Oe, jaquote:
Deanquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Luc
Ik ga denk ik vandaag maar eens wat opruimen en schoonmaken hierzo.
nee...quote:
Maar ik ben dan ook een enorme autogekquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, iedere week?Ik heb mijn auto pas één keer gewassen sinds ik 'em heb.
Meestal had mijn vader 'em al gewassen, omdat hij de zijne ook deed.
![]()
motor
nicooooooooooooooooooo
rex
Ik neem ze sowieso met een rotgang, tussen mijn huis en de baas liggen zelfs 4 waar ik mensen kan inhalen óp de rontondequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef DjRex89 het volgende:
Vannacht nog bijna met 80km/h over een rotonde gevlogen![]()
Blijkbaar vond de gemeente het nodig om tijdens mijn vakantie daar opeens een rotonde aan te leggen maar ik had hem niet verwacht en hij was ook niet verlichtUiteindelijk vol op de rem gegaan en nog net met een rotgang de rotonde kunnen nemen..
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
je hebt wel lichten op je auto toch?
oh ja.. auto's met verlagingquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een enorme autogek
Moet nog wel een wielkastrand er weer op zetten [lang leve verlaging] en dan nog uitmesten en wachten op een set banden zodat ik weer 4 gelijke velgen eronder heb
Is een 80km/h die overgaat op een 50km/h weg. Om mensen af te remmen hebben ze dus blijkbaar een rotonde gemaakt..quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En sinds wanneer heb je op 80 km/h-wegen rotondes?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja.. auto's met verlagingMoeten ze vervolgens met minder dan stapvoets over een drempel, omdat ze anders vast komen te zitten.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |