quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
Wat trouwens wel opvalt is dat het vaak benamingen zijn die ikzelf asocieer met toiletgang, zoals in de OP al vermeldde scheetje en poepje. Blijkbaar is het not done om tijdens je eerste dates te vermelden dat je last ehbt van buikkrampen, maar met een verkleinwoordje erbij is het in ene wel romantisch.
Er liep hier een jaar of wat geleden nog weleens een meid rond met die usernamequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:19 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
![]()
Ik word soms poedeliewoepsie genoemd.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er liep hier een jaar of wat geleden nog weleens een meid rond met die username
Whehequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef waterkip het volgende:
Moet je kijken hoe ze elkaar noemen nadat de relatie gestrand is ,dan heb je pas aanleiding tot klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Kon je dit niet tegen die mensen zeggen iov er een topic over te openen?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA, ik ben wel blij hoor dat je dit met ons deelt
Hoera! Weer een kuttopic!
dat vind zijn dinnetje niet leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:31 schreef hilliebillie het volgende:
vrienden van mij die doen dat continue. Echt om gek van te worden.. En niet alleen als je ene gebeld wordt maar ook als we met de geld vriendengroep bij mekaar zijn gaat het tussen die 2 constant zo. Echt vreselijk
Ooit wil ik het wel eens overdreven na doen tegen m'n vriend in de hoop dat ze de hint snappen maar dat werkt niet ben ik achter. En daarbij bezorg ik op zo'n moment m'n vriend de kriebels..
Aah, lief spetterpoepje van mequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
Wat trouwens wel opvalt is dat het vaak benamingen zijn die ikzelf asocieer met toiletgang, zoals in de OP al vermeldde scheetje en poepje. Blijkbaar is het not done om tijdens je eerste dates te vermelden dat je last ehbt van buikkrampen, maar met een verkleinwoordje erbij is het in ene wel romantisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |