bij Coca-Cola met jouw haar gedaan?
Ah de enige echte! Veel kijk plezierquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:20 schreef Soempie het volgende:
Kan ik me voorstellen.![]()
Hier gaan we Frankenstein (1931?) kijken.
Wat cool! En een beetje foutquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij vindt het erg gaaf!
Hij zei dat het net leek of hij een andere vriendin had of dat hij vreemd ging.
Wat hebben ze bij Coca-Cola met jouw haar gedaan?
Dat is altijd lekker.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
training ging ultiem waardeloos
maar wel lekker een biertje gedaan op het veld net, het is weer een heerlijke avond
dat weten we woensdagavond weerquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker.....
Hopelijk gaan je wedstrijden wel beter!
Ah cool! Een oefenpotje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat weten we woensdagavond weer
Ja, tegen ons 3e, die zijn best goedquote:
Bij ons duurt het nog even.... voor mij heel lang zelfs denk ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, tegen ons 3e, die zijn best goedgaat leuk worden dus.
En dan zondag, donderdag en zondag beker, daarna begint de competitie weer
quote:
Ha LadyBlackquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Vanuit Utrecht: goeienavond allemaal, lekker weekend gehad?
Wij hebben vandaag van ongeveer 09:30 tot 21:30 door Utrecht gezwalkt en zitten nu lekker te relaxen op de Bed&Breakfastkamer, met free internetEn vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen... Om 6 uur de wekker
Ze hebben een sprookjeshuwelijk.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, op het werfterras waar we zaten te eten heb ik trouwens Gerard Ekdom gespot: wat een kleintje is dat zeg!Dat in tegenstelling tot zn vrouw...
Mja.... en ik had eigenlijk nog naar Ledig Erf gewild, op aanraden van de Utrechters hier, maar vrees dat m dat niet meer wordtquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha LadyBlack
Dat wordt een kort nachtje dus?
Utrecht is inderdaad wel een leuke stad. Ik kom er niet zo vaak meer maar als ik er ben is het wel leuk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja.... en ik had eigenlijk nog naar Ledig Erf gewild, op aanraden van de Utrechters hier, maar vrees dat m dat niet meer wordt
Gelukkig staat Utrecht hoog op de lijst van volgende stad om te wonen(pas over 2 jaar ofzo, maar toch). Ik sta al 3 jaar ingeschreven via Woningnet, dus over een paar jaar moet ik wel kans kunnen maken op een huisje
Waar ga je gaat hij naartoe ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hebben vandaag van ongeveer 09:30 tot 21:30 door Utrecht gezwalkt en zitten nu lekker te relaxen op de Bed&Breakfastkamer, met free internetEn vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen... Om 6 uur de wekker
Hee Meissie!quote:
Na drie weekjes camping weer thuisquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hee Meissie!![]()
Weer thuis of even online?
Ah fijn dat je er weer bent! Het was wel stil zonder je!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Na drie weekjes camping weer thuisGa dit weekend wel weer maar ik ben tot vrijdag hier.
Pap had toch maar geen internet voor daar gepakt
Nou het is wel anders als je er niet bent....quote:
Ja jij bent er weer....quote:
dat zal vast ^^quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou het is wel anders als je er niet bent....![]()
hey Maxima is ineens weer Brian geworden...
jaajaa.. maar verder? geen spannende ruzies ofzo?quote:
Nee.... alleen dat het voorlopig niks wordt tussen mij een kassameisje.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
jaajaa.. maar verder? geen spannende ruzies ofzo?
Wat is er gebeurt dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... alleen dat het voorlopig niks wordt tussen mij een kassameisje.....
Het is mag niet volgens de wet......quote:
ze is een beetje te jong... ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is mag niet volgens de wet......
Beetje ja.....quote:
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is mag niet volgens de wet......
Ja ik ook......quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...
Vertel eens.. hoe veel beetjes te jong?quote:
In vergelijking met mij? Heel veel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Vertel eens.. hoe veel beetjes te jong?
Wel jammerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In vergelijking met mij? Heel veel.
Ja maar op een dag is het niet meer zo.....quote:
Volgens mij is het wel echt gezonder als je haar gewoon loslaat...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar op een dag is het niet meer zo.....
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Heel veel succes alvast!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vind het ook jammer dat ik lb niet heb kunnen meeten (of etc. of soempie)
morgen wordt een spannede dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |