quote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Toch wel wat hoor speciaal voor Honda een wedstrijd gaan kijken.
Enkel omdat je denkt dat ie naar Feyenoord gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Toch wel wat hoor speciaal voor Honda een wedstrijd gaan kijken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:13 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Enkel omdat je denkt dat ie naar Feyenoord gaat.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
gewoon kaasblokjes + worst aangesneden voor VVV
En bij alle goals had Honda een aandeel. Suarez is belangrijk voor Ajax maar Honda is nog veel belangrijker voor VVVquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:15 schreef Bevin het volgende:
VVV toch al negen doelpunten gemaakt in 3 wedstrijden en een beetje
Als die twee samen gaan spelen, maken ze samen meer dan 50 goals per jaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En bij alle goals had Honda een aandeel. Suarez is belangrijk voor Ajax maar Honda is nog veel belangrijker voor VVV
Bij Ajax hebben ze nog een paar andere die redelijk kunnen voetballen. Bij VVV is Honda van immens belang. Zonder hem degraderen ze.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En bij alle goals had Honda een aandeel. Suarez is belangrijk voor Ajax maar Honda is nog veel belangrijker voor VVV
Feyenoord is een stap terug voor Hondaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:13 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Enkel omdat je denkt dat ie naar Feyenoord gaat.
Ja tot 26 september.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Blijft de Fok! VBL Cup weer in Venlo?
Soms moet je een stapje terug doen om er twee vooruit te maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord is een stap terug voor Honda
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:20 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Soms moet je een stapje terug doen om er twee vooruit te maken.
Groningen heeft sowieso geen echte kwaliteitsspelers meer nu, best jammer, als je een paar jaar lang toch aardig wat geld binnen krijgt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Aan die Zonneveld heb je trouwens ook geen flikker, ben blij dat het om een huur gaat en geen koop.
Oh ja helemaal vergeten. Wat waren die slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
Nog even met terugwerkende kracht omdat fok eruit lag:
Vitesse
Hehe.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
Nog even met terugwerkende kracht omdat fok eruit lag:
Vitesse
Granqvistquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef Bevin het volgende:
[..]
Groningen heeft sowieso geen echte kwaliteitsspelers meer nu
Lovre doet me weer verlangen naar Garcia. Wat een slome kutspeler is dat zeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Granqvist![]()
Andersson(helaas is die geblesseerd)
Lovre speelt al maanden bagger, ben ergens wel blij dat zn contract niet is verlengd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Lovre doet me weer verlangen naar Garcia. Wat een slome kutspeler is dat zeg.
Ja voor Groningen misschien wel nuttig, maar voor de betere clubs tov Groningen in Nederland denk ik niet. En dat was een Berg bijvoorbeeld zeker wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Granqvist![]()
Andersson(helaas is die geblesseerd)
Hoeveel is het daar?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Droopie het volgende:
Iemand Willem 2 - Heracles aan het kijken?
Het einde is zeer vermakelijk
89' Willem II Tilburg 0 - 1 Heracles Almeloquote:
Zou me anders niets verbazen als Granqvist deze transferperiode nog naar Ajax of AZ vertrekt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja voor Groningen misschien wel nuttig, maar voor de betere clubs tov Groningen in Nederland denk ik niet. En dat was een Berg bijvoorbeeld zeker wel.
Ze laten in de rust nog wel even de goals zien bij EL tochquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
leuke wedstrijd, hopelijk straks weer 4 doelpunten
Ik geb heb.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het zeuren om nieuwe kleding via de Sponsorloterij.
Gooi de Moun er nog bij en je kunt het administratief af doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als die twee samen gaan spelen, maken ze samen meer dan 50 goals per jaar.
Een Suske & Wiske-album als ondertitel. Dat had ik nooit achter entiteit BSB gezocht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word gek van Jaap Stam:
- goed
- maar goed
- ja goed
- goed
- nah goed
- nou goed²
Hoezo niet? Heb hier toch aardig wat originele tekeningen van Paul Geerts liggen hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Suske & Wiske-album als ondertitel. Dat had ik nooit achter entiteit BSB gezocht.
Ik vraag me inderdaad af waar Sport1 mee bezig is: geen doelpunten van andere wedstrijden in de rust en na afloop, geen alayses, geen PL van de week en vandaag niet het debuut van Huntelaar, terwijl een aantal kanalen ongebruikt is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:40 schreef Droopie het volgende:
Is 0-1 gebleven
Nu fijn de herhaling van de doelpunten
EredivisieLive beats Sport1...voorlopig
Het is te hopen dat Andersson snel weer fit is, kan hij mooi op 10 spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:51 schreef Ungeheuer het volgende:
Lovre.x 100
Waarom toch dat overstapje?
Huntelaar is geschorst, speelt dus niet vandaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af waar Sport1 mee bezig:is geen doelpunten van andere wedstrijden in de rust en na afloop, geen alayses, geen PL van de week en vandaag niet het debuut van Huntelaar, terwijl een aantal kanalen ongebruikt is.
Alleen dunner en sneller waardoor er soms wel iets lukt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Schaken, de "veel geschreeuw, weinig wol" rechtsbuiten, geheel in de lijn van Ellery Caïro.²
OK, dat had ik dan gemist, maar dat neemt niet weg dat Sport1 slecht bezig is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Huntelaar is geschorst, speelt dus niet vandaag.
Voor de rest wel met je eens.
Legendarisch dansje van Laurel and Hardy in "Way Out West". Veruit de beste film die ze hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Huntelaar is geschorst, speelt dus niet vandaag.
Voor de rest wel met je eens.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Matavz speelt ook echt heel slecht. Rijp voor een wissel. Dan maar weer vriend Koç.
Steek eens je middelvinger op naar de scheids. Dan kunnen we zien dat je 't echt bent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:10 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Betrapt. Ik verveel me de pleuris hier op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |