Join the club, had ik vanochtend ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens.. ik word altijd zo chagrijnig als ik iets programmeer en dat werkt voor de helft. En dan vooral als dat gedeelte dat niet werkt, om totaal onlogische en niet te verzinnen redenen niet werkt
Als je bedoeld nieuw in dit topic, dan welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:37 schreef Californium het volgende:
dankjewhehe.... voor het praatje .... hoop ik
Hoi Djrexben jij nieuw?
even het programma opnieuw opstarten kan soms een oplossing zijn..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Join the club, had ik vanochtend ookTotaal onverklaarbaar en nog steeds geen oplossing..
Heb vanochtend zelfs heel de server opnieuw opgestart zonder resultaatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
even het programma opnieuw opstarten kan soms een oplossing zijn..
* Psychonikeo keeps fingers crossed
nee idd.. misschien is dat wel de uitvinding van de eeuw dan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb vanochtend zelfs heel de server opnieuw opgestart zonder resultaatMijn programma presteert het om verschillende data op hetzelfde adres weg te schrijven. Als je dat bewust probeert lukt/kan dat volgens mij niet eens
Ben nu in C# een applicatie aan het maken die hetzelfde doet maar waarin het wel werkt. Die roep ik dan vanuit mijn C++ applicatie als DLL weer aan. NIet echt optimaal, maar het werkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee idd.. misschien is dat wel de uitvinding van de eeuw dan!
Opnieuw opstarten van het programma werkt niet. De bestandjes 1 voor 1 toevoegen, eerst met originele bestandsnaam weer te geven en daarna pas te renamen is wel de oplossing
soms zijn omwegen onvermijdelijk lijkt het welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben nu in C# een applicatie aan het maken die hetzelfde doet maar waarin het wel werkt. Die roep ik dan vanuit mijn C++ applicatie als DLL weer aan. NIet echt optimaal, maar het werkt.
ja.. zelfde hier alleen dan zonder verjaardagquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef DjRex89 het volgende:
Ach zo leer ik ook weer eens wat nieuws want nog nooit met C# gewerkt
Nog maar 20min te gaan en dan eindelijk thuis mn verjaardag vieren
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
naja.. ik loop dan ook geen stage meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:27 schreef DjRex89 het volgende:
Gelukkig maar, anders heb je er ook niet veel aan he
Nu op weg naar huis
dat blijft lastigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daar maak je je toch niet druk om?
*snapt vrouwen nooit
Jij zit je vast ook dagelijks af te vragen van welke punkband je een t-shirt aan moet doen naar je werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
*snapt vrouwen nooit
dat ik belangrijk! daar worden foto's van gemaakt en je wil er beter uitzien dan iedereen daarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
*snapt vrouwen nooit
Dat is mij ook best goed gelukt zonder al te veel nadenken over mijn kleding.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ik belangrijk! daar worden foto's van gemaakt en je wil er beter uitzien dan iedereen daar
Haha nou, dat valt je mee. Had vandaag een Korn shirt aan, en toen kreeg ik van een collega de vraag of ik veel naar 'harde muziek' luisterde... en kwam tot de ontdekking dat ik voor het eerst in zeven weken een bandshirt aan had naar de baas...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij zit je vast ook dagelijks af te vragen van welke punkband je een t-shirt aan moet doen naar je werk.
Nee, iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nou, dat valt je mee. Had vandaag een Korn shirt aan, en toen kreeg ik van een collega de vraag of ik veel naar 'harde muziek' luisterde... en kwam tot de ontdekking dat ik voor het eerst in zeven weken een bandshirt aan had naar de baas...
Verder trek ik gewoon het eerste beste droge shirt van het wasrek, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |