Ik dacht even dat je helemaal ging stoppen. Maar misschien is het wel relaxter om alleen die partijtjes te doen en de trainingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hier wel een schorsing op komt te staan....En aangezien ik de partijtjes onderling leuker vind dan de echte wedstrijden is het niet zo'n ramp.

dunno.quote:

Nee, ik zal niet zo snel helemaal stoppen omdat een groot deel van mijn vrienden wel voetballen. Maar ik ben dat gerommel zo zat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je helemaal ging stoppen. Maar misschien is het wel relaxter om alleen die partijtjes te doen en de trainingen.

goede tetstquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]

Hij vindt het erg gaaf!
Hij zei dat het net leek of hij een andere vriendin had of dat hij vreemd ging.
Wat hebben ze bij Coca-Cola met jouw haar gedaan?

Ah de enige echte! Veel kijk plezierquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:20 schreef Soempie het volgende:
Kan ik me voorstellen.
Hier gaan we Frankenstein (1931?) kijken.

Wat cool! En een beetje foutquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]

Hij vindt het erg gaaf!
Hij zei dat het net leek of hij een andere vriendin had of dat hij vreemd ging.
Wat hebben ze bij Coca-Cola met jouw haar gedaan?
 En ik had zó gelijk dat ie thuisgekomen was
 En ik had zó gelijk dat ie thuisgekomen was 

Dat is altijd lekker.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
training ging ultiem waardeloos
maar wel lekker een biertje gedaan op het veld net, het is weer een heerlijke avond

dat weten we woensdagavond weerquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker.....
Hopelijk gaan je wedstrijden wel beter!

Ah cool! Een oefenpotje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat weten we woensdagavond weer

Ja, tegen ons 3e, die zijn best goedquote:
 gaat leuk worden dus.
 gaat leuk worden dus. 

Bij ons duurt het nog even.... voor mij heel lang zelfs denk ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, tegen ons 3e, die zijn best goedgaat leuk worden dus.
En dan zondag, donderdag en zondag beker, daarna begint de competitie weer

quote:

En vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen...  Om 6 uur de wekker
 En vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen...  Om 6 uur de wekker  

Ha LadyBlackquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Vanuit Utrecht: goeienavond allemaal, lekker weekend gehad?
Wij hebben vandaag van ongeveer 09:30 tot 21:30 door Utrecht gezwalkt en zitten nu lekker te relaxen op de Bed&Breakfastkamer, met free internetEn vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen... Om 6 uur de wekker

Dat in tegenstelling tot zn vrouw...
  Dat in tegenstelling tot zn vrouw...

Ze hebben een sprookjeshuwelijk.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, op het werfterras waar we zaten te eten heb ik trouwens Gerard Ekdom gespot: wat een kleintje is dat zeg!Dat in tegenstelling tot zn vrouw...

Mja.... en ik had eigenlijk nog naar Ledig Erf gewild, op aanraden van de Utrechters hier, maar vrees dat m dat niet meer wordtquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha LadyBlack
Dat wordt een kort nachtje dus?

(pas over 2 jaar ofzo, maar toch). Ik sta al 3 jaar ingeschreven via Woningnet, dus over een paar jaar moet ik wel kans kunnen maken op een huisje
  (pas over 2 jaar ofzo, maar toch). Ik sta al 3 jaar ingeschreven via Woningnet, dus over een paar jaar moet ik wel kans kunnen maken op een huisje  

Utrecht is inderdaad wel een leuke stad. Ik kom er niet zo vaak meer maar als ik er ben is het wel leuk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja.... en ik had eigenlijk nog naar Ledig Erf gewild, op aanraden van de Utrechters hier, maar vrees dat m dat niet meer wordt
Gelukkig staat Utrecht hoog op de lijst van volgende stad om te wonen(pas over 2 jaar ofzo, maar toch). Ik sta al 3 jaar ingeschreven via Woningnet, dus over een paar jaar moet ik wel kans kunnen maken op een huisje

Waar ga je gaat hij naartoe ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Vanuit Utrecht: goeienavond allemaal, lekker weekend gehad?
Wij hebben vandaag van ongeveer 09:30 tot 21:30 door Utrecht gezwalkt en zitten nu lekker te relaxen op de Bed&Breakfastkamer, met free internetEn vriendje is zn koffer aan het herinpakken voor zn werktripje naar Polen morgen... Om 6 uur de wekker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |