Geen soundquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Nfs: Shift, toch maar even in de gaten houden. Ziet er verdomde goed uit.
Zwaar vet, eindelijk weer een goede Need for Speed!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
EA kennende nog voor de release, 17 september.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ziet er wel netjes uit ja... Ben helaas niet zo'n fan van racegames, maargoed... Wanneer komt er een demo van Shift?
Ja.quote:
Zeg het ze Cyb! NFS Shift, dé racer van dit seizoen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Oppakken!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg het ze Cyb! NFS Shift, dé racer van dit seizoen!
alles met draken is gayquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:16 schreef AQuila360 het volgende:
Niemand heeft het over Dragon Age![]()
Dat wordt vet![]()
quote:
Forza krijgt nog een hele kluif aan Shift, die game speelt echt geweldig. Het ligt een beetje tussen arcade en sim in, geluid is super en dit wordt de eerste game die ik vanuit de cockpitview ga spelen. Leuk detail: de reflectie van je dashbord zie je gewoon in je vooruitquote:
Verkoopt erg goed voor 'bagger' danquote:
Forza is een hele andere league als Shift... Shift is een soort van Dirt. Heel erg leuk maar na een tijdje wil je meer... (Meer auto's, circuits etc.)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Forza krijgt nog een hele kluif aan Shift, die game speelt echt geweldig. Het ligt een beetje tussen arcade en sim in, geluid is super en dit wordt de eerste game die ik vanuit de cockpitview ga spelen. Leuk detail: de reflectie van je dashbord zie je gewoon in je vooruit
Hij is ook echt boven verwachting goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
NFS deed het geluid altijd al super goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Forza krijgt nog een hele kluif aan Shift, die game speelt echt geweldig. Het ligt een beetje tussen arcade en sim in, geluid is super en dit wordt de eerste game die ik vanuit de cockpitview ga spelen. Leuk detail: de reflectie van je dashbord zie je gewoon in je vooruit
Preciesquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Forza is een hele andere league als Shift... Shift is een soort van Dirt. Heel erg leuk maar na een tijdje wil je meer... (Meer auto's, circuits etc.)
Jij hebt forza 3 gespeeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is ook echt boven verwachting goed
Beetje Forza 3 maar dan iets meer arcade. Hij is minder goed dan F3, maar absoluut een goede game
Oh... en als voer voor de fanboys:
Forza 3 is mooier dan GT5. GT5 heeft prachtige textures buiten de baan, maar als je in de verte op de baan kijk is het gewoon niet super afgewerkt. Forza 3 is echt tot in de puntjes tip top in orde. Maar die hebben ook (op de baan die ik gespeeld heb) geen grote gebouwen of andere dingen buiten de baan staan.
Voor mij is het baggerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:37 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Jij vindt Halo bagger, dus is het bagger. Yup, geloofwaardig
Valt tegen hoor, qua racegevoel zou ik echt de nieuwe NFS prefereren boven Forza 3. Forza speelde natuurlijk ook geweldig, maar toch was ik meer te spreken over Shift. (En dat zeg ik als die hard Forza 2 fanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Forza is een hele andere league als Shift... Shift is een soort van Dirt. Heel erg leuk maar na een tijdje wil je meer... (Meer auto's, circuits etc.)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Net terug van Gamescom
Mass Effect 2 is vet!
En Dragon Age ook
Hoe bedoel je racegevoel? Is het de besturing of juist het gevoel van snelheid, en is dat laatste niet overdreven hoog in Shift?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, qua racegevoel zou ik echt de nieuwe NFS prefereren boven Forza 3. Forza speelde natuurlijk ook geweldig, maar toch was ik meer te spreken over Shift. (En dat zeg ik als die hard Forza 2 fan)
Echt, niemand kan zeggen welke game fijner speelt en beter is voordat hij beide games gespeeld heeft. EA heeft echt grote stappen gezet met Shift.
Gewoon het complete gevoel. Als je bij Shift aan het racen was had je een goed gevoel wanneer je auto uit zou breken en wat de auto wel en niet kon. Ik heb op een gegeven moment aan het einde van de race de auto echt de baan uit laten vliegen maar als je dan remde en het stuur omgooije voelde je zelfs dat de auto op het einde daarvan begon te stuiteren op de voorbanden omdat het stuur gedraaid stond. Vlieg je dan eindelijk de muur in wordt alles grijs, vaag en je hoort zelfs de coureur kreunen van de klap.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe bedoel je racegevoel? Is het de besturing of juist het gevoel van snelheid, en is dat laatste niet overdreven hoog in Shift?
Als je je wielen dwars zet welquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef kepler het volgende:
Hmm klinkt wel goed. Alleen dat stuiteren is gek, want volgens mij kan dat niet zomaar in het echt?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon het complete gevoel. Als je bij Shift aan het racen was had je een goed gevoel wanneer je auto uit zou breken en wat de auto wel en niet kon. Ik heb op een gegeven moment aan het einde van de race de auto echt de baan uit laten vliegen maar als je dan remde en het stuur omgooije voelde je zelfs dat de auto op het einde daarvan begon te stuiteren op de voorbanden omdat het stuur gedraaid stond. Vlieg je dan eindelijk de muur in wordt alles grijs, vaag en je hoort zelfs de coureur kreunen van de klap.
En het gevoel van snelhed is niet overdreven hoog in Shift, eigenlijk had ik ook een beetje het idee dat ik Forza aan het spelen was, maar dan met een toffere cockpitview
Zoals AQuila al zegt: als je wielen dwars staan kunnen ze niet meer rollen he, dus dat gaat stuiteren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef kepler het volgende:
Hmm klinkt wel goed. Alleen dat stuiteren is gek, want volgens mij kan dat niet zomaar in het echt?
Ik probeer de demo wel eens
Wat je zegt klinkt wel goed allemaal. Alleen denk ik niet dat ik hem ga halen omdat je dan misschien net zo goed Forza 3 kunt gaan spelen? De andere NFS heb ik wel gespeeld omdat die meer dat racen door een stad waren met die toffe sjonnie bakkenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zoals AQuila al zegt: als je wielen dwars staan kunnen ze niet meer rollen he, dus dat gaat stuiteren.
Dacht tijdens het spelen ook dat het scherm waar ik op zat te spelen ingebrand was, maar dat bleek dus de reflectie van het dashbord op de voorruit te zijn![]()
Ik kan in ieder geval niet wachten op 17 september
Alleen heeft Forza nog geen Spa Francorchampsquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat je zegt klinkt wel goed allemaal. Alleen denk ik niet dat ik hem ga halen omdat je dan misschien net zo goed Forza 3 kunt gaan spelen? De andere NFS heb ik wel gespeeld omdat die meer dat racen door een stad waren met die toffe sjonnie bakken
Is er al een complete track list bekend voor Forza 3?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen heeft Forza nog geen Spa Francorchamps![]()
Het zijn gewoon allebei goede racegames, en ik als racegamer kan dus de rest van het jaar bezig blijven met al die racegames die uitkomen. Als je maar 1 racegame wilt halen wordt de keuze lastig, ze zijn namelijk allebei geweldig.
Dan ga je over de bocht door, je glijdt met onderstuur rechtdoor. Stuiteren heb ik nog nooit gezienquote:
Volgens mij niet, maar ik kan me niet indenken dat ze hem ineens wel toevoegen. Misschien als DLC maar ik zit nog steeds op die van Forza 2 te wachten.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is er al een complete track list bekend voor Forza 3?
Als je dan ook vaart minderd krijg je op een gegeven moment weer grip he, banden kunnen dan weer aan de weg klampen en als je dan de rem gewoon ingedrukt houdt ga je stuiteren (nog steeds met de wielen dwars he)quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan ga je over de bocht door, je glijdt met onderstuur rechtdoor. Stuiteren heb ik nog nooit gezien(ja in mn gare zeepkist-auto
)
En Shift heeft geen Circuit de la Sarthe...quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen heeft Forza nog geen Spa Francorchamps![]()
Het zijn gewoon allebei goede racegames, en ik als racegamer kan dus de rest van het jaar bezig blijven met al die racegames die uitkomen. Als je maar 1 racegame wilt halen wordt de keuze lastig, ze zijn namelijk allebei geweldig.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Net terug van Gamescom
Mass Effect 2 is vet!
En Dragon Age ook
ziet er wel meer cartoony uit dan deel 1 , kan ook aan de locatie liggen .quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mass Effect 2
http://kotaku.com/5341763(...)shepard-strikes-back
[ afbeelding ]
Mass Effect 2 definitely looks to improve upon the original with some of the features we saw during Gamescom. Graphically, the game looks even more spectacular. And the story segments we saw definitely had me interested in revisiting the original. I really want to know what the hell is going on.
Tevens eindelijk een goede framerateZe leren het wel bij Bioware!
http://www.gamersyde.com/(...)y_view-12504_en.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt meer aan de screens, want het stuk wat ik heb gespeeld was grafische niet veel anders dan deel 1.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ziet er wel meer cartoony uit dan deel 1 , kan ook aan de locatie liggen .
quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:38 schreef Wessiej het volgende:
Waar is de liefde voor:Smackdown vs Raw 10
Waarom ik dit post? Geen idee, het kan de alcohol zijn, het kan zijn dat ik niet echt kan slapen, maar het kan ook zijn omdat ik jullie moet informeren over het beste spel van dit jaar. Echt waar? Ja.
Smackdown vs F'n Raw 2010, wat is er nieuw dit jaar dan. Van alles, gameplay aanpassingen en graphics aanpassingen uiteraard, maar het belangrijkste is: Create-a-Story. Jij bent de baas van de shows en bepaalt alles wat er gebeurd, van wedstrijden tot cut-scenes, waarin je zelf de teksten kan schrijven van wat de worstelaars zeggen, epic hé. Deze kan je online zetten en mensen kunnen het met 1 klik (a lá Little Big Planet) van je downloaden.
Releasedate (hoe kan het ook anders) 23 oktober. Day fucking ONE for me.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://ps3.ign.com/articles/101/1017296p1.html
Royal Rumble op de SNESquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:08 schreef Wouter2006 het volgende:
Smackdown vs Raw, heb toen 2007 gehaald, damn wat een laadtijden had dat spel zeg.
2010 lijkt me niks vernieuwend.
Het kan sowieso niet tippen aan Wrestlemania The Arcade Game,
damn wat heb ik da vroeger veel gespeeld
[ afbeelding ]
Basketball is wel vet hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
WWE
Worstelen
Sowieso Amerikaanse sporten
Wessiej
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
WWE
Worstelen
Wessiej
Yeah heb ik nog wel liggen maar eigenlijk vind ik het wel weer eens tof om wat meer SP te doen in plaats van verslaafd te zijn aan MPquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:30 schreef kepler het volgende:
regel zo'n 2 daagse code(of dan meerdere
)
VET!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:08 schreef Wouter2006 het volgende:
Smackdown vs Raw, heb toen 2007 gehaald, damn wat een laadtijden had dat spel zeg.
2010 lijkt me niks vernieuwend.
Het kan sowieso niet tippen aan Wrestlemania The Arcade Game,
damn wat heb ik da vroeger veel gespeeld
[ afbeelding ]
Spanky? Waarom doe je dat uberhaupt via een CC? Terwijl zon kaartje bijna 50% goedkoper is?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niks tegen Madden!
Anywho, mn Live is verlopen en ik heb mn creditcard gemaxeddat wordt ff een lange week zonder live! (en dus ook zonder dirt 2 demo...)
Natuurlijk wil ik zo'n kaatje, maar dan heb ik wel mn CC nodig om die aan te kunnen schaffenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanky? Waarom doe je dat uberhaupt via een CC? Terwijl zon kaartje bijna 50% goedkoper is?
Sorryquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik zo'n kaatje, maar dan heb ik wel mn CC nodig om die aan te kunnen schaffen
Ik ben niet achterlijk!
Ooit eens aangevraagd maar nooit echt werkend gekregen icm met mn creditcard... Dus dan maar ff wachtenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorryvergeef mij Spankmeester
![]()
Ik dacht dat je echt via live met je CC deed! Maar heb je geen paypal en die shit?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
WWE
Worstelen
Wessiej
goeiezaak ookquote:
Gamehubs...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:55 schreef Wouter2006 het volgende:
wie weet waar je nu redelijk goedkoop een jaar live kan kopen?
http://www.microsoftpointsxbox.com/ werkt nie meer
quote:
http://www.maximuscards.comquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:55 schreef Wouter2006 het volgende:
wie weet waar je nu redelijk goedkoop een jaar live kan kopen?
http://www.microsoftpointsxbox.com/ werkt nie meer
http://twitter.com/colinsco/status/3458024544quote:I got confirmation at Cologne's Gamescom that Beyond Good & Evil 2 is on hold for now. No idea if it's def or temporary but it sucks.
Stelletje coño's! En mij afschepen met 1,5 minuut aan een of andere gare special ops missie!quote:
Dit is gewoon de sneeuwmissie die ze op de E3 al hadden laten zien. Deze showden ze in zaal 6 Spankquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stelletje coño's! En mij afschepen met 1,5 minuut aan een of andere gare special ops missie!
Oh naja heel die E3 unit niet gekeken en ik geloofde jou dat het niet zo boeiend was in Keulenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit is gewoon de sneeuwmissie die ze op de E3 al hadden laten zien. Deze showden ze in zaal 6 SpankNiets nieuws onder de zon.
Dat is gewoon deze filmpje yo!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh naja heel die E3 unit niet gekeken en ik geloofde jou dat het niet zo boeiend was in Keulen
Hmm, nog steeds veel geld eigenlijkquote:Xbox Live Arcade deal of the week
24 Augustus: GTA IV: The Lost And Damned
Huidige prijs: 1600
Prijs na korting: 1200
Kortingspercentage: 25%
Hell no dude, Lost & Damned is leuker dan GTA4 zelf, het geld echt wel waard!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, nog steeds veel geld eigenlijk
Nee sorry, zit zomaar 15 uur gameplay aan, 50 nieuwe liedjes, veel nieuwe dingen, nieuw verhaal die érg leuk is. Geniale uitbreiding.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, nog steeds veel geld eigenlijk
Yep, als je die niet hebt moet je eind oktober die Episodes-pack halen, die is standalonequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Spank heb je wel GTA 4 nodig om die te spelen?
Vond Firefight wel tof om te doen, maar game zag er echt niet uit.. Het is dezelfde lage resolutie zonder AA, dus ENORM veel kartelrandjes die je nog es extra goed zag omdat we op een demo-pod speelden. Firefight speelde wel lekker though, gewoon Halo maar dan met een soort van GoW Horde idee, en dan met een beperkt aantal respawns per wave van aanvallers.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
Dat stripje achter in de PU van Batman is toffff
Oja Spank wat vond jij van ODST dan?
Je krijgt het druk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef Wessiej het volgende:
Wacht, The Ballad of Gay Tony komt ook 23 oktober uit? Shiiiiiit, dan komen er die dag dus 6 of 7 spellen mijn huis binnen
Maar... Motorrijden... Dat vond ik kut in GTA... Overtuig me eens!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hell no dude, Lost & Damned is leuker dan GTA4 zelf, het geld echt wel waard!
Is superveel verbeterd, het rijdt echt heel erg lekker. Je stuitert ook niet zomaar meer van je bike afquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar... Motorrijden... Dat vond ik kut in GTA... Overtuig me eens!
Ah, dat scheelt al. Misschien dat ik 'm maar download dan om het gat te vullen tot Batman.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is superveel verbeterd, het rijdt echt heel erg lekker. Je stuitert ook niet zomaar meer van je bike af
Ik wacht tot de gay ballad release en ik koop de retail versie. Krijg je dat motor gedoe gratis bijquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt al. Misschien dat ik 'm maar download dan om het gat te vullen tot Batman.
Oh en je hebt een dubbelloops shotgun die je kan gebruiken op de motor en dat is über!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt al. Misschien dat ik 'm maar download dan om het gat te vullen tot Batman.
Bron?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht tot de gay ballad release en ik koop de retail versie. Krijg je dat motor gedoe gratis bij
Twee super DLC's voor een mooie prijsquote:
Vond die missie's en verhaallijn anders helemaal niet zo spectaculair. Beter wacht je inderdaad op die disc.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar... Motorrijden... Dat vond ik kut in GTA... Overtuig me eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Over die "Episodes from Liberty City", bol.com vraagt er gewoon effe 45 euro vol. http://www.bol.com/nl/p/g(...)007090702/index.html
Ik zal zo eens op Youtube kijken om het level weer voor de geest te halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goddomme wat wordt Splosion Man lastig nuHeb 21 minuten gedaan over 3-3 waarbij het laatste stuk echt een bitch was!
Aha ik zie het al, dat laatste stuk heb ik pas na iets van 15 pogingen weten te halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zal zo eens op Youtube kijken om het level weer voor de geest te halen.
Brb.
21 minuten is wel erg veelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goddomme wat wordt Splosion Man lastig nuHeb 21 minuten gedaan over 3-3 waarbij het laatste stuk echt een bitch was!
quote:XBLA: This Week On XBLA - Invincible Tiger, Watchmen Part 2, NBA 2K10 Draft Combine
"Invincible Tiger: The Legend of Han Tao is the first 3-D kung fu game on Xbox LIVE Arcade and the ideal game for fans of martial arts movies and classic beat-'em-up action games. Feel like you're part of a classic 70s kung fu film as you defeat waves of ruthless enemies and cunning bosses with a variety of unique attacks and combos."
Invincible Tiger will be available this Wednesday for 1200MSP.
"It's June 1977, and any day now the passage of the Keene Act will outlaw all masked vigilantes not sanctioned by the government. Rorschach has uncovered a mysterious missing person's case. Together with the help of Nite Owl, the pair has set out to find the young girl in Watchmen: The End is Nigh Part 2. Their search takes them deep into the depraved, sleazy corners of the city, and eventually face-to-face with the mysterious Twilight Lady. The seedy underbelly of New York beckons … will you take the call?"
Watchmen: The End Is Nigh Part 2 will be available this Wednesday for 1200MSP ($5 cheaper than the first episode).
"Enhance your NBA 2K10 experience with NBA 2K10: Draft Combine, the exclusive game from 2K Sports that allows you to create your own custom NBA player and live the life of an NBA hopeful going through the real NBA Draft Combine in Chicago's Attack Gym. Improve your game through drills and Draft Combine scrimmages to increase your NBA draft stock, then pick up a copy of NBA 2K10 to find your created player waiting for you in the all-new My Player mode to experience the NBA Draft and begin your path to NBA stardom."
Draft Combine will be available this Wednesday in North America, Hong Kong, Singapore, Taiwan and India for 400MSP.
Op zich een leuk idee, maar hoort zoiets niet gewoon in de game zelf? Fable 2 had ook zoiets, maar je kon de games uiteindelijk ook in Fable 2 spelen.quote:"Enhance your NBA 2K10 experience with NBA 2K10: Draft Combine, the exclusive game from 2K Sports that allows you to create your own custom NBA player and live the life of an NBA hopeful going through the real NBA Draft Combine in Chicago's Attack Gym. Improve your game through drills and Draft Combine scrimmages to increase your NBA draft stock, then pick up a copy of NBA 2K10 to find your created player waiting for you in the all-new My Player mode to experience the NBA Draft and begin your path to NBA stardom."
Draft Combine will be available this Wednesday in North America, Hong Kong, Singapore, Taiwan and India for 400MSP.
ja, smerige actiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Op zich een leuk idee, maar hoort zoiets niet gewoon in de game zelf?
quote:Batman Arkham Asylum voor de PS3 of Xbox 360: ¤ 44,00 !!
Ratchet & Clank: Quest for Booty voor de PS3: ¤ 9,00 !!
Wolfenstein voor de PS3 of Xbox 360: ¤ 44,00 !!
Mario Strikers Charged voor de Wii: ¤ 22,00 !!
27 voor 3-5quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
21 minuten is wel erg veeldat level toevallig gister ook gedaan, en ik deed er 8 minuten over.... echt een fantastisch verslavend spel! Met z'n 2en is het trouwens nog moeilijker
Yeah, thanks voor de heads up, heb het nieuwsbericht even aangepastquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:
voor de liefhebbers: Pinnacle Station staat online voor Mass Effect
Echt dikke aanbiedingen, jammer dat ik niet in de buurt woon. Zal goed druk wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:
@ Opening Nedgame aankomende zaterdag, om 10.00 uur, in Dordrecht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder nog:
[..]
How sad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:21 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag chill Shadow Complex gratis uitgespeeld vanwege die bug in de demo
In totaal iets meer dan 5 uur volgens mij. Na afgelopen 2maand 8400punten te hebben gekocht en ook nog eens lowlands kon ik het niet laten om misbruik te maken van die bugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
How sad.
Hoelang heb je erover gedaan? Moet er nog aan beginnen. Ben op het moment te verslaafd aan Splosion Man.
Vet!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect avatar kleding. Tevens nieuwe DLC in de store, maar dat was al bekend.
[ afbeelding ]
ME2 , misschien ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet!
Ik wil toch wel zo'n armor ding gaan halen maar ik vraag me af of die later niet als award komen bij zo'n game?
Dit hebben ze vast gecaptured van een dikke pcquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II GC 09: Open World Interview Pt. I HD
Mafia II GC 09: Open World Interview Pt. 2 HD
Men wat ziet dit er goed uit.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit hebben ze vast gecaptured van een dikke pc
jeeeeejquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect avatar kleding. Tevens nieuwe DLC in de store, maar dat was al bekend.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de control scheme knurft. Het betreft hier de 360 versie dus.
VeTquote:
En terecht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:55 schreef Wouter2006 het volgende:
1 Halo spel gekocht; Halo 3
Voor mij nooit meer een Halo spel, ik vind het echt 10x niks, sorry.
Sorry man. Hoef je niet meteen te gaan schelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de control scheme knurft. Het betreft hier de 360 versie dus.
FIFAquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb zin om een onnozel online spel te spelen met iemand die net zo slecht is als ik
quote:
Ja dusquote:
COD4 is voor mij nu ook een hel. Mensen zijn echt beter geworden. Je was toch goed in Forza 2?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Oppakken kerel, ik wil een verslavend spel spelen waar nog meer mensen slecht in zijnWant ik zie alweer voor me hoe ik een kill/death ratio heb van 1/40 met COD4 dus
Goed in Forza?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
COD4 is voor mij nu ook een hel. Mensen zijn echt beter geworden. Je was toch goed in Forza 2?
Ik was ook eerst heel slecht in FIFA. Maar inmiddels na heeel wat potjes online te hebben gespeeld straf ik bijna iedereen af.
Ik kreeg die net van Cybquote:
Geleuter. Ik heb helemaal niks toegestuurd. Vrijwel iedere persoon uit mijn friendslist heeft 'm zomaar toegestuurd gekregen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kreeg die net van Cybzal wel virus zijn
[ afbeelding ]
En wat nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb 'm niks toegestuurd.
Maar m'n neefje is gelijk naar de site gegaan en heeft zich ingelogd onder mijn gegevens. Gevolg: ik kan niet meer inloggen op m'n hotmail account. Great.....
Ik probeer m'n wachtwoord nu opnieuw in te stellen door antwoord te geven op de geheime vraag. Deze geheime vraag is echter in het Engels en voor mij volstrekt onbekend....quote:
Dude er is een crisis gaandequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2 van de EA persconferentie
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-electronic-arts/54951
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geleuter. Ik heb helemaal niks toegestuurd. Vrijwel iedere persoon uit mijn friendslist heeft 'm zomaar toegestuurd gekregen.
Maar m'n neefje is gelijk naar de site gegaan en heeft zich ingelogd onder mijn gegevens. Gevolg: ik kan niet meer inloggen op m'n hotmail account. Great.....
Ik snap ook niet waarom je op zo'n link zou klikken,... laat staan ook nog inloggenquote:
Als je daar intrapt verdien je het eigenlijk ook gewoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je op zo'n link zou klikken,... laat staan ook nog inloggenDie Gamertag zal naar mijn idee niet lang leven denk ik.
De Banjo Kazooie games van XBLA. De Lego games,... misschien Kameo,... de Viva Pinata serie,... Cars?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, is er ergens een shortlist van leuke titels voor kinderen tussen de 4 a 6 en de 12 jaar? Dus een beetje verantwoorde titels (geen GTA). We gaan vor de schatjes twee gameplekken inrichten op de naschoolse opvang, en waarschijnlijk wordt ééntje een Xbox plek. Heb je suggesties voor titels die wel nog verkrijgbaar zijn dan hoor ik het graag. Graag met een lichte focus op 2 a 4 player games
Voor de 12 jaar Street Figher IV, lekker tegen elkaar vechten blijft altijd leuk, een sportspel als Fifa 09 werkt ook altijd goed. Als je 12 jaar bent mag je wel wat grofs hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, is er ergens een shortlist van leuke titels voor kinderen tussen de 4 a 6 en de 12 jaar? Dus een beetje verantwoorde titels (geen GTA). We gaan vor de schatjes twee gameplekken inrichten op de naschoolse opvang, en waarschijnlijk wordt ééntje een Xbox plek. Heb je suggesties voor titels die wel nog verkrijgbaar zijn dan hoor ik het graag. Graag met een lichte focus op 2 a 4 player games
De Lego games,... misschien Kameo,... de Viva Pinata serie,... Cars.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:35 schreef Khadgar het volgende:
Download titels (Arcade) gaan helaas niet lukken, ik ga geen betaal-account aan dat ding koppelen (waarschijnlijk geeneens internet).
@Wessiej, ja dat is mooi, maar op een opvang kom ik er niet mee weg als een kleuter zombies gaat knallen
Alle lego games zijn het beste, vinden kinderen van 4 leuk, maar ook die van 12.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De Lego games,... misschien Kameo,... de Viva Pinata serie,... Cars.
Lego -Batman, -Indiana Jones en -Star Wars zijn super games voor ze. Daar zou ik voor gaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:40 schreef Khadgar het volgende:
Ja zelfs ik (27) vind Lego Starwars briljant
@Chocobo, ik zag het al, bedankt voor de tips!
Wordt geheid ruziequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef Khadgar het volgende:
Is dat 'you're in the movies' eyetoy kloon ding nog wat?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb maar meteen de CC van m'n broer in m'n account laten blokkeren. Dat zal ze leren, vuile faggots.
wie zijn zequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hebben nu ook mijn vaste bestelling bij de lokale chinees achterhaald![]()
Daar zijn ze op uit !!
Lees even een stukje terugquote:
ik lees nooit sc terugquote:
Dit was geen SC maar belangrijk!!quote:
samenvatting ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit was geen SC maar belangrijk!!
Gastquote:
quote:
Je kan met een silver-account toch ook Arcade downloaden? (Zonder internet wordt dat iets moeilijkerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:35 schreef Khadgar het volgende:
Download titels (Arcade) gaan helaas niet lukken, ik ga geen betaal-account aan dat ding koppelen (waarschijnlijk geeneens internet).
@Wessiej, ja dat is mooi, maar op een opvang kom ik er niet mee weg als een kleuter zombies gaat knallen
Eh, hij is voor ajax. Dan heb je sowieso geen voetbal verstand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij al wat positiefs gelezen over PES10?
Mensen die de Nederlandse competitie kijken hebben sowieso geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Eh, hij is voor ajax. Dan heb je sowieso geen voetbal verstand.
support your local teamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die de Nederlandse competitie kijken hebben sowieso geen verstand van voetbal.
Cambuurquote:
Jij kijkt nooit verder dan insidegamer en Fok?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij al wat positiefs gelezen over PES10?
Dat is nog altijd aanzienlijk meer dan de carnavalknurften uit Eindhoven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Eh, hij is voor ajax. Dan heb je sowieso geen voetbal verstand.
Mond.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd aanzienlijk meer dan de carnavalknurften uit Eindhoven.
PES ziet er gewoon weer belachelijk slecht uit en is weer exact hetzelfde gezeik als vorig jaar. Oa gezeur over "oude" builds op de Gamescom en dat er nu al een veeeel betere preview versie is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit verder dan insidegamer en Fok?
http://www.videogamer.com/xbox360/pes_2010/preview-1921.html
http://www.eurogamer.net/(...)on-soccer-hands-on_5
Wat ik tot dusver uit het merendeel van de previews opmaak is dat het visueel gezien juist een flinke vebetering is t.o.v. de voorgaande delen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:42 schreef Un4 het volgende:
[..]
PES ziet er gewoon weer belachelijk slecht uit en is weer exact hetzelfde gezeik als vorig jaar. Oa gezeur over "oude" builds op de Gamescom en dat er nu al een veeeel betere preview versie is.
Keepers zijn dramatisch, snelle spelers lopen iedereen zonder problemen voorbij en de game reageert traag.
FIFA 10 all the way, Konami is na PES 6 compleet de weg kwijt imho.
Visueel gezien maken ze inderdaad een aardige stap, maar laat dat nu juist het minst belangrijke aspect van PES zijn. Trouwens, de animaties vind ik wederom niet sterk, vooral aan de sprint animatie klopt nog steeds iets niet. Ook zie ik nog steeds het stroeve van PES 2008 in de gameplay, al lijken de laatste filmpjes eindelijk wat soepeler.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ik tot dusver uit het merendeel van de previews opmaak is dat het visueel gezien juist een flinke vebetering is t.o.v. de voorgaande delen.
Op basis van wat ik tot dusver heb gezien ziet het er ook meer dan prima uit. Een vollere kleurenpalet, fantastische spelersmodellen, de toeschouwers zien er niet meer zo half-baked uit. Goed, leg je het af tegen Fifa ziet het er lang niet zo gelikt uit, maar is dat een verrassing te noemen? Op audiovisueel vlak steekt Fifa er al jaren bovenuit. Waar ik meer waarde aan hecht is dat Konami nu eindelijk afstand heeft genomen van hun last-gen engine .
Of PES 10 een blinde aanschaf wordt ben ik nog lang niet zeker van, de vorige delen waren immers beschamend. Wat ik echter tot dusver heb gelezen/gezien klinkt hoopgevend en hopelijk vertaald dit zich ook straks in de reviews. Punt van kritiek die ik nu alvast wel heb: de tempo mag inderdaad behoorlijk omhoog worden geschroefd.
Sorry dat ik niet elk nieuwsbericht volg die op een website staat waar ik soms eens kijk. Nooit meer dan 2 keer per dag eigenlijk. Ik sla ook wel eens dagen over.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit verder dan insidegamer en Fok?
http://www.videogamer.com/xbox360/pes_2010/preview-1921.html
http://www.eurogamer.net/(...)on-soccer-hands-on_5
quote:Guy Busted for Stealing WiFi at NYC Library — to Play Halo
In a public library, a dude sitting at a monitor with his hands in his lap, covered by a newspaper, implicitly means bad things. Fear not, he's only sneaked in an Xbox to steal the free WiFi and play Halo.
The tumbelog teendrama picked this up - the writer's pal spied the multiplayer shenanigans in the New York Public Library. The guy above brought in a monitor, Xbox, wireless router, what looks like a Turtle Beach Ear Force gaming headset (I have one), and an external hard drive. His controller is concealed by yesterday's New York Post.
"He proceeded to play Quake/Halo/Call of Duty," says the photographer, "some nerd fighter game while yelling out instructions to his 'teammates.'"
Small wonder then, that it "took him 20 minutes to set it all up. Took him 2 minutes to get kicked out."
http://kotaku.com/5346357(...)brary---to-play-halo
quote:
na 2 minuten al , de noobquote:
Dat is gewoon een standaard Elite pakket die ook bijv. bij de Bart Smit is te halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Wees gerust, ik ga hier niet spammen maar bij een webwinkel waar ik de naam niet van noem ()krijg je gewoon gratis de HDMI kabel + Resident evil 5 bij je bestelling van de Xbox 360 Elite
quote:Rockstar site redux: http://www.rockstargames.com. Check it out. Lots of announcements coming today...
about 1 hour ago from web
Wie bedank je daarvoor?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb weer toegang tot m'n hotmail account. Danke.
Eindbaas is naar, bijna controller kapot gegooitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splosion Man 3-16. Done. Nog twee levels (waarvan één eindbaas?) en ik ben klaar. Soms frustrerend lastig, maar als je dan eenmaal een level haalt is dat heerlijk
Dat heb ik nu alquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eindbaas is naar, bijna controller kapot gegooit
quote:
'naar'? Fucking onmogelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eindbaas is naar, bijna controller kapot gegooit
Je moet het halen, eindfilmpje is het beste ooitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'naar'? Fucking onmogelijk
Ja of niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
Die kan hij ook op YouTube bekijken.
Ik moet die achievement halen! Serieus, iedereen die loopt te bitchen over moeilijkheid in games moet Splosion Man eens gaan spelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
Die kan hij ook op YouTube bekijken.
Ik weet wel hoe het moet, dat is vrij duidelijk, maar probeer het maar eensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk dan op youtube naar filmpjes van lui die de eindbaas verslaan. Dan is het wel te doen lijkt me!
Als je het spel hebt uitgespeeld unlock je Hardcore mode, dát is pas hardcore.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet die achievement halen! Serieus, iedereen die loopt te bitchen over moeilijkheid in games moet Splosion Man eens gaan spelenDat is pas hardcore.
Omdat je in eerste instantie naar die zuurpruimen hier luisterdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Ik krijg opeens heel erg zin in ODST trouwens, terwijl ik er tot vorige week 0% interesse in had
Eens een keertje doen dan ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
Mercenaries 2 blijft co-op echt 1 van de leukste spellen![]()
Je kunt gewoon uren aankloten
Uhh.... Volgens de releasedate 23 oktoberquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:11 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt volgens de geruchten eind oktober te komen, precies op tijd voor mij
denk meer dat hij doelt op de 250gbquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uhh.... Volgens de releasedate 23 oktober
Goeedquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uhh.... Volgens de releasedate 23 oktober
Naja, een bundel met Forza 3 ligt waarschijnlijk ook tegelijk met Forza 3 in de winkel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar het plaatje en de prijs
Zeg maar waneer, zucht krijg morgen batman maar zie ik nu dat het op mijn oude adres komt ( ouders dus, vergeten te veranderen naar mijn nieuwe adressquote:
Dat is ook weer waar. Dacht eigenlijk dat die bundels meestal een weekje later kwamen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, een bundel met Forza 3 ligt waarschijnlijk ook tegelijk met Forza 3 in de winkel.
Volgens mij niet. De RE5 bundel lag ook tegelijk met RE5 in de winkels bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dacht eigenlijk dat die bundels meestal een weekje later kwamen?
Nou, als tie er maar is als ik terug ben. Geniale bundelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De RE5 bundel lag ook tegelijk met RE5 in de winkels bijvoorbeeld.
Amazon.de heeft wel vaker leaks die waar blijven te zijn. We gaan we ff HDD wisselen dan trouwens. Mijn 20 GB zit volquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou, als tie er maar is als ik terug ben. Geniale bundel
(Als het uberhaupt waar blijkt te zijn)
Yup, ze bevestigden ook de prijs van de PS3 Slim geloof ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amazon.de heeft wel vaker leaks die waar blijven te zijn. We gaan we ff HDD wisselen dan trouwens. Mijn 20 GB zit vol
Voeg me maar toe ofzo dan stuur ik je wel een invite! Maar gewoon beetje klote geen missie's want die zijn klotequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:35 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Zeg maar waneer, zucht krijg morgen batman maar zie ik nu dat het op mijn oude adres komt ( ouders dus, vergeten te veranderen naar mijn nieuwe adress) kan ik lekker daar de hele dag gaan zitten dat het paketje komt
Dit is de toekomst Ricko Maria andelopez juarez pedro!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:58 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god, zie onsch in dit topic dan![]()
![]()
Waar blijven die topspellen? We zitten hier alleen maar een beetje te praten over die pauper arcade games
MICROSOFT KOOP MEER EXCLUSIVES MANGZ!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is de toekomst Ricko Maria andelopez juarez pedro!
Chill out en kijk eens naar 2010, en speel in de tussentijd Forza 3 en Halo OSDTquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:58 schreef RickoKun het volgende:
![]()
Waar blijven die topspellen? We zitten hier alleen maar een beetje te praten over die pauper arcade games
eens! al die gare kutarcarde spellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:58 schreef RickoKun het volgende:
![]()
Donequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voeg me maar toe ofzo dan stuur ik je wel een invite! Maar gewoon beetje klote geen missie's want die zijn klote
Dat is toch die met die bug?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:47 schreef lkb9000 het volgende:
shadow complex is echt de beste arcade game ever
Ja zo heb ik hem op casual en hardcore al uitgespeeld, en ik denk dat ik hem alsnog ga kopen binnenkort.quote:
Tot fase twee gekomen. Dat lukt me zelfs zonder al te veel moeite nu eigenlijk. Fase twee nog niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet het halen, eindfilmpje is het beste ooit
Bron?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Parachutes in GTA IV?
quote:
Aangezien BF 1943 voor mij een blinde aanschaf was heb ik de trial dus ook niet gespeeld, maar in de volledige versie heb je 3 maps. En daar zal het voorlopig ook bij blijven volgens EA.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Devz het volgende:
Paar vraagjes;
- Ik ga misschien Battlefield 1943 kopen. Wat biedt de full-versie meer dan de trial? Zitten er bv. nieuwe maps bij in en komen er nog downloads voor?
Log je eerst in op je account, ga vervolgens via je Xbox knop naar het mini-tabblad Settings-->Profile-->Auto Sign-In en vink tenslotte bij Xbox Live enabled aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Devz het volgende:
- Als ik mn 360 opstart laadt ie automatisch altijd het profiel van mn vriendin. Hoe verander ik het zo dat ie mijn profiel start?
Oh ja, dat heb ik ook wel gehoord van iemand die de game ik Keulen zag. Parachutes komen erin trug en ook wordt alles weer lekker neon en shit, Vice City sfeertje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Parachutes in GTA IV?
welke bug ? kan je em gratis downen ?quote:
Ja maar niet meer, tenminste als je de demo hebt geupdate. Maar anders kan je na de eindbaas van de demo heel vaak op start drukken tot je het menu krijgt, als je dan op 'load last save' doet, kan je zo het complete spel uitspelen gratisquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke bug ? kan je em gratis downen ?
Andere previews zijn zeer positief, maar ik neem aan dat de PU hoger staat dan het resterende.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
Na de preview van Borderlands in de PU te hebben gelezen heeft die game voor mij afgedaan!
Vaarwel Borderlands het had zo mooi kunnen zijn maar je moest zonodig veranderen is een rare tekenfilm met nog 5 dingen die klote zijn
Nog een bron:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:11 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt volgens de geruchten eind oktober te komen, precies op tijd voor mij
Hoeveel is dat in Euros?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog een bron:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens welk land het isquote:
Je nam hem goed aan Wesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Andere previews zijn zeer positief, maar ik neem aan dat de PU hoger staat dan het resterende.
NIET OPENEN!!! ALARM!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:48 schreef larry_flynt het volgende:
heb Call of Juarez: Bound Of Blood uitgespeeldEcht een leuk spel!
Zag meteen dat ik een pm van Aquila had met spam
Horode ik jullie nu laatst over een demo waarmee je het gehele spel kon spelen?
Mass Effect heb ik ook nog liggen, maar vind ik echt moeilijk. Geen één sidequest lukt me
Het is een soort SOA ik heb die van iemand uit mijn lijst verkregen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef larry_flynt het volgende:
maar hoe heb je die eigenlijk gekregen?
Ja dat zoek jezelf maar op profiteurquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:05 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker dan!
Hey ik hoorde laatst iets van een demo waarmee je het gehele spel gratis kon spelen? Weet jij daarm eer over?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat zoek jezelf maar op profiteur![]()
Het spel is het dik waard om te kopen
Iesj illegaal dus neuhquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:21 schreef larry_flynt het volgende:
[..]Wat gemeen van jou! Ik dacht dat jullie hier altijd heel sociaal waren. Toen ik nog onder mijn andere naam hier posten hielpen jullie mij altijd
Daarna Mercs 2 !quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef CraniuM het volgende:
Morgen krijg ik dan mijn vleermuisman spel binnen
ik heb m gekocht en heb er meteen spijt van. trial biedt bijna niks meer dan de volledige versie. je kan ook alleen maar air superiority en capture the flag doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Devz het volgende:
Paar vraagjes;
- Ik ga misschien Battlefield 1943 kopen. Wat biedt de full-versie meer dan de trial? Zitten er bv. nieuwe maps bij in en komen er nog downloads voor?
huh, welke dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:05 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker dan!
Hey ik hoorde laatst iets van een demo waarmee je het gehele spel gratis kon spelen? Weet jij daarm eer over?
Shadow Complexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |