Ja, ik ook.. ik heb Fok! gemist....quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb weer van alles gemist merk ik wel.
Fok! was gehektquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat er aan de hand is![]()
Kijk in MEDquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Een hakker heeft hashiesh van Danny gestolen en toen ingelogd met zijn password en de DOS van Fok! aangevallen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet zo gek dan dat dit gebeurt als FOK! op DOS draaitquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een hakker heeft hashiesh van Danny gestolen en toen ingelogd met zijn password en de DOS van Fok! aangevallen.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef padlarf het volgende:
Fok was de hele nacht down
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
en niet zomaar hashiesh, wel van het merk MD5....quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een hakker heeft hashiesh van Danny gestolen en toen ingelogd met zijn password en de DOS van Fok! aangevallen.
Juicyhil had fok gehacktquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hij is nu admin toch?quote:
Daarom was hij niet op zijn eigen downtime forum aanwezig..wat een baasquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef sinadO het volgende:
Ik denk dat het Emimich was.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef rechtsom het volgende:
[..]
en niet zomaar hashiesh, wel van het merk MD5....
Samen met zijn vader:quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef sinadO het volgende:
Ik denk dat het Emimich was.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een goede reden voor een permabanquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:25 schreef Paul het volgende:
HALLO HIER DE HACKER IK ZIT OP HET ACCOUNT VAN PAUL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:27 schreef Fortitudo het volgende:
wat is er precies gebeurd?Emimich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Dat is slim want dat maakt hem minder verdachtquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef padlarf het volgende:
Fok was de hele nacht down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
waarom heeft hij een bruine poepkleur, wat moet dat voorstellenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:25 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Eindelijk een goede reden voor een permaban
Inderdaad, ik zit nu overal mijn wachtwoord "ledzeppelinschoptkont" te veranderen in "shirtsmetwolvenruleren".quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou knap lullig zijn als iemand voor hetzelfde wachtwoord gebruikte voor 100 andere sites.
Dan sta je daar lekker alles te veranderen.![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou knap lullig zijn als iemand voor hetzelfde wachtwoord gebruikte voor 100 andere sites.
Inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Of gewoon rainbowtables, gratis te downloaden enzoquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Hyman het volgende:
En sowieso moet de hacker de md5 hashies nog decrypten voordat ie je pass wilt pakken, en daarvoor heeft ie of een dictionary nodig, of een library.
Kans is dus klein
Inderdaad, dan heb je binnen een paar minuten een wachtwoord decrypted.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef Me. het volgende:
[..]
Of gewoon rainbowtables, gratis te downloaden enzo
Hoeft niet. Een MD5-hash is 128 bits. Daardoor kunnen meerdere verschillende wachtwoorden dezelfde hash genereren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Hyman het volgende:
En sowieso moet de hacker de md5 hashies nog decrypten voordat ie je pass wilt pakken, en daarvoor heeft ie of een dictionary nodig, of een library.
Kans is dus klein
Ik tril al 2 dagen men.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe, ik was al bijna bang dat ik naar buiten moest om chickies te hosselen zeg
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef Hyman het volgende:
Ik vind hem best lekker werken
Mocht ie het niet meer doen, dan is dit even ter vervaningFok! downtime forum
Er staan maar 2 topicsquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef Hyman het volgende:
Ik vind hem best lekker werken
Mocht ie het niet meer doen, dan is dit even ter vervaningFok! downtime forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |