Een Suske & Wiske-album als ondertitel. Dat had ik nooit achter entiteit BSB gezocht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word gek van Jaap Stam:
- goed
- maar goed
- ja goed
- goed
- nah goed
- nou goed²
Hoezo niet? Heb hier toch aardig wat originele tekeningen van Paul Geerts liggen hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Suske & Wiske-album als ondertitel. Dat had ik nooit achter entiteit BSB gezocht.
Ik vraag me inderdaad af waar Sport1 mee bezig is: geen doelpunten van andere wedstrijden in de rust en na afloop, geen alayses, geen PL van de week en vandaag niet het debuut van Huntelaar, terwijl een aantal kanalen ongebruikt is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:40 schreef Droopie het volgende:
Is 0-1 gebleven
Nu fijn de herhaling van de doelpunten
EredivisieLive beats Sport1...voorlopig
Het is te hopen dat Andersson snel weer fit is, kan hij mooi op 10 spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:51 schreef Ungeheuer het volgende:
Lovre.x 100
Waarom toch dat overstapje?
Huntelaar is geschorst, speelt dus niet vandaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af waar Sport1 mee bezig:is geen doelpunten van andere wedstrijden in de rust en na afloop, geen alayses, geen PL van de week en vandaag niet het debuut van Huntelaar, terwijl een aantal kanalen ongebruikt is.
Alleen dunner en sneller waardoor er soms wel iets lukt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Schaken, de "veel geschreeuw, weinig wol" rechtsbuiten, geheel in de lijn van Ellery Caïro.²
OK, dat had ik dan gemist, maar dat neemt niet weg dat Sport1 slecht bezig is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Huntelaar is geschorst, speelt dus niet vandaag.
Voor de rest wel met je eens.
Legendarisch dansje van Laurel and Hardy in "Way Out West". Veruit de beste film die ze hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Huntelaar is geschorst, speelt dus niet vandaag.
Voor de rest wel met je eens.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Matavz speelt ook echt heel slecht. Rijp voor een wissel. Dan maar weer vriend Koç.
Steek eens je middelvinger op naar de scheids. Dan kunnen we zien dat je 't echt bent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:10 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Betrapt. Ik verveel me de pleuris hier op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |