Ik dacht even dat je helemaal ging stoppen. Maar misschien is het wel relaxter om alleen die partijtjes te doen en de trainingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hier wel een schorsing op komt te staan....En aangezien ik de partijtjes onderling leuker vind dan de echte wedstrijden is het niet zo'n ramp.
dunno.quote:
Nee, ik zal niet zo snel helemaal stoppen omdat een groot deel van mijn vrienden wel voetballen. Maar ik ben dat gerommel zo zat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je helemaal ging stoppen. Maar misschien is het wel relaxter om alleen die partijtjes te doen en de trainingen.
goede tetstquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij vindt het erg gaaf!
Hij zei dat het net leek of hij een andere vriendin had of dat hij vreemd ging.
Wat hebben ze bij Coca-Cola met jouw haar gedaan?
Ah de enige echte! Veel kijk plezierquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:20 schreef Soempie het volgende:
Kan ik me voorstellen.![]()
Hier gaan we Frankenstein (1931?) kijken.
Wat cool! En een beetje foutquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij vindt het erg gaaf!
Hij zei dat het net leek of hij een andere vriendin had of dat hij vreemd ging.
Wat hebben ze bij Coca-Cola met jouw haar gedaan?
Dat is altijd lekker.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
training ging ultiem waardeloos
maar wel lekker een biertje gedaan op het veld net, het is weer een heerlijke avond
dat weten we woensdagavond weerquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker.....
Hopelijk gaan je wedstrijden wel beter!
Ah cool! Een oefenpotje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat weten we woensdagavond weer
Ja, tegen ons 3e, die zijn best goedquote:
Bij ons duurt het nog even.... voor mij heel lang zelfs denk ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, tegen ons 3e, die zijn best goedgaat leuk worden dus.
En dan zondag, donderdag en zondag beker, daarna begint de competitie weer
quote:
Ha LadyBlackquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Vanuit Utrecht: goeienavond allemaal, lekker weekend gehad?
Wij hebben vandaag van ongeveer 09:30 tot 21:30 door Utrecht gezwalkt en zitten nu lekker te relaxen op de Bed&Breakfastkamer, met free internetEn vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen... Om 6 uur de wekker
Ze hebben een sprookjeshuwelijk.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, op het werfterras waar we zaten te eten heb ik trouwens Gerard Ekdom gespot: wat een kleintje is dat zeg!Dat in tegenstelling tot zn vrouw...
Mja.... en ik had eigenlijk nog naar Ledig Erf gewild, op aanraden van de Utrechters hier, maar vrees dat m dat niet meer wordtquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha LadyBlack
Dat wordt een kort nachtje dus?
Utrecht is inderdaad wel een leuke stad. Ik kom er niet zo vaak meer maar als ik er ben is het wel leuk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja.... en ik had eigenlijk nog naar Ledig Erf gewild, op aanraden van de Utrechters hier, maar vrees dat m dat niet meer wordt
Gelukkig staat Utrecht hoog op de lijst van volgende stad om te wonen(pas over 2 jaar ofzo, maar toch). Ik sta al 3 jaar ingeschreven via Woningnet, dus over een paar jaar moet ik wel kans kunnen maken op een huisje
Waar ga je gaat hij naartoe ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Vanuit Utrecht: goeienavond allemaal, lekker weekend gehad?
Wij hebben vandaag van ongeveer 09:30 tot 21:30 door Utrecht gezwalkt en zitten nu lekker te relaxen op de Bed&Breakfastkamer, met free internetEn vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen... Om 6 uur de wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |