abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72090324
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:08 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja Stom hè
wadan wadan wadan?

had je een liedje aangevraagd?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72090444
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:08 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja Stom hè
huh?
pi_72090471
innepin, doe eens vertellen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72090728
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wadan wadan wadan?

had je een liedje aangevraagd?
Nee, ze hadden het over Lowlands en over mensen die er niet naartoe gingen. Dus toen smste ik dat ik ook niet ging, maar wel een prachtige dochter heb van precies twee weken oud, en dat dat best een goede reden was om een jaartje over te slaan... maar toen werd ik teruggebeld of ik op de radio dan mijn dochter en mijn vriend een fijn weekend wilde wensen
Ik zei nog, 't is niet alsof het kind enig besef heeft van dagen, en mijn vriend moet werken dus die heeft geen weekend, maar ja. Dus. Zodoende.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72091016
*Even nieuwsgierig kwam lurken vanwege de topicopening *

Zet hm op BE!!!
pi_72091068
Wij hebben ook gen daklichten, onee ik lieg, 1 op de gezamelijke gang. Maar die heeft volgens mij nog nooit een doekje gezien.

Innepin, mis je Lowlands ook een beetje? Natuurlijk niet, Willow is veel mooier! Kobus ook!
Maar 5 jaar geleden hebben mijn lief en ik elkaar ontmoet op Lowlands op mijn 30ste verjaardag!
Dit jaar kon k er weer werken en het had wel leuk geweest dit jubileum daar te vieren, maar ik ben liever bij Ko.
Volgend jaar weer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72091143
ik ben nog helemaal nooit op Lowlands geweest Altijd van plan geweest, nooit van gekomen. Wel 3x pinkpop.
pi_72091199
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:34 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee, ze hadden het over Lowlands en over mensen die er niet naartoe gingen. Dus toen smste ik dat ik ook niet ging, maar wel een prachtige dochter heb van precies twee weken oud, en dat dat best een goede reden was om een jaartje over te slaan... maar toen werd ik teruggebeld of ik op de radio dan mijn dochter en mijn vriend een fijn weekend wilde wensen
Ik zei nog, 't is niet alsof het kind enig besef heeft van dagen, en mijn vriend moet werken dus die heeft geen weekend, maar ja. Dus. Zodoende.
hahaha ik hoor het je gewoon zeggen!

lekker nuchter ding
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72091214

ikke nog maar 1 keer Pinkpop, maar ik ben niet zo'n festivaller voor mijn lol, dus op Lowlands heb ik alleen nog maar gewerkt, 3 keer nu. Maar dat is dan wel heel gaaf met backstage pasjes enzo!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:06:21 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72091292
Oe, spannende tijden.
BE Joehoe je kan het
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72091415
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha ik hoor het je gewoon zeggen!

lekker nuchter ding
Jamaar jamaar dat zei ik in het voorgesprekje met de producer, niet op de radio Toen zei ik gewoon dat ik mijn vriend en mijn twee weken oude dochtertje een heel fijn weekend toewenste. Ofzoiets.

Overigens, zulk gaaf nieuws hier! D. heeft na tijden twijfelen besloten om bij de grote baas van zijn werk (eigenaar van meerdere restaurants) te klagen over de manager van zijn 'vestiging', omdat het echt nergens over gaat, enorm mismanagement. Da's natuurlijk doodeng om te doen, want wat als de grote baas de kant van de manager kiest?
Maar de grote baas is het helemaal met 'm eens en heeft 'm meteen maar een nieuwe baan aangeboden... die van de manager
pi_72091471
Wat gaaf voor D. In!
Lotte!
Noah!
pi_72091510
Wow dat is echt super innepin
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:22:23 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72091538
Wauw, dat is gaaf, Innepin Dat had ie vast niet verwacht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:23:42 #105
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_72091570
Whow Innepin da's gaaf! Wat super voor je !

En had ik het dus helemaal goed gehoord.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_72091572
Wauw dat is echt supernieuws van D. zeg!
gefeliciteerd!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72091581
Wauw, dat is fijn en spannend!
pi_72091666
Innepin dat is nog eens gaaf nieuws Ben benieuwd hoe die manager dr op reageert
Van harte D ! Succes met je nieuwe baan !
pi_72091937
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:23 schreef Noli. het volgende:
En had ik het dus helemaal goed gehoord.
Ja best knap, zo'n stukje van vijf seconden

Felicitaties, lief Best wel jubelstemming hier. 't is heel spannend (want de zaak is dus nu écht een puinhoop, vooral financieel, dus een hoop werk aan de winkel), maar vooral zo gaaf Ook dat de grote baas vertrouwen heeft in het kunnen van D., puur op basis van zijn ervaring en inzichten, want managerspapieren heeft ie helemaal niet (hij is nu de chefkok).
Ik ben trots

@Stout: de manager weet het zelf nog niet Dus D. is nu aan het werk, naast de manager, en het is héél awkward.
pi_72092001
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:44 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja best knap, zo'n stukje van vijf seconden

Felicitaties, lief Best wel jubelstemming hier. 't is heel spannend (want de zaak is dus nu écht een puinhoop, vooral financieel, dus een hoop werk aan de winkel), maar vooral zo gaaf Ook dat de grote baas vertrouwen heeft in het kunnen van D., puur op basis van zijn ervaring en inzichten, want managerspapieren heeft ie helemaal niet (hij is nu de chefkok).
Ik ben trots

@Stout: de manager weet het zelf nog niet Dus D. is nu aan het werk, naast de manager, en het is héél awkward.
Ze zoeken nu dus een nieuwe Chefkok? Hoe belangrijk is het dan hij goed Nederlands spreekt? Doe mij eens PMmen
Lotte!
Noah!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:54:23 #111
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72092114
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:34 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh dan heb ik jou gehoord! En ik vond het al zo maf, want de groeten, daar krijgt dat kind toch niks van mee dacht ik nog Maar goed, dat lag dus niet aan jou
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72092236
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:54 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Oh dan heb ik jou gehoord! En ik vond het al zo maf, want de groeten, daar krijgt dat kind toch niks van mee dacht ik nog Maar goed, dat lag dus niet aan jou
!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:02:59 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72092264
innepin wat een gaaf nieuws!

BE al even stil? Zou er wat begonnen zijn?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72092288
D. was laatst trouwens ook op de radio. Toen was ik alleen thuis en het ging niet zo soepel met Willow, en hij wilde vroeg naar huis komen maar de treinen reden niet op Utrecht Centraal. Dus toen ging hij "een slaapliedje" voor zijn dochter aanvragen (Enter Sandman van Metallica )
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:13:05 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72092421
B zou er bij in slaap vallen dus waarom jouw beebje niet
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:22:34 #116
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_72092564
He jammer, die heb ik dan niet gehoord. Manlief hier zit autosport te kijken.

Maar ik hoorde je naam en dochtertje van twee weken oud.. "huh? die naam ken ik! dochtertje twee weken.. *PING*"
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:39:47 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72092855
gefeliciteerd Innepin!

hier nu even lekker onderuit met een kopje soep bij Heren Hockey Nederland - Polen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_72093169
Wow Noli wat oplettend van jou
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:25:41 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_72093518
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Belana, ik ben al eens PA geweest (o.a.) en ik ben een erg goede
ik ben ervan overtuigd dat jij alles kan en je zou dus ook mijn werk kunnen, je bent gewoon hetzelfde type (goed stel hersens, harde werker, logisch nadenken, snelle leerling, van die dingen)
stormy waters...
sailin'
pi_72093524
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:22 schreef Noli. het volgende:
He jammer, die heb ik dan niet gehoord. Manlief hier zit autosport te kijken.

Maar ik hoorde je naam en dochtertje van twee weken oud.. "huh? die naam ken ik! dochtertje twee weken.. *PING*"

Écht goed opgelet dan Meestal dringen de namen die genoemd worden echt niet bij mij binnen hoor..
En D. was op de radio om half één 's nachts, kan me voorstellen dat je die niet gehoord hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')