Visueel gezien maken ze inderdaad een aardige stap, maar laat dat nu juist het minst belangrijke aspect van PES zijn. Trouwens, de animaties vind ik wederom niet sterk, vooral aan de sprint animatie klopt nog steeds iets niet. Ook zie ik nog steeds het stroeve van PES 2008 in de gameplay, al lijken de laatste filmpjes eindelijk wat soepeler.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ik tot dusver uit het merendeel van de previews opmaak is dat het visueel gezien juist een flinke vebetering is t.o.v. de voorgaande delen.
Op basis van wat ik tot dusver heb gezien ziet het er ook meer dan prima uit. Een vollere kleurenpalet, fantastische spelersmodellen, de toeschouwers zien er niet meer zo half-baked uit. Goed, leg je het af tegen Fifa ziet het er lang niet zo gelikt uit, maar is dat een verrassing te noemen? Op audiovisueel vlak steekt Fifa er al jaren bovenuit. Waar ik meer waarde aan hecht is dat Konami nu eindelijk afstand heeft genomen van hun last-gen engine .
Of PES 10 een blinde aanschaf wordt ben ik nog lang niet zeker van, de vorige delen waren immers beschamend. Wat ik echter tot dusver heb gelezen/gezien klinkt hoopgevend en hopelijk vertaald dit zich ook straks in de reviews. Punt van kritiek die ik nu alvast wel heb: de tempo mag inderdaad behoorlijk omhoog worden geschroefd.
Sorry dat ik niet elk nieuwsbericht volg die op een website staat waar ik soms eens kijk. Nooit meer dan 2 keer per dag eigenlijk. Ik sla ook wel eens dagen over.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit verder dan insidegamer en Fok?
http://www.videogamer.com/xbox360/pes_2010/preview-1921.html
http://www.eurogamer.net/(...)on-soccer-hands-on_5
quote:Guy Busted for Stealing WiFi at NYC Library — to Play Halo
In a public library, a dude sitting at a monitor with his hands in his lap, covered by a newspaper, implicitly means bad things. Fear not, he's only sneaked in an Xbox to steal the free WiFi and play Halo.
The tumbelog teendrama picked this up - the writer's pal spied the multiplayer shenanigans in the New York Public Library. The guy above brought in a monitor, Xbox, wireless router, what looks like a Turtle Beach Ear Force gaming headset (I have one), and an external hard drive. His controller is concealed by yesterday's New York Post.
"He proceeded to play Quake/Halo/Call of Duty," says the photographer, "some nerd fighter game while yelling out instructions to his 'teammates.'"
Small wonder then, that it "took him 20 minutes to set it all up. Took him 2 minutes to get kicked out."
http://kotaku.com/5346357(...)brary---to-play-halo
quote:
na 2 minuten al , de noobquote:
Dat is gewoon een standaard Elite pakket die ook bijv. bij de Bart Smit is te halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Wees gerust, ik ga hier niet spammen maar bij een webwinkel waar ik de naam niet van noem ()krijg je gewoon gratis de HDMI kabel + Resident evil 5 bij je bestelling van de Xbox 360 Elite
quote:Rockstar site redux: http://www.rockstargames.com. Check it out. Lots of announcements coming today...
about 1 hour ago from web
Wie bedank je daarvoor?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb weer toegang tot m'n hotmail account. Danke.
Eindbaas is naar, bijna controller kapot gegooitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splosion Man 3-16. Done. Nog twee levels (waarvan één eindbaas?) en ik ben klaar. Soms frustrerend lastig, maar als je dan eenmaal een level haalt is dat heerlijk
Dat heb ik nu alquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eindbaas is naar, bijna controller kapot gegooit
quote:
'naar'? Fucking onmogelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eindbaas is naar, bijna controller kapot gegooit
Je moet het halen, eindfilmpje is het beste ooitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'naar'? Fucking onmogelijk
Ja of niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
Die kan hij ook op YouTube bekijken.
Ik moet die achievement halen! Serieus, iedereen die loopt te bitchen over moeilijkheid in games moet Splosion Man eens gaan spelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
Die kan hij ook op YouTube bekijken.
Ik weet wel hoe het moet, dat is vrij duidelijk, maar probeer het maar eensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk dan op youtube naar filmpjes van lui die de eindbaas verslaan. Dan is het wel te doen lijkt me!
Als je het spel hebt uitgespeeld unlock je Hardcore mode, dát is pas hardcore.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet die achievement halen! Serieus, iedereen die loopt te bitchen over moeilijkheid in games moet Splosion Man eens gaan spelenDat is pas hardcore.
Omdat je in eerste instantie naar die zuurpruimen hier luisterdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Ik krijg opeens heel erg zin in ODST trouwens, terwijl ik er tot vorige week 0% interesse in had
Eens een keertje doen dan ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
Mercenaries 2 blijft co-op echt 1 van de leukste spellen![]()
Je kunt gewoon uren aankloten
Uhh.... Volgens de releasedate 23 oktoberquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:11 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt volgens de geruchten eind oktober te komen, precies op tijd voor mij
denk meer dat hij doelt op de 250gbquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uhh.... Volgens de releasedate 23 oktober
Goeedquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uhh.... Volgens de releasedate 23 oktober
Naja, een bundel met Forza 3 ligt waarschijnlijk ook tegelijk met Forza 3 in de winkel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar het plaatje en de prijs
Zeg maar waneer, zucht krijg morgen batman maar zie ik nu dat het op mijn oude adres komt ( ouders dus, vergeten te veranderen naar mijn nieuwe adressquote:
Dat is ook weer waar. Dacht eigenlijk dat die bundels meestal een weekje later kwamen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, een bundel met Forza 3 ligt waarschijnlijk ook tegelijk met Forza 3 in de winkel.
Volgens mij niet. De RE5 bundel lag ook tegelijk met RE5 in de winkels bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dacht eigenlijk dat die bundels meestal een weekje later kwamen?
Nou, als tie er maar is als ik terug ben. Geniale bundelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De RE5 bundel lag ook tegelijk met RE5 in de winkels bijvoorbeeld.
Amazon.de heeft wel vaker leaks die waar blijven te zijn. We gaan we ff HDD wisselen dan trouwens. Mijn 20 GB zit volquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou, als tie er maar is als ik terug ben. Geniale bundel
(Als het uberhaupt waar blijkt te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |