Ja, ik ook.. ik heb Fok! gemist....quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb weer van alles gemist merk ik wel.
Fok! was gehektquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat er aan de hand is![]()
Kijk in MEDquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Een hakker heeft hashiesh van Danny gestolen en toen ingelogd met zijn password en de DOS van Fok! aangevallen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet zo gek dan dat dit gebeurt als FOK! op DOS draaitquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een hakker heeft hashiesh van Danny gestolen en toen ingelogd met zijn password en de DOS van Fok! aangevallen.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef padlarf het volgende:
Fok was de hele nacht down
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
en niet zomaar hashiesh, wel van het merk MD5....quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een hakker heeft hashiesh van Danny gestolen en toen ingelogd met zijn password en de DOS van Fok! aangevallen.
Juicyhil had fok gehacktquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hij is nu admin toch?quote:
Daarom was hij niet op zijn eigen downtime forum aanwezig..wat een baasquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef sinadO het volgende:
Ik denk dat het Emimich was.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef rechtsom het volgende:
[..]
en niet zomaar hashiesh, wel van het merk MD5....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |