300 euro zoiets toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Het is geen brommercertificaat, maar Rijbewijs AMEn ja, vanaf 1 januari 2010 ook praktijk op de brommer
Ik heb 400 gehoordquote:
Eensch, vooral die pizzabezorgersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb 400 gehoordTerecht hoor, al die brommerjosti's van tegenwoordig
Wat een onzin. iedereen kan zo'n ding besturen hoef je niks voor te leren. Dat je een theoriecertificaat moet halen vind ik een goede zaak. Maar praktijkexamen is gewoon geld-uit-de-zak-klopperij. Daar word het straatbeeld echt niet veiliger van. Het enige effect is misschien dat sommige tokkies nu geen geld meer hebben om uberhaupt het bewijs te halen. Maar die gaan dan wel zonder bewijs scooter rijden. En de mensen die wel verantwoordelijk zijn zijn weer de dupe van deze maatregel. Zoals altijd tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
werd tijd, altijd al onzin gevonden dat je zon ding mag rijden zonder dat je weet hoe het werkt.. tis niet dat het een driewieler is ofzo
Denk na gozer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:42 schreef Sjef_Arie het volgende:
[..]
Wat een onzin. iedereen kan zo'n ding besturen hoef je niks voor te leren. Dat je een theoriecertificaat moet halen vind ik een goede zaak. Maar praktijkexamen is gewoon geld-uit-de-zak-klopperij. Daar word het straatbeeld echt niet veiliger van. Het enige effect is misschien dat sommige tokkies nu geen geld meer hebben om uberhaupt het bewijs te halen. Maar die gaan dan wel zonder bewijs scooter rijden. En de mensen die wel verantwoordelijk zijn zijn weer de dupe van deze maatregel. Zoals altijd tegenwoordig.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:42 schreef Sjef_Arie het volgende:
[..]
Wat een onzin. iedereen kan zo'n ding besturen hoef je niks voor te leren. Dat je een theoriecertificaat moet halen vind ik een goede zaak. Maar praktijkexamen is gewoon geld-uit-de-zak-klopperij. Daar word het straatbeeld echt niet veiliger van. Het enige effect is misschien dat sommige tokkies nu geen geld meer hebben om uberhaupt het bewijs te halen. Maar die gaan dan wel zonder bewijs scooter rijden. En de mensen die wel verantwoordelijk zijn zijn weer de dupe van deze maatregel. Zoals altijd tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |