Kankerflikkers altijd van die chauffeurs die menen dat ze mensen die moeten laten staan als ze een halve minuut te laat zijn..
Gister ook in de tram 1 (misschien ligt het wel aan de 1) op Amsterdam centraal.. Staat een groep toeristen bij de middelste deuren, deuren nog open.. Ik en nog wat andere mensen staan net buiten de tram, en de conducteur in het midden helemaal van "deze tram is te laat, neem de volgende, ect ect" terwijl er gewoon zat plek was, en die trut gewoon stempels moest zetten ipv moeilijk doen..
Dus ik stap gewoon in, loop die klotetoeristen met strippenkaarten voorbij, laat mn pasje zien.. Achter me houd 'n oudere heer de deur tegen voor zn vrouw ofzo, iedereen stapt in, en dat wijf in het hokje zit nog steeds te zeiken ipv stempels te zetten..
Uiteindelijk iedereen binnen, niks aan de hand, roept de bestuurder van de tram (voorin dus) iets over dat hij nu gaat wachten en zoveel mogelijk mensen gaat meenemen, omdat iemand de deur tegenhield

Terwijl er dus niemand meer bij de deuren stond, en ze volgens dat wijf al te laat waren. GVB personeel