quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:32 schreef Mankatans het volgende:
echt wat een kutklacht, haal je die 2 zakjes salade er even voor vandaan, zon ding heeft geen diepgang van 2 meter ofzo hoor
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Duifje, honingbijtje, poepje, scheetje en andere bijnamen
Nou ja.. je kan allicht op marktplaats kijken of ze daar een leuke 2e hands vriend voor je hebbenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:39 schreef 8108139dpths het volgende:
Nog steeds in het bezit van een vrieskist?![]()
Dan zit er wel wat in (in de klacht that is...)
[ afbeelding ]
Nee, zo'n combinatieding (koelkast/vriezer)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:39 schreef 8108139dpths het volgende:
Nog steeds in het bezit van een vrieskist?![]()
Dan zit er wel wat in (in de klacht that is...)
[ afbeelding ]
Waarom halfbakken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal haar leren, verdorie! En dan kwakken we hem helemaal vol met halfbakken kip!
Dan is het gewoon aanstellerij imho...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Nee, zo'n combinatieding (koelkast/vriezer)
Staat er niet tussen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou ja.. je kan allicht op marktplaats kijken of ze daar een leuke 2e hands vriend voor je hebben![]()
Dat deed ik toch ook?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:46 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Vrouwen moeten opruimen! Geëmancipeerde vrouwen.
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Precies. Kom je hier ook even?
Jij dan, met je discalculiequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:49 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Kado.
Ffs, de jeugd van tegenwoordig... HET IS CADEAU OKAY.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Twee keer de helft van twee is één.
Geen SC.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:56 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
![]()
Ooh, nou..Hoe stop je dan vier koeien in een auto?
Leg mijn grap niet uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan kan je er 2 keer zoveel kwijt natuurlijk![]()
![]()
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:03 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Zoiets?
Klik niet zonder sterke maag (voordat ik een note heb)
Wat doet die grote hark daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dacht je van... een eerste poging om het op te ruimen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:08 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Wat doet die grote hark daar?
Door er een hark in te leggen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Wat dacht je van... een eerste poging om het op te ruimen?
Hij moest natuurlijk even een foto maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:10 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Door er een hark in te leggen?
Altijd beter dan honnepon of iets dergelijksquote:
Hij noemt haar dingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:15 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Er is nog maar 1 ding die dit topique kan redden.
[ afbeelding ]
ik doe je echt geen pijn lieverd![]()
Die past niet in mijn vriezerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:15 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Er is nog maar 1 ding die dit topique kan redden.
[ afbeelding ]
ik doe je echt geen pijn lieverd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |