Oh ja helemaal vergeten. Wat waren die slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
Nog even met terugwerkende kracht omdat fok eruit lag:
Vitesse
Hehe.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
Nog even met terugwerkende kracht omdat fok eruit lag:
Vitesse
Granqvistquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:24 schreef Bevin het volgende:
[..]
Groningen heeft sowieso geen echte kwaliteitsspelers meer nu
Lovre doet me weer verlangen naar Garcia. Wat een slome kutspeler is dat zeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Granqvist![]()
Andersson(helaas is die geblesseerd)
Lovre speelt al maanden bagger, ben ergens wel blij dat zn contract niet is verlengd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Lovre doet me weer verlangen naar Garcia. Wat een slome kutspeler is dat zeg.
Ja voor Groningen misschien wel nuttig, maar voor de betere clubs tov Groningen in Nederland denk ik niet. En dat was een Berg bijvoorbeeld zeker wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Granqvist![]()
Andersson(helaas is die geblesseerd)
Hoeveel is het daar?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Droopie het volgende:
Iemand Willem 2 - Heracles aan het kijken?
Het einde is zeer vermakelijk
89' Willem II Tilburg 0 - 1 Heracles Almeloquote:
Zou me anders niets verbazen als Granqvist deze transferperiode nog naar Ajax of AZ vertrekt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja voor Groningen misschien wel nuttig, maar voor de betere clubs tov Groningen in Nederland denk ik niet. En dat was een Berg bijvoorbeeld zeker wel.
Ze laten in de rust nog wel even de goals zien bij EL tochquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:34 schreef gitaarsnaar het volgende:
leuke wedstrijd, hopelijk straks weer 4 doelpunten
Ik geb heb.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het zeuren om nieuwe kleding via de Sponsorloterij.
Gooi de Moun er nog bij en je kunt het administratief af doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als die twee samen gaan spelen, maken ze samen meer dan 50 goals per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |