Klinkt grappigquote:De Tenga-cups zijn de meest geavanceerde masturbeerapparaten die op dit ogenblik verkrijgbaar zijn. Ze werden ontworpen in het land van de rijzende zon : Japan. De binnenzijde van de Tenga-cups is gemaakt van levensecht aanvoelend materiaal dat je penis als het ware naar binnen zuigt. De luchtkussentechnologie in combinatie met het ( reeds aanwezige ) glijmiddel zorgt er voor dat je heerlijk kan neuken met het speeltje. Er zijn verschillende modelletjes verkrijgbaar die allemaal hun eigen bijzonderheden hebben. Wereldwijd wordt er elke 17 seconden een Tengaspeeltje verkocht. Dat is erg begrijpelijk want het is niet alleen een enorm lekker ding maar de prijs is ook zéér schappelijk in vergelijking met andere kunstvagina's.
Als je de Tengacup wil gebruiken moet je eerst de folie verwijderen en het deksel openen. Je ziet dan de uitnodigende mega-gladde tunnel die je penis naar binnen wil zuigen. Aan de andere zijde zit er een stickertje dat je kan verwijderen om de luchtdruk te doen ontsnappen. Door je vinger op dat gaatje te houden kan je meer of minder onderdruk creëren om op die manier een zacht of sterker zuigeffect te voelen. In principe zijn de Tenga-cups ontworpen voor eenmalig gebruik maar dat kan je heel makkelijk oplossen door een condoom te gebruiken. Qua gevoel geeft dit bij de Tenga-cups geen enkel verschil en je speeltje blijft natuurlijk wel netjes op die manier !
heb je daar wel tijd voor met je 7 posts gemiddelde per dag?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef Joe-Momma het volgende:
Wat een LOSER uitvinding!!! Niks gaat er boven een lekker nat geschoren kutje...
Volgens mij maak jij het helemaal niet meequote:Op maandag 10 augustus 2009 14:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
heb je daar wel tijd voor met je 7 posts gemiddelde per dag?
Zelfs daar heb ik nog tijd voor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
heb je daar wel tijd voor met je 7 posts gemiddelde per dag?
dat dus!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij het helemaal niet mee
Met condoom kun je 'm vaker gebruiken. Maar of je dat daadwerkelijk wil?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Bolter het volgende:
Wat is nu het verschil tussen die sweet/bitter-side? En blijkbaar kan je dit ding maar één keer gebruiken? Dan is ie denk ik best prijzig voor een potje masturberen.
Maar niet iedereen die masturbeert neuktquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef Ronald80 het volgende:
Die Double Hole cup sucks man, het zijn 2 stakke openingen.
Ik heb zelf de FlipHole en de US bundel die Ultra size Tenga's zijn super. Maar de FlipHole is het best die kan je openklappen en gaat dus niet stinken
nee ik schaam me er niet voor, ik zeg maar zo:
hoe je het ook went of keert, wie niet neukt masturbeert!
Inderdaad want de gemiddelde fokker doet niet onder voor Ron Jeremyquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef solaire het volgende:
tsss 16 centimeter wat moet de gemiddelde fokker daar nou mee
Dat is ongetwijfeld waar. Alhoewel niet noodzakelijk qua lengtequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef brilkikker het volgende:
[..]
Inderdaad want de gemiddelde fokker doet niet onder voor Ron Jeremy.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef Ronald80 het volgende:
Ik heb zelf de FlipHole en de US bundel die Ultra size Tenga's zijn super. Maar de FlipHole is het best die kan je openklappen en gaat dus niet stinken
Hoi 'Zorro'quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef Ronald80 het volgende:
quote:Klant recensies:
Zorro (Sunday, 22 March 2009)
Waardering: 5
Heerlijke Cups, ik had al eens de kleine deep throat geprobeerd, maar deze is een stuk beter ook qua duurzaamheid en stevigheid. Na dat ik vorige
maand de fliphole had gekocht wou ik toch de US nog eens proberen. Ik vind ze nog lekkerder dan de FlipHole, ze geven veel meer vacuum effect als je
de opening aan de bovenkant dichthoudt. Zo lekker zoog me ex me niet af :-)
LOLLERCOPTER!!!2122#$@$@@@!!!!!1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hoi 'Zorro'
http://www.mytenga.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=31&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1
[..]![]()
Uhh, ik mis even de overeenkomstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hoi 'Zorro'
http://www.mytenga.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=31&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1
[..]![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |