En dit, idd. Ik ken vanuit mijn vorige baan enkele van deze figuren binnen jeugdzorg die alle macht hebben binnen bepaalde regio's en dan gaat het idd om het gelijk en niet om het belang.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:47 schreef terrestrial het volgende:
Tja dat is nou typisch jeugdzorg. Als ze niet kunnen winnen maken ze graag hele gezinnen kapot en het belang van het kind is voor hun geheel niet boeiend.
Als ze niet in NL is hoeft ze zich ook niet aan de NL-wetten te houdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Regels zijn regels, wetten zijn wetten. Daar heeft deze lieve Laura zich ook maar aan te houden, ook al is haar ambitie nogal buitengewoon te noemen.
Ofwel, klep dicht en in de schoolbanken.
Oh! NOES!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Ze KAN niet hetzelfde worden als die andere meisjes, want ze IS anders.
Als dat meiske echt alleen gaat dan lijkt me dat een slechte zaak, maar dan vanwege andere gevaren. Ik neem aan dat er vast wel een hele resem aan volgboten meegaan, voor het geval het mis gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
lijkt me niet echt bevordelijk voor je ontwikkeling, 2 jaar lang alleen op een bootje zitten.. helemaal niet in de puberteit
Tot 15mijl uit de kust. Dan hebben de weekend-zeilers geen zin meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:50 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Als dat meiske echt alleen gaat dan lijkt me dat een slechte zaak, maar dan vanwege andere gevaren. Ik neem aan dat er vast wel een hele resem aan volgboten meegaan, voor het geval het mis gaat.
Verbieden!quote:En aan dat onderwijs probleem zal ook vast wel een mouw te passen zijn, kijk naar al die jeugdvoetballertjes die met 10 jaar van huis en haard worden weggeplukt om ergens intern een voetbalopleiding te volgen en daarnaast ook nog naar school gaan.
Maar we laten een 13 jarige die beslissing nu eenmaal niet nemen omdat het simpelweg haar wettelijke verantwoording niet is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Ze KAN niet hetzelfde worden als die andere meisjes, want ze IS anders. Zij wil EN leren EN zeilen (en niet zeiken). Niet iedere 13-jarige is hetzelfde in ontwikkeling. Er zijn mensen met en ontwikkelingsvoorsprong die zoiets wel aankunnen. Bovendien is reizen beter voor je ontwikkeling dan in de schoolbanken zitten.
Lijkt me een uitstekende reden om iedereen in NL op te sluiten. Stel je voor dat iedereen zo maar het land uit gaat als ie daar zin in heeft!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Wat zou er gebeuren als haar ouders haar echt uit het bevolkingsregister laten schrijven?
Het gaat helemaal niet meer om Laura, maar om het feit dat het publiek meekijkt en men een voorbeeld wil stellen. Wat nou als zij uit het bevolkingsregister geschreven wordt en het hele kabinet en alle instanties niets meer te zeggen hebben?
Dat is niet iets dat de overheid wil en ik denk dat ze daarvoor in hun broek schijten. Want zoiets kan door iedereen gebruikt worden, ook door mensen die iets minder leuks van plan zijn.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze niet in NL is hoeft ze zich ook niet aan de NL-wetten te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |